Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerkenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er een app voor en meestal zit ik wel waar ik wil zijn
behalve cheatdays
cheatdays zijn gemaakt van suiker en vet
als ik die voor de lunch pak is dat altijd zonder schuldgevoelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerken
de 20k stapjes is nog omdat ik moet compenseren voor de valentijnskoekjesquote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 20k stapjes lopen zodat je zonder schuldgevoel een broodje kroket of 2 voor de lunch kunt wegwerken
Die 20k stapjes is over de hele week toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor jou welquote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die 20k stapjes is over de hele week toch?
quote:
Wat voor koekjes zijn dat?quote:Op zondag 16 februari 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de 20k stapjes is nog omdat ik moet compenseren voor de valentijnskoekjes
Niet mijn schuld. Nou ja klein beetje danquote:
Beetje veelquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet mijn schuld. Nou ja klein beetje dan
ik heb nog....quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog....
maar geen zin an.
weet sowieso niet wat ik eten ga vanavond
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van het koekemannetje
[ afbeelding ]
heel lekker, maar 1 koekje is wel een boel kcalquote:
Geen dankquote:
Zijn dat nogal flinke koeken of een heel klein trommeltje?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van het koekemannetje
[ afbeelding ]
quote:
100 gram koeken dus is wel een handje volquote:Op zondag 16 februari 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat nogal flinke koeken of een heel klein trommeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |