Was te verwachtenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:41 schreef franklop het volgende:
Betsema zit in de patatten, contract bij Pauwels wordt niet verlengd
https://www.wielerflits.n(...)an-kwaad-naar-erger/quote:Camiel van den Bergh verbolgen na plotse ontslag bij ploeg Verdonschot: “Het ging van kwaad naar erger”
Camiel van den Bergh is ploegleider af bij de Belgische vrouwenploeg De Ceuster Bouwpunt. De ervaren Nederlander kreeg afgelopen maand zijn ontslag bij het team, en dat is bij Van den Bergh zwaar binnengekomen. Bij WielerFlits doet hij zijn verhaal.
Van den Bergh was nog maar iets meer dan een jaar aan de slag bij de ploeg van kopvrouw Laura Verdonschot, nadat hij voordien vijf jaar in de stal van de broers Roodhooft actief was. “Maar door het ongenoegen van twee renners in de ploeg, ben ik nu moeten vertrekken”, legt Van den Bergh uit.
“Ze hebben hun beklag bij het team-management gedaan over mijn indeling van het materiaal. Het ging dan over wat zij wel of niet zouden krijgen ten opzichte van de andere renners in het team. Daarna is het balletje aan het rollen gegaan, en ging alles van kwaad naar erger. Op een gegeven moment zag het team geen uitweg meer en hebben ze mij dan mijn ontslag gegeven. Ze zagen mijn samenwerking met één bepaalde renster niet meer goedkomen voor de winter. Een deftige reden heb ik nooit gehad. Er wordt nu gezegd tegen de renners dat ik niet communiceerde, maar ik heb daar zelf nooit iets over gehoord.”
En dat doet Van den Bergh pijn. “Wat me vooral zeer doet, is dat een van de rensters die haar beklag heeft gedaan, al vijf jaar met mij samenwerkt. Het is ook heel jammer voor Laura (Verdonschot, red.). Ik heb haar uit het slop proberen te halen en dat is samen goed gelukt. Ze verliest nu haar trainer, ploegleider en maatje. Als het voor haar niet had gewerkt, was het iets anders. Maar als een renster van de tweede rij zoiets zegt, moet je als ploeg en sponsor nadenken en je kopvrouw steunen in haar prestaties. Het is echt hard dat Laura na haar operatie en het werk voor haar comeback nu een nieuwe trainer moet zoeken.”
...
Nu hij zonder job zit, is het voor Van den Bergh ook even afwachten wat de toekomst brengt. “Ik wil zeker graag in het wereldje blijven, maar ik weet nog niet op welke manier. Eerst moet ik even rust nemen, zodat de boosheid en emotie wat kunnen zakken. Normaal kan ik me na een tegenslag altijd snel herpakken, maar nu lukt me dat even niet. Mentaal is het heel zwaar, ik ben futloos en heb slapeloze nachten. Het is even op.”
Verdonschot, als nummer vijf op het WK veldrijden in 2024 de kopvrouw en grootste naam van de ploeg, blijft op sociale media haar steun voor Van den Bergh uitspreken. Zou het een optie zijn om haar buiten de ploeg om te blijven begeleiden? “Ik wil haar zeker niet laten vallen, omdat we op korte tijd veel bereikt hebben. Maar als ik bij een andere ploeg ga solliciteren, kom ik wellicht bij een concurrent van haar terecht en dan kan je geen trainer blijven. Dat is helaas de werkelijkheid op dit moment. Laura zit zelf ook in zak en as.”
De Ceuster Bouwpunt bevestigde het einde van de samenwerking met Van den Bergh, maar wenste verder niet te reageren.
quote:Wordt het veldrijden dan toch een olympische sport? “La Planche des Belles Filles droomt van Olympische Winterspelen in 2030”
Wordt het veldrijden een olympische sport? Daar lijkt het alleszins alsmaar meer op. Volgens L’Équipe heeft La Planche des Belles Filles zich kandidaat gesteld om de sport te organiseren tijdens de Olymische Winterspelen van 2030 in Frankrijk.
In totaal worden er vier extra sporten toegevoegd voor de Olympische Winterspelen van 2030 in de Franse Alpen, en de kans dat veldrijden één van die sporten wordt is naar verluidt groot. De discipline zou de voorkeur genieten van UCI-voorzitter David Lappartient en ook van Michel Barnier, voormalige premier van Frankrijk die is benoemd tot lid van het organisatiecomité van de Olympische Winterspelen van 2030.
De wedstrijd zou moeten doorgaan in La Planche des Belles Filles, een bekende klim in de Vogezen (en dus niet in de Alpen) die vaak terugkomt in de Tour de France. L’Équipe kon het aanvraagdocument inlezen, waarin het belooft een “een onvergetelijke plek” te zijn die “garantie biedt op een populair imago van de Spelen.”
Ook de stad Besançon zou zich kandidaat hebben gesteld als gaststad voor het veldrijden, maar Lucie Lefèvre, echtgenote van ex-crosser Steve Chainel en de trekker van het project op La Planche des Belles Filles - lijkt zeker van haar stuk. “Wij zitten op vier uur rijden van België en Nederland, waar die cultuur van het veldrijden sterk aanwezig is. We weten hoe we het moeten aanpakken, het wordt een groot feest.”
Ze moeten wel opschieten zodat de grote twee nog mee kunnen doenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zou érg leuk zijn als veldrijden olumpies wordt, maar La Planche des Belles Filles mag mooi wegblijven en als we nu zelfs al last gaan krijgen van de vrouw van Steve Chainel haak ik helemaal af.
In het veldrijden is er een grote een.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze moeten wel opschieten zodat de grote twee nog mee kunnen doen
Eensch maar als die OWS er komt, moet Wout natuurlijk ook wel aan de start staan.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het veldrijden is er een grote een.
Ik zie hem zijn carrière wel verlengen tot 2030 als veldrijden olympisch wordt. Anders houdt hij het waarschijnlijk in 2028 voor gezien.
Volgens mij werd na het afgelopen WK de optie opengehouden om het veldrijden een jaartje over te slaan, maar met Kerst zullen we Mathieu wel weer zien domineren zo te lezen.quote:Deze week start hij (Mathieu van der Poel) wel in de Reweni Tour met woensdag de start in Zeeland. „Vooral om wat competitie te hebben voordat ik naar het mountainbiken ga. Renewi of het EK wordt mijn laatste wegwedstrijd dit jaar.” Via het WK gravel (tweede week oktober) duikt hij daarna het veld in voor de cross. „Een normale fiets heb ik niet”, grapt hij goedgeluimd als hij is.
„Het crossen helpt mij richting het voorjaar.” Het doel? Een vierde zege in Vlaanderens Mooiste en alleen recordhouder worden. „Nog een keer de Ronde winnen, daar ga ik natuurlijk wel voor.”
Even wachten wat Pogi gaat doen in Vlaanderenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij werd na het afgelopen WK de optie opengehouden om het veldrijden een jaartje over te slaan, maar met Kerst zullen we Mathieu wel weer zien domineren zo te lezen.
quote:Het veldritseizoen zal zaterdag in Meulebeke zonder Eli Iserbyt op gang worden geschoten. De 27-jarige Belg van Pauwels Sauzen – Altez Industriebouw duikt na drie operaties aan een vernauwde liesslagader pas ten vroegste in november het veld in. Al kwam de veldritploeg van Jurgen Mettepenningen ook met goed nieuws.
Na jarenlange klachten werd Iserbyt begin dit jaar geopereerd aan de vernauwde liesslagader. Die eerste operatie bracht geen soelaas dus volgden er nog twee nieuwe operaties. In deze krant getuigde Iserbyt begin deze maand hoe zwaar hij het mentaal had gehad, maar hij vertelde ook hoe het nu eindelijk beter met hem ging. In het meest optimistische scenario zou hij eind oktober al het veld induiken, maar dat zal niet lukken. Op de ploegvoorstelling van Pauwels Sauzen – Altez Industriebouw - zo zal de ploeg vanaf dit veldritseizoen heten - vertelde Iserbyt dat alles voor het EK, op 9 november, te vroeg komt. “Ik hoop erna, op 11 november, in competitie te komen maar dat zal moeilijk zijn. Ik zou graag het volledige wereldbekerklassement rijden met de eerste manche op 23/11 in Tabor. Dat is het doel.”
Maar Jurgen Mettepenningen, de manager van de ploeg, kwam ook met goed nieuws op de ploegvoorstelling. Gerben Kuypers tekende zaterdag een contract bij de ploeg tot eind 2027. De 25-jarige Belg komt over van Intermarché-Wanty en sluit op 1 januari aan bij de ploeg. Michael Vanthourenhout verlengde z’n contract dan weer met twee jaar tot eind 2027. Verder liet Mettepenningen weten dat Pauwels Sauzen voor twee jaar verlengd heeft als naamsponsor - tot eind 2027 - en dat Altez Industriebouw tot eind 2028 aan boord blijft.
Er tussen in zou helemaal zielig zijn geweest.quote:Op maandag 29 september 2025 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel sneu dat ze Eli naast Bentveld op de foto gezet hebben.
quote:Op maandag 29 september 2025 22:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Heeft de altijd doperende Denise Betsema nog ergens onderdak kunnen vinden nu ze weg is bij de sauzen of dat definitief einde tijdperk?
Dit trio zou op OnlyFans de fantasie van velen kunnen prikkelen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Witte in het wit.
Dit zal toch niet om veel geld gaan?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze het geld kwijt willen dan hadden ze me ook wel een berichtje kunnen sturen.
LIVE bij Sporza!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zaterdag de eerste cross in België.
Omloop 't NieuwsbladKoppenbergcross!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
Voor Lombardije kijk ik meestal geen cross en het begint pas echt op 1 november!
Dit is gespeeld.quote:Helemaal weg uit het veld is Sanne Cant niet, Ruben?
Ruben Van Gucht: "Neen, ik verneem dat zij aan de slag gaat bij SD Worx als ploegleider in het veld. Blanka Vas en Marie Schreiber krijgen er zo een ervaren vrouw bij."
Einde tijdperk Boom? Die was natuurlijk al weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:08 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit is gespeeld.
Vas en Schreiber gaan ALLES winnen deze winter.
Scheefpoeper zal wel met Ine het EK doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:39 schreef Szura het volgende:
Waarom zitten we opgescheept met babbelziek ipv de scheefpoeper?
Doet EK van de meisjes?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:39 schreef Szura het volgende:
Waarom zitten we opgescheept met babbelziek ipv de scheefpoeper?
Kun nog geen voetbalwedstrijd mee spelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Echt een waanzinnig flopveld bij de meisjes.
Ik stel er een stuk of 20 in totaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:40 schreef DiegoFuser het volgende:
Echt een waanzinnig flopveld bij de meisjes.
Kunnen niet eens winnen van derde garnituur uit Nederland.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk de beste vandaag. Knap buitenom gegaan ook nog
De Belgen weten weer waar ze staan!!
Zonder Matje, Wout, Pidders, Toon en de Gnoom is dit toch B-garnituur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij de mannen wel een uitstekend deelnemersveld.
Voor het kijkplezier is dit het best denkbare startveld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Matje, Wout, Pidders, Toon en de Gnoom is dit toch B-garnituur.
Wat voor aparts moet ik hier precies lezen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
De jaarlijkse periode van de hoop is weer aangebroken:
https://sporza.be/nl/2025(...)titel~1759749548311/
quote:Thibau Nys en Isaac Kimeli in dezelfde modder? Veldrijden en veldlopen willen parcours delen op Olympische Winterspelen
De voorzitters van de Internationale Atletiekfederatie en de Internationale Wielerunie broeden op een plan om veldlopen en veldrijden in 2030 samen op het olympische programma te krijgen. Daarvoor zouden ze een parcours delen. Kan dat wel?
Mogen veldrijders als Thibau Nys en Emiel Verstrynge samen met veldlopers als Isaac Kimeli en John Heymans dromen van olympisch goud in 2030? Tijdens een congres van het Internationaal Olympisch Comité (IOC) in februari, voorafgaand aan de Winterspelen in Milaan en Cortina d’Ampezzo, wordt gestemd over nieuwe sporten op het olympische winterprogramma. Volgens Sebastian Coe, de voorzitter van de Internationale Atletiekfederatie World Athletics, maakt zowel veldlopen als veldrijen een goeie kans.
“Met Kirsty Coventry is er een nieuwe IOC-voorzitter die bereid is om het olympische winterprogramma te herdenken”, zei Coe onlangs aan Britse reporters van onder meer The Times en The Guardian. “Ze denkt na over sporten die buiten een stadion kunnen worden gehouden en over een nieuwe mix tussen zomer- en wintersporten.”
De Olympische Zomerspelen staan al lange tijd onder druk door een teveel aan sporten en een teveel aan deelnemers. Coventry heeft sportbestuurders gevraagd na te denken over het overhevelen van sporten uit het zomerprogramma naar het winterprogramma. Wanneer infrastructuur gedeeld kan worden, is dat zonder meer een pluspunt. Coe speelt met het idee om veldrijden en veldlopen op dezelfde locatie samen te brengen.
“Ik had er een gesprek over met David Lappartient (de voorzitter van de Internationale Wielerunie UCI, red.)”, zegt Coe. “David ziet het zitten en ik zie het zitten. Een voorwaarde is wel dat we het charter van het IOC veranderen. Nu moeten de disciplines van de Winterspelen verplicht op sneeuw of ijs worden beoefend. Maar sneeuw en ijs zijn er tegenwoordig steeds minder. En veldlopen en veldrijden zijn duidelijk wintersporten.”
Er bestaan al concrete plannen om een olympische cross in 2030 te ontvangen. De Winterspelen worden over vijf jaar in de Franse Alpen georganiseerd, maar Besançon, aan de rand van het Juragebergte, en La Planche des Belles Filles, in de Vogezen, zouden hun kandidatuur hebben gesteld om een olympische veldrit te ontvangen. De vraag is wel of op die parcoursen zomaar aan veldlopen kan worden gedaan.
“In een crossparcours voor lopers mogen best wel enkele hellingen zitten, maar de afdalingen mogen niet te steil zijn”, zegt Jos Van Roy, de organisator van de Belgische Crosscup. “Zeker als er na een afdaling een bocht ligt, kan de gezondheid van de atleten gevaar opleveren. Ik heb het ooit meegemaakt dat een Britse loopster op die manier haar dijbeen brak. Een ander probleem is de vertrek- en aankomstzone. Die is verhard in het veldrijden, maar niet in het veldlopen.”
Afrikaanse opening
Dat laatste kan worden opgelost door een stuk van het parcours voor veldlopen af te sluiten. Een veldritparcours is sowieso langer dan een veldloopcircuit (ongeveer 2 tegenover 1,5 kilometer). Van Roy hoopt vurig dat zijn geliefde sport olympisch wordt. “Vandaag maken de beste Vlaamse veldlopers geen aanspraak op subsidies omdat de discipline niet olympisch is. Nochtans hebben alle Belgische langeafstands- en halvefondlopers ooit gecrosst. Van Bashir Abdi tot Isaac Kimeli.”
Een van de redenen om veldlopen olympisch te maken is dat ook Afrikaanse atleten een plaats kunnen krijgen op de Winterspelen. “Vandaag is dat niet het geval”, zegt Coe. De Brit gelooft dat de nieuwe IOC-voorzitter, de Zimbabwaanse Kirsty Coventry, daar gevoelig voor is. “Kirsty is bereid om anders na te denken over het olympisch programma. Over wat buiten een stadion kan worden beoefend en wat de goeie mix kan zijn tussen Zomer- en Winterspelen.”
In tegenstelling tot de uitpuilende Zomerspelen, zijn de Olympische Winterspelen veel kleiner zijn. Coe pleit er zelfs voor om zaalsporten zoals judo naar de Winterspelen brengen. “Heel veel zaalsporten worden traditioneel in de wintermaanden beoefend. De grand slam van Parijs (een van de belangrijkste judotoernooien ter wereld, red.) vindt traditioneel begin februari plaats. Waarom zouden we die sport geen plaats op de Winterspelen geven?”
quote:Britse krant weet het bijna zeker: "Veldrijden wordt in 2030 olympische sport"
Kan Thibau Nys binnenkort een gooi doen naar een olympische titel? Volgens The Guardian is de kans groot dat het veldrijden en veldlopen in 2030 worden toegevoegd aan de olympische agenda.
In 2030 gaan de Olympische Winterspelen door in de Franse Alpen en in het kader van het nieuwe plan ‘Fit for the Future’ van het Internationale Olympische Comité (IOC) zitten er ook enkele opmerkelijke veranderingen aan te komen.
Sebastian Coe, voorzitter van de wereld-atletiekbond World Athletics, zegt aan de Britse krant The Guardian dat het veldlopen en veldrijden een grote kans hebben om te worden toegevoegd aan de Olympische Winterspelen in Frankrijk in 2030.
“Het is ook eerlijker voor de Afrikaanse sporters als het veldlopen zou terugkeren als olympische sport, want laat ons eerlijk zijn: nu hebben ze in de winterspelen niet echt een eerlijke kans”, weet Coe.
Volgens het Olympisch Charter moet een sport op de Winterspelen plaatsvinden op sneeuw of ijs, dat weet uiteraard ook Sebastian Coe: “Er zou wat verandering in het charter moeten komen, want de sporten moeten op sneeuw of ijs beoefend worden, dat is nu niet echt iets waar ze een overvloed van hadden in Frankrijk”, is Coe realistisch. “Maar veldrijden en veldlopen zijn ontegensprekelijk wintersporten.” Strijden Isaac Kimeli in het veldlopen en Thibau Nys in het veldrijden in 2030 om een olympische medaille?
Hardop gelachenquote:Kan Thibau Nys binnenkort een gooi doen naar een olympische titel?
Waarom zou hij geen gooi kunnen doen? Buiten dat Van der Poel en Van Aert tegen die tijd 35 zijn zou er dan verder niemand een gooi naar kunnen doen?quote:
Ti-Bor lijkt me t.z.t. ook wel een kandidaatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen gooi kunnen doen? Buiten dat Van der Poel en Van Aert tegen die tijd 35 zijn zou er dan verder niemand een gooi naar kunnen doen?
Misschien, maar laten we eerst kijken hoe ze presteert in een cross met wat meer tegenstand dan dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:55 schreef franklop het volgende:
Brand gaat weer hele winter podiums rijden?
We wachten de test eerst even af.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:19 schreef wimderon het volgende:
De eerste voor TOON, na een sprintje met Vanthourenhout.
Die heeft de benen ook echt niet vandaag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:26 schreef Szura het volgende:
Riberolle elke keer met haar waardeloze positionering
Jij viel het dus ook al op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:06 schreef Szura het volgende:
Belgisch vlaggetje voor de naam van Betsema?
De altijd nutteloze interviews met Jantje Boven en andere ploegleiders tijdens de cross zijn ook weer aanwezig.quote:
En we staan hier naast Bart Wellens. Bart, hoe doet Molengraaf het?quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd nutteloze interviews met Jantje Boven en andere ploegleiders tijdens de cross zijn ook weer aanwezig.
Moeten vooral uitzien naar een duel met Brandquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Fem zet 1 keer aan in het zand en het is gespeeld.
Ik geniet dan wel weer van de onverstaanbare Mettepenningen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Boven weer met teksten.
Lijkt me toch vooral een mentaal dingetje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Van Empel nu ook al niet meer kan veldrijden is het wel klaar.
Op het WK weer schroeien tegen ONZE Puck, vervelende rubriekquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die heeft in alle interviews min of meer geroepen dat ze geen zin meer heeft om als topsporter te leven en vooral plezier wil hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is echt in niks meer een serieuze topsporter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn aversie tegen Van Empel is stijgende.
De gretigheid waarmee ze disciplines maar oppakt en net zo snel weer laat vallen valt niet te beschrijven. Drie nederlaagjes hier en ze probeert het, uiteraard na een volgende mentale pauze, maar eens op een BMX.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die is echt in niks meer een serieuze topsporter.
Ga lekker hobbyen in de tuin of brood bakken, want dit kan echt niet.
Nu geen Suwalski gap openlaten, zoals gisterenquote:
Ik haat deze uitspraak. Als naast Jeroen Ruben er ook al mee gaat beginnen moeten we overwegen de bommen die gericht staan op UAE naar België te sturen.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef Pistolero het volgende:
Hoor ik nou Ellen van Dijk bij het commentaar?
De Witte is niet gestart (rugblessure)quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als mn ogen niet liegen zit Vanthourenhout al heel erg ver weg
Oh nevermindquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Witte is niet gestart (rugblessure)
Alle registers open moeten trekken om het nauwelijks te winnen van lang leve de middelmaat Van Alphen, nou nou. Ze moet zich zeer ernstige zorgen gaan maken.quote:
Wat een beetje regen al niet doet. Zandstroken ook meteen veel lastiger door de profielkeuze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt veldrijden, het glibberen en glijden is begonnen.
Dit gaat weer een hele winter hatewatchen worden. Wat een figuur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Fem daarentegen heeft sputterende cilinders.
Ik heb vooral medelijden met haar, zo goed maar ook met zo'n grote mentale issues.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gaat weer een hele winter hatewatchen worden. Wat een figuur.
Dat maakt het ook zo frustrerend om naar te kijken, ze heeft meer talent dan dit hele veld bij elkaar maar doet er zo verschrikkelijk weinig mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met haar, zo goed maar ook met zo'n grote mentale issues.
Te vroeg om te oordelen. Ze heeft waarschijnlijk geen goede of normale voorbereiding op het seizoen gehad, kan me voorstellen dat ze daarom wat crossen nodig heeft om in vorm te komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gaat weer een hele winter hatewatchen worden. Wat een figuur.
Ook een totaal niet in vorm zijnde van Empel moet toch wel een flink stuk beter zijn dan godbetert Aniek van Alphen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Te vroeg om te oordelen. Ze heeft waarschijnlijk geen goede of normale voorbereiding op het seizoen gehad, kan me voorstellen dat ze daarom wat crossen nodig heeft om in vorm te komen.
Je bent aanwezig op locatie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Een Fem voor jullie.
Leuk, veel plezier! Goed nat daar waarschijnlijk?quote:
Zandgrond, valt wel mee daardoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Goed nat daar waarschijnlijk?
Dat verkeersbord zorgde naar eigen zeggen voor veel druk. Wat is het toch ook een ontzettende slapjanus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:26 schreef Pistolero het volgende:
En de kutact, dit was een succesvolle hatewatch.
Ik heb gisteren mijn zwager gebeld, en heb gezegd "De enige cross die boven Tilburg gehouden wordt." Maar hij had helaas vandaag verplichtingen met zijn zangkoor. En om in mijn eentje meer dan 130 kilometer enkele reis te rijden, vond ik wat teveel.quote:
Sanne Cant OUT.quote:
En de plofquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Alphen weer sterk, eigenlijk was van Empel gisteren ontzettend goed.
En hopelijk is Toon A degene die de grond koptquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:26 schreef Koffieplanter het volgende:
In de geest van nu gaat de zege straks naar Stefano Viezzi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |