Dat valt meteen op omdat dat bord niet kauwt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zetten
oke eentje die beweegtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nacht
word wel ingewikkeld nu zoquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat valt meteen op omdat dat bord niet kauwt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hm misschien moet ik zo'n lifesize kartonnen bord van een bitterbal voor het raam zetten
kun je er net zo goed zelf heen gaanquote:
Daar hebben ze Instellingen voorquote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overigens ligt dit niet 100% aan Nattekat. Ik wil gewoon niet samenwonen enzo, ben daar helemaal niet voor geschikt. Ook veiliger voor hem zodat ik hem niet vermoord in zijn slaap als hij toevallig ademhaalt.
Denk dat @ieniminimuis dat ook doetquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook smeken om genade als een vent me met een bezem aan gaat vallen.
De politie is ooit bij de buurvrouw van m'n oma langsgeweest, omdat een andere buurvrouw vond dat de was verdacht lang buiten ging (3 dagen). Bejaarden die niks te doen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
welfaircheck omdat je stil op de stoel zit dag en nacht
NSB landjequote:Op zondag 16 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De buren bellen gewoon naar de gemeente als ze je niet zien, en dan begint de controle
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De politie is ooit bij de buurvrouw van m'n oma langsgeweest, omdat een andere buurvrouw vond dat de was vedacht lang buiten ging (3 dagen). Bejaarden die niks te doen hebben
Niets mis met wat sociale controle, worden veel mensen niet slechter van.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als Zwitserland.
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met wat sociale controle, worden veel mensen niet slechter van.
Enkelbandje of 10.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.
De AH heeft gelijk een bonenspecial voor je uitgebracht nu je zo krap bij kas zit: https://folder.ah.nl/bonen-power-special-2025/page/1quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van warm in huis nu.
Buren zijn de oven aan het voorverwarmen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon een soort van warm in huis nu.
Die controleren of die gecontroleerd moeten worden?quote:Op zondag 16 februari 2025 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er hier zo een paar aanwijzen.
Doe eens normaaaaaaaaaaaaalquote:Op zondag 16 februari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Bonen
m.u.v. sperzie- & snijbonen, en kouseband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |