SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer over
precies wat ze zegt dusquote:
Mja toen was ik er nog nietquote:Op zondag 16 februari 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
Gemiste kans om vreten in de TT te zetten
proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
dat je een wijf bent wisten we al langer
Ik ga je verbannen uit de backup F1 discord server.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
its tha troetquote:
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag was het toch zaterdag volgens jouw logica?
ZEGquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans om iedereen een fijne maandag te wensen in de TT.
Proestquote:Op zondag 16 februari 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
precies wat ze zegt dus
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig ja.
Meer energie voor het huishouden
quote:
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudsterquote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Even op Nextdoor kijken.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
eerst de staatsloterij winnen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Even op Nextdoor kijken.
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierbovenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap genoeg en zoek nog een huishoudster
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal dingquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerst de staatsloterij winnen.
in de tussentijd zo nu en dan maar eens zelf wat doen als de stoflaag een meter hoog is
Had ik deels gelijk!quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een serieuze noot: vrouwen hebben meer slaap nodig voor een betere hormoonhuishouding. Waardoor ze dus heel kort door de bocht gezien betere stabiele mensen worden.
Dus de wereld heeft er meer profijt van om vrouwen langer te laten slapen
Is het wel snel gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiggy leek zich daarvoor aan te melden hierboven.
Moest lachen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef Nattekat het volgende:
*steekt meetlint in stoflaag*
30cm. Oh, ik kan nog wel even door.
ja die doet boven zn ding.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Vind dat echt ondingen, want je moet alsnog met een gewone stofzuiger door het huis als je het echt goed schoon wil hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al een stofzuigrobot? Geniaal ding
Ik moest lachen omdat hij daarvoor een meetlint nodig had en niet iets andersquote:
Nee krantekut is weer eens aan het flippen, dat is allesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
Gaat het over vrouwen die veel slaap nodig hebben?
Maar vandaag kwam toch de fijne zaterdag TT?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren was het zondag, dan is het vandaag maandag hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |