Buren zijn de oven aan het voorverwarmen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van warm in huis nu.
Die controleren of die gecontroleerd moeten worden?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.
Doe eens normaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Bonen
m.u.v. sperzie- & snijbonen, en kouseband
Een dansende oma in te kleine verkleurde lingerie.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buren zijn de oven aan het voorverwarmen.
Plaatselijk vergeeld.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een dansende oma in te kleine verkleurde lingerie.
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnoodquote:
Bonen zijn goed voedsel manquote:Op zondag 16 februari 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnood
Hier schijnt de zon en daar laad ik altijd wel van op.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Klein blokje om gelopen. Geen energie voor meer voorlopig
Je moet wat als al het eten zo duur is.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonen zijn van dat voer voor tijdens een hongersnood
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die controleren of die gecontroleerd moeten worden?
Met de hond?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en daar laad ik altijd wel van op.
je bent een zonnepaneeltje <3quote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verse vitamine Dquote:Op zondag 16 februari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pluchehond van de kermis scoren en die teruggeven.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, al hele week hier. Vanavond weer inleveren.
Gedeeld ouderschap zonder partneralimentatie is best prima eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een pluchehond van de kermis scoren en die teruggeven.
Eenschquote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Bonen
m.u.v. sperzie- & snijbonen, en kouseband
Die vind ik wel wat minder, zit vaak zo'n irritant draadje in dat tussen je kiezen vast blijft zittenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eensch
En sugar snaps en peultjes
Eten mag af en toe wel wat tegenspartelen anders lijkt alles op babyvoer.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik wel wat minder, zit vaak zo'n irritant draadje in dat tussen je kiezen vast blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |