Te vroeg om te oordelen. Ze heeft waarschijnlijk geen goede of normale voorbereiding op het seizoen gehad, kan me voorstellen dat ze daarom wat crossen nodig heeft om in vorm te komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit gaat weer een hele winter hatewatchen worden. Wat een figuur.
Ook een totaal niet in vorm zijnde van Empel moet toch wel een flink stuk beter zijn dan godbetert Aniek van Alphen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Te vroeg om te oordelen. Ze heeft waarschijnlijk geen goede of normale voorbereiding op het seizoen gehad, kan me voorstellen dat ze daarom wat crossen nodig heeft om in vorm te komen.
Je bent aanwezig op locatie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Een Fem voor jullie.
Leuk, veel plezier! Goed nat daar waarschijnlijk?quote:
Zandgrond, valt wel mee daardoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier! Goed nat daar waarschijnlijk?
Dat verkeersbord zorgde naar eigen zeggen voor veel druk. Wat is het toch ook een ontzettende slapjanus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:26 schreef Pistolero het volgende:
En de kutact, dit was een succesvolle hatewatch.
Ik heb gisteren mijn zwager gebeld, en heb gezegd "De enige cross die boven Tilburg gehouden wordt." Maar hij had helaas vandaag verplichtingen met zijn zangkoor. En om in mijn eentje meer dan 130 kilometer enkele reis te rijden, vond ik wat teveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |