Ja ik.quote:
quote:
En Nattekat:quote:
quote:
Het is hartje winter, de perfecte tijd van het jaar voor een hartverwarmende ovenschotel met levende naaktslakken met appels en prei.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dit, terwijl ik naar Vivaldi (De vier jaargetijden) aan het luisteren ben
Altijd 1x meer 'uhm, jawel.' dan jijquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hartje winter, de perfecte tijd van het jaar voor een hartverwarmende ovenschotel met levende naaktslakken met appels en prei.
quote:
oke Matthijs van N.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd 1x meer 'uhm, jawel.' dan jij
En doorrrrrr
quote:
Die ging ook doorrrr...quote:
Godmiljaar!!!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed die had van jou kunnen zijn, maar je hebt ons weer in de steek gelaten
Die was ooit het nieuws.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm... Ik begrijp deze geavanceerde grap niet
Ja had ik gezien. Ga denk ik wel kijken zodra ik thuis ben van het gleuven vullen..quote:Op zondag 16 februari 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
Oh die docu over Gabby staat morgen online. @:bomenverzameling @:cherrylips
Dat is alle avancering die deze sc heeft doorgemaakt tijdens jouw afwezigheid.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uhm... Ik begrijp deze geavanceerde grap niet
Ja en dan kruip je een beetje op zo'n fietspad en dan kan je ineens vliegenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
Zou zo'n naaktslak nu ook nooit eens denken "Ik heb geen huisje en daarom moet ik naakt, dik en nat over de grond kruipen en dat is allemaal jullie schuld"?
Ik weet even niet hoe ik moet reagerenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is alle avancering die deze sc heeft doorgemaakt tijdens jouw afwezigheid.
Sunday scaries in full swingquote:Op zondag 16 februari 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
Kunnen we het niet over leukere en aantrekkelijkere zaken hebben?
Dat het weekend bijna voorbij is bijvoorbeeld.
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:18 schreef Haags het volgende:
Kunnen we het niet over leukere en aantrekkelijkere zaken hebben?
Dat het weekend bijna voorbij is bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |