SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer over
precies wat ze zegt dusquote:
Mja toen was ik er nog nietquote:Op zondag 16 februari 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Gemiste kans om vreten in de TT te zetten
proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
dat je een wijf bent wisten we al langer
Ik ga je verbannen uit de backup F1 discord server.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
its tha troetquote:
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?
ZEGquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig ja.
Meer energie voor het huishouden
quote:
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudsterquote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Even op Nextdoor kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
eerst de staatsloterij winnen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Even op Nextdoor kijken.
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierbovenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal dingquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst de staatsloterij winnen.
in de tussentijd zo nu en dan maar eens zelf wat doen als de stoflaag een meter hoog is
Had ik deels gelijk!quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.
Dus de wereld heeft er meer profijt van om vrouwen langer te laten slapen
Is het wel snel gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierboven.
Moest lachen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nattekat het volgende:
*steekt meetlint in stoflaag*
30cm. Oh, ik kan nog wel even door.
ja die doet boven zn ding.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Ik moest lachen omdat hij daarvoor een meetlint nodig had en niet iets andersquote:
Nee krantekut is weer eens aan het flippen, dat is allesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over vrouwen die veel slaap nodig hebben?
Maar vandaag kwam toch de fijne zaterdag TT?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.
Voor mensen zoals ik die heel slecht zijn in het huishouden is het wel geniaal om een dagelijkse ronde te hebben waardoor het basisniveau al schoner isquote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebben
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over vrouwen die veel slaap nodig hebben?
Jij spant de kroon.quote:Roofdieren, bijvoorbeeld tijgers en leeuwen, slapen net erg veel en lang (tot 20 uur per dag!), vooral overdag
Oh, dus jullie riepen mij niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee krantekut is weer eens aan het flippen, dat is alles
Jullie denken allemaal achteruitquote:Op zondag 16 februari 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vandaag kwam toch de fijne zaterdag TT?
Ah zie je, ligt het toch niet aan mijquote:
2 milimeter is snel te vinden als stoflaagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat hij daarvoor een meetlint nodig had en niet iets anders
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekendquote:
maar wat als wim vandaag vrijdag is?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekend
Denk niet dat mijn baas het daarmee eens is.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jet vandaag zaterdag is dan is het morgen ook nog weekend
*kuch*quote:Op zondag 16 februari 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 milimeter is snel te vinden als stoflaag
Eindelijk iemand die het ook begrijptquote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebben
Wim is aan het stofzuigen op vrijdagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat als wim vandaag vrijdag is?
Ik vind het alleen ondingen omdat ie m'n plinten overal mee naartoe neemt. Maar dat is meer de schuld van de plakkracht van die plinten dan van de stofzuiger. Verder doet ie het goed genoeg.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dinsdag?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef mschol het volgende:
stofzuigen kan hier ook wel weer een keer gebeuren.. geen idee wanneer
dan moet Wim hier even op vrijdags aan de slagquote:Op zondag 16 februari 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wim is aan het stofzuigen op vrijdag
De stofzuiger heet Wimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of...quote:Op zondag 16 februari 2025 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
of woensdag, of vrijdag, of zaterdag..
Ik ben het eens met je.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is het vaak robotstofzuiger of helemaal niet stofzuigen, dus wat dat betreft is het wel een prima apparaat
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
De stofzuiger heet WimKlopt wel ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Met Wim?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij het komt doen kan dat inderdaad
Ik gooi gewoon 1x per week m'n stofzuigertje aan. Ben klaar met 10-15 minuten. Geen robotstofzuiger voor nodigquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij is het vaak robotstofzuiger of helemaal niet stofzuigen, dus wat dat betreft is het wel een prima apparaat
Als ik zie wat Robbie opzuigt dagelijks, ben ik blij dat ik het niet bij 1x per week zelf doen houd.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon 1x per week m'n stofzuigertje aan. Ben klaar met 10-15 minuten. Geen robotstofzuiger voor nodig
Staat ie bij jou niet aan dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even aanzetten.
Valt tegen maar ben nu even in de zon gaan staan.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat ie bij jou niet aan dan?
[ afbeelding ]
Ja dat staat voor komende week op de planningquote:Op zondag 16 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Kan iemand de verwarming buiten even aanzetten.
Ja echt heerlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat staat voor komende week op de planning
Maar Truus is te zwaarquote:
Maar misschien als je 't zelf doet, dat het wat grondiger is. En je dan ook maar 1x per week goed hoeft te zuigen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik zie wat Robbie opzuigt dagelijks, ben ik blij dat ik het niet bij 1x per week zelf doen houd.
Met de troep die ik verlies? Neuhquote:Op zondag 16 februari 2025 12:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar misschien als je 't zelf doet, dat het wat grondiger is. En je dan ook maar 1x per week goed hoeft te zuigen?
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huisquote:Op zondag 16 februari 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Dat is sneeuw, geen poedersuiker hè?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
Ik houd ook van een schone huis, maar ik houd niet van het huishouden doenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huis
Ik hou ook van een schoon huis. Ik hou gewoon niet van het schoon houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik stofzuig en poets meestal 2x per week het hele huis. En 1x per week de badkamers. Hou van een schoon huis
Twee keer is dan ook genoeg, vaker doen alleen tokkies en kampers.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh is ook nog in een mooi gebied zie ik. Jammer dat ik er zelf niet officieel kan gaan wonenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is sneeuw, geen poedersuiker hè?
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou ook van een schoon huis. Ik hou gewoon niet van het schoon houden
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd ook van een schone huis, maar ik houd niet van het huishouden doen
Ben je Thailand al zat?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Het werkt hier niet zoals in Nederland. Jammer de bammer balquote:Op zondag 16 februari 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee schrijf mij gewoon in en blijf ik hier
komen ze kijken of ik daar thuis ben?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het werkt hier niet zoals in Nederland. Jammer de bammer bal
Overigens ligt dit niet 100% aan Nattekat. Ik wil gewoon niet samenwonen enzo, ben daar helemaal niet voor geschikt. Ook veiliger voor hem zodat ik hem niet vermoord in zijn slaap als hij toevallig ademhaalt.quote:
https://www.instagram.com/cute__cats_10/reel/CxXttaEr8GZ/quote:Op zondag 16 februari 2025 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kat en een muis, zou dat lang goed gaan denk je?
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controlequote:Op zondag 16 februari 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen ze kijken of ik daar thuis ben?
Wauwquote:Op zondag 16 februari 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi we komen er aan!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/cute__cats_10/reel/CxXttaEr8GZ/
dies niet bang voor de muis maar voor die vent die met een veger zit stom te doenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controle
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nachtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zetten
Ik zou ook smeken om genade als een vent me met een bezem aan gaat vallen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |