Lijkt me toch vooral een mentaal dingetje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Van Empel nu ook al niet meer kan veldrijden is het wel klaar.
Op het WK weer schroeien tegen ONZE Puck, vervelende rubriekquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die heeft in alle interviews min of meer geroepen dat ze geen zin meer heeft om als topsporter te leven en vooral plezier wil hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is echt in niks meer een serieuze topsporter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn aversie tegen Van Empel is stijgende.
De gretigheid waarmee ze disciplines maar oppakt en net zo snel weer laat vallen valt niet te beschrijven. Drie nederlaagjes hier en ze probeert het, uiteraard na een volgende mentale pauze, maar eens op een BMX.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die is echt in niks meer een serieuze topsporter.
Ga lekker hobbyen in de tuin of brood bakken, want dit kan echt niet.
Nu geen Suwalski gap openlaten, zoals gisterenquote:
Ik haat deze uitspraak. Als naast Jeroen Ruben er ook al mee gaat beginnen moeten we overwegen de bommen die gericht staan op UAE naar België te sturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |