Ja dit is dus niet overdreven, vind het knap dat ze het binnen hield eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:mowglitch/video/7457180450151435543
Fijn dat je dat er specifiek bij vermeldtquote:Op zondag 16 februari 2025 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
Ben nu een vegan B&J cookie dough aan het inhaleren
Jopquote:
Altijd goed, have fun!!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
2 crackers met pindakaas en paturain, bakje druiven en een lekker warm gekookt eitjeThee Koffie.
Straks bij het bowlen met de kinderenhebben we een bruine fruitschaal en friet besteld
![]()
Hoi, ik heb geen magnetron dus daar geen verstand van.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:52 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ga (voor het eerst) butter chicken maken. Recept van de AH, lijkt niet al te moeilijk.
Nu heb ik naanbrood gehaald, maar mijn oven is kapot, en ik heb geen grill. Iemand ervaring met naanbrood in de magnetron? Of moet ik anders heel voorzichtig met een koekenpan en laag vuur (met of zonder olie/boter) naanbrood opwarmen?
Ik ben totaal niet thuis in de Indiase keuken, dus het is al spannend genoeg_!
Thanks, ik ga het gewoon proberenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoi, ik heb geen magnetron dus daar geen verstand van.
Naanbrood warm ik op in mijn broodrooster of oven.
Anders gewoon in een koekenpan/grillpan, zonder boter of olie
Succes met je butter chicken
O.T. Hier kruidenzuurkool met aardappelpuree en confits de canard uit de oven
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:41 schreef golfer het volgende:
Straks: de al sinds gisteren sudderende rendang met zelfgemaakte boemboe, nasi goreng en in roomboter gestoofde haricots verts.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef borisz het volgende:
Deze stoof staat nu op
https://www.ah.nl/allerha(...)-wortel-en-pastinaak
Leffe is vervangen door Isid?or van La Trappe.
Is het je gelukt?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het gewoon proberen
Ik heb toch voor de magnetron gekozen, en dat was prima. Beetje water overheen besprenkeld en was zo warm. Ging perfect samen met de butter chicken.quote:
Kan me voorstellen, zuivel maakt curry zachter en is ook niet mijn voorkeur.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:13 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb toch voor de magnetron gekozen, en dat was prima. Beetje water overheen besprenkeld en was zo warm. Ging perfect samen met de butter chicken.
Zonder de naan was het niet zo denderend, ik vond toch dat de zuivel er door heen iets teveel heerste (kip was gemarineerd in vers citroensap, geraspte knoflook, massala kruiden en griekse yoghurt). Op het laatst moest er nog 125 gram slagroom door de kip/saus en dat was eigenlijk iets te zuivelachtig qua smaak voor ons. (Plus ik vind koken met zuivel erg lastig, voor je het weet schift het).
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
En vanavond maak ik paddenstoelenrisotto met o.a. gemengde paddenstoelen en gewelde (eerst gedroogde) eekhoorntjesbrood. Daarbij botersalade met een vinaigrette.
Oh goed idee om dit een keer te maken!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef Zoddie het volgende:
Van de week ineens erg zin gekregen in Griesmeel pudding die mijn moeder vroeger af en toe maakte.
Moest even zoeken naar de Griesmeel zelf, maar een pak gevonden, melk, slagroom, vanille extract.
Zaterdag gemaakt en laten koelen zoals in recept in de koelkast, was lekker en stijf maar de griesmeel smaak was er een beetje af.
Gisteren opnieuw gemaakt, nu nog warm, en zo veel lekkerder, elke hap was een feest met een beetje aardbeiensaus erop.
Heerlijk! Ga ik weer vaker maken.
Moet ik ook weer eens maken, of variant. waar de gries is vervangen door Bitterkoekjes.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef Zoddie het volgende:
Van de week ineens erg zin gekregen in Griesmeel pudding die mijn moeder vroeger af en toe maakte.
Moest even zoeken naar de Griesmeel zelf, maar een pak gevonden, melk, slagroom, vanille extract.
Zaterdag gemaakt en laten koelen zoals in recept in de koelkast, was lekker en stijf maar de griesmeel smaak was er een beetje af.
Gisteren opnieuw gemaakt, nu nog warm, en zo veel lekkerder, elke hap was een feest met een beetje aardbeiensaus erop.
Oh heerlijk. Ik kan regelmatig niet zo goed (normaal) eten ivm slokdarmproblematiek dus dit is een goede en lekkere aanvulling aan de soep en yoghurt ed. Ik doe er dan wel amandelextract door ipv vanille.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef Zoddie het volgende:
Altijd als ik in de supermarkten kant en klare griesmeel pudding zag en ze probeerden hadden ze ALTIJD amandelextract er bij door en die vond ik afschuwelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 23:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Ik kan regelmatig niet zo goed (normaal) eten ivm slokdarmproblematiek dus dit is een goede en lekkere aanvulling aan de soep en yoghurt ed. Ik doe er dan wel amandelextract door ipv vanille.
Tonijnsteak is geen aanrader. Sausje en puree maakt veel goedquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met sesamzaad en een soja/gembersaus en daarbij een aardappel-tuinerwtenpuree.
Jammer, klinkt wel lekker namelijk!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:47 schreef Magica het volgende:
Had gisteren citroenrijst met kaasballetjes en chiliboter. Helaas nogal mislukt want de rijst was niet gaar (moest in de oven)![]()
Vandaag maar gewoon rode koolstamppot met gehaktballen
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag je zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met een saus op basis van sjalot, pancetta, knoflook, selderij, wortel, tomaat uit blik, rode wijn, kippenbouillon en uit elkaar getrokken eendenboutjes die over waren van het weekend.
Rucola en parmezaan erbij
Was erg lekker, al zeg ik het zelf
Ja de smaak was wel ok. En chiliboter moest er voor uitserveren overheen dus had ik gedaan. Maar daarna nog eens 20 min in de oven gehad en was nog niet gaar. Weet niet waar het aan lag. Ik volgde precies het receptquote:
Voortaan de rijst even meekoken en dan pas in de braadslee/schaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:59 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja de smaak was wel ok. En chiliboter moest er voor uitserveren overheen dus had ik gedaan. Maar daarna nog eens 20 min in de oven gehad en was nog niet gaar. Weet niet waar het aan lag. Ik volgde precies het receptdie oventijd had ipv 25 min 50 min moesten zijn
quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een maaltijdsalade met pasta, gerookte kip, bladsla, tomaten, gegrilde gourgette en een dressing.
Oh dit ziet er echt dikke prima uit!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:04 schreef praadje het volgende:
Flatbread besmeerd met soja-cremefraiche en belegd met gerookte zalm, rode ui, citroensap en kappertjes. 5 minuutjes in de oven. Heel erg lekker
[ afbeelding ]
Doop je de pannenkoeken dan ook in de erwtensoep?quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:57 schreef Magica het volgende:
Erwtensoep van mijn schoonmoeder en pannenkoeken
Nee dat niet. Jij wel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Doop je de pannenkoeken dan ook in de erwtensoep?
Ja eerst erwtensoep daarna pannenkoeken. Is lekker hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb nooit pannenkoeken bij de erwtensoep![]()
Die aardappeltjes van jou zien er altijd zo lekker uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:01 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kogelbiefstuk met Stroganoff saus,champignons en gebakken aardappelen.
Dank je 😀quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:49 schreef Magica het volgende:
[..]
Die aardappeltjes van jou zien er altijd zo lekker uit
Van welk merk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben net door mijn echtgenote gefopt met namaak kip in de curry, met naanbrood en boontjes.
Dat het fake kip was, heb ik niet gemerkt. Het smaakte prima…
Van de vegetarische slager, als ik mijn echtgenote mag geloven.quote:
Amuse met zalm en palingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:40 schreef Blues het volgende:
Vanavond krijgen we eters voor we een lichtfestivalboswandeling gaan maken.
We zijn volop bezig met koken en maken:
@:golfer maakt de amuses (carpaccioballetjes in een glaasje en zalm/palingrolletjes,
Die had ik van de AH tijdens zomerkrassen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de vegetarische slager, als ik mijn echtgenote mag geloven.
Ik heb de verpakking niet gezien…
Veel te duur maar idd goed eetbaar! Weleens als sateh in pindasaus gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de vegetarische slager, als ik mijn echtgenote mag geloven.
Ik heb de verpakking niet gezien…
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:40 schreef Blues het volgende:
Vanavond krijgen we eters voor we een lichtfestivalboswandeling gaan maken.
We zijn volop bezig met koken en maken:
@:golfer maakt de amuses (carpaccioballetjes in een glaasje en zalm/palingrolletjes, hoofdgerecht (Spaanse tortilla) en toet (al klaar, limoncello-ijs), ik maak ham/kaas/mosterd/kruidenkoekjes voor bij de borrel en de salade van tomaat/komkommer/zilveruitjes bij het hoofdgerecht.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:13 schreef golfer het volgende:
Amuse met zalm en paling
en de amuse van carpaccio.
Ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig! Smullen vanavond van allerlei hapjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nieuwe gevoeligheid of al bekend?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bij de Lunch een speckbocking, ben nu de hele tijd aan het boeren. Verdraag het helaas niet.
vanavond zuurkool met puree, spek en rookworst.
Al bekend, heb het ook bij Paprikas, die kan ik echt niet eten. Gelukkig alleen bij Paprika en Spekbokking, kan me niet herinneren dat ik het elders ook bij hebquote:
Paprika heeft mijn kind ook, alleen rauw trouwens, daar wordt ze toch een partij naar van. Heel gek, en onhandig want zit in verbazingwekkend veel spullen merk ik steeds weer (zoals jij dus ook natuurlijk weet)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Al bekend, heb het ook bij Paprikas, die kan ik echt niet eten. Gelukkig alleen bij Paprika en Spekbokking, kan me niet herinneren dat ik het elders ook bij heb
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een salade van gegrilde aubergine en gegrilde courgette met komkommer en een 'oosterse' dressing, daarbij gebakken aardappeltjes en gebraden gemarineerde kippendijfilets.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
En nog overschot, dat toch maar weggegooid
Beterschap 💐quote:Op maandag 24 februari 2025 13:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta op mijn laatste benen bouillon van kip te trekken omdat we allebei ziek zijn.
Aan het eind van de middag zullen we troost vinden in kippensoep.
[ afbeelding ]
Knap dat het koken is gelukt. Hoop dat het heeft gesmaakt. Beterschap!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:10 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta op mijn laatste benen bouillon van kip te trekken omdat we allebei ziek zijn.
Aan het eind van de middag zullen we troost vinden in kippensoep.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een stamppot rauwe andijvie met uitgebakken baconreepjes en een varkenshaasje die in de sous vide is gegaard en daarna nog even hard gebakken in een braadpan (om te karamelliseren).
Dankquote:Op maandag 24 februari 2025 18:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, @:marc0871 ....heb je topic over CIDP net gelezen
Wat erg voor je, maar ergens wel fijn dat de diagnose überhaupt gesteld is
Sterkte en houd je hoofd omhoog![]()
Geniet van je pannenkoeken
Je schiet er niets mee op, I know en het is misschien een rare opmerking maar ik denk -oprecht- altijd even aan je hoe maak ik pannekoeken instructies als ik zelf pannenkoeken ga bakken. Zet 'm op!quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dank
Enne, gaat lukken
Het bakken is iig gelukt
Hehehquote:Op maandag 24 februari 2025 21:03 schreef foodlover het volgende:
[..]
Je schiet er niets mee op, I know en het is misschien een rare opmerking maar ik denk -oprecht- altijd even aan je hoe maak ik pannekoeken instructies als ik zelf pannenkoeken ga bakken. Zet 'm op!
Heb je nog iemand die voor je kan zorgen?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:51 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Ook ziek, maar dat gaat niet meer over.
Leuk, als je eigen immuunsysteem aan de isolatie van je stroomdraadjes aan het knabbelen is.
Signaalverlies, uitval, krachtverlies en kortsluiting, zeg maar.
Fijn als je een tijdje moet staan om te koken.
Toch zin in pannenkoeken, dus ik moet even op de tanden bijten.
Rollator erbij, zodat ik het wachten zittend kan doen.
Gedoe, maar je moet wat.
Moet dus weer zoiets worden
[ afbeelding ]
Beslag staat al even te rusten, terwijl ik dat ook doe.
Nu even moed verzamelen om te gaan bakken.
Mijn zus doet boodschappen en de was en is mijn voornaamste vorm van vervoer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je nog iemand die voor je kan zorgen?
Wat een narigheid zeg.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:51 schreef marc0871 het volgende:
Mja. Ook ziek, maar dat gaat niet meer over.
Leuk, als je eigen immuunsysteem aan de isolatie van je stroomdraadjes aan het knabbelen is.
Signaalverlies, uitval, krachtverlies en kortsluiting, zeg maar.
Fijn als je een tijdje moet staan om te koken.
Toch zin in pannenkoeken, dus ik moet even op de tanden bijten.
Rollator erbij, zodat ik het wachten zittend kan doen.
Gedoe, maar je moet wat.
Moet dus weer zoiets worden
[ afbeelding ]
Beslag staat al even te rusten, terwijl ik dat ook doe.
Nu even moed verzamelen om te gaan bakken.
Ik wordt zo aangesloten voor infuus 1 van 5, dus we gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een narigheid zeg.
Hopelijk heeft een behandeling succes!
Jemig Marc, heb net het topic doorgenomen. Ik ken de ziekte niet, maar het is helemaal niks. Gelukkig wel steun en hoop dat je spoedig in ieder geval naar huis mag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik wordt zo aangesloten voor infuus 1 van 5, dus we gaan het zien.
Ik hoop het wel.
Marc, heel veel sterkte en blijf hopen op beterschap!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:59 schreef golfer het volgende:
Avondeten straks: buikspek met krokant zwoerd, geroosterde prei met sjalotten, knoflook en ketjap en bami goreng.
Ik lees dit nu ook net, heftig zeg! Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond heb ik alle voorbereidingen gedaan om een lekkere lasagne te maken.
En daarbij een salade van tomaat, komkommer, mango en verse munt.
Zit je in Duitsland?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:41 schreef Molo het volgende:
Net een Krakauer Wurst met mosterd op, op een broodje. Lekker man
Zat, yes! Inmiddels weer thuisquote:
Voor mij is vakantie, hoe fijn en mooi ook, toch het waarderen hoe fijn het is thuis te zijn. Je eigen bed, je eigen plee, je eigen bier in de koelkast.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:20 schreef Molo het volgende:
Maar straks weer in eigen bed slapen, ook altijd fijn
Onderuit op je eigen bank hangenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor mij is vakantie, hoe fijn en mooi ook, toch het waarderen hoe fijn het is thuis te zijn. Je eigen bed, je eigen plee, je eigen bier in de koelkast.
Vind ik ook fijn om thuis te slapen (het liefst).quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat, yes! Inmiddels weer thuis
Heerlijk land is het toch, en debiel goedkoop tegenwoordig tov Nederland
Maar straks weer in eigen bed slapen, ook altijd fijn
En morgenochtend lekker ontbijten met zuurdesembrood
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kabeljauwlekkerbekken van onze vishandel met daarbij een 'ei van Columbus'-salade van de dorpsgroentenjuwelier.
Ziet er lekker uit hoorquote:
Prachtig!quote:
Dat is geen geld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:56 schreef Kanaroe het volgende:
Net op terrasje weer met vriendin gelunched na een wandeling; 1 grote cappucino, 1 grote koffie verkeerd, 1 hard pistoletje bieslook-roomkaas met sla e.d. en 1 pistoletje filet américain martino met alles erop en eraan: ¤ 13,05
Fanatastisch!
Vanavond maak ik restjes op, spitskool, paprika, ui, prei en kikkererwten roerbaksel, met een plakje beenham en een restje kerriesaus
Weer bij diezelfde tent?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:56 schreef Kanaroe het volgende:
Net op terrasje weer met vriendin gelunched na een wandeling; 1 grote cappucino, 1 grote koffie verkeerd, 1 hard pistoletje bieslook-roomkaas met sla e.d. en 1 pistoletje filet américain martino met alles erop en eraan: ¤ 13,05
Fanatastisch!
Vanavond maak ik restjes op, spitskool, paprika, ui, prei en kikkererwten roerbaksel, met een plakje beenham en een restje kerriesaus
Zelfde shabby tentje, heerlijk is hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weer bij diezelfde tent?
Heerlijk betaalbaar lunchen.
Ik heb geen zin om te koken maar hopelijk komt dat later. Weet ook niet wat, beetje mèh.
Klopt, is een fijn adresjequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:36 schreef Prego het volgende:
Ik ben weer eens in Nederland, een viandel met mayo, een mexicano met curry en 10 bitterballen met mosterd![]()
Straks vlees verorberen bij Gauchos![]()
#viesdik
Hier ook zo een Warsteiner toevallig, en er wordt momenteel Butter Chicken en garlic naan voor me gehaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:44 schreef Karzai het volgende:
een warsteiner
vanavond farfalle bolognese en een salade
Aardig.quote:
Dat is jammer, en ze zullen de recepten vast niet aanpassen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook zo een Warsteiner toevallig, en er wordt momenteel Butter Chicken en garlic naan voor me gehaald
Vanmiddag had ik wantansoep na teleurstelling van pasteitjes en koeken.
@:futurefairytale ik had wat dingen meegenomen van de nieuwe bakkerij in de Amazing Oriental Ypenburg. Echt alles was smakeloos, zonde! Echt geen aanrader!
Char sui broodje in de stijl van een saucijzenbroodje had geen zout erin en was met smakeloos plantaardig vet gemaakt ipv boter ofzo. Walnotenkoek zonder smaak en heel zout juist. Duriancake was niets aan te proeven qua smaak.
Jammerdebammer
Sushibar is van Momijo tegenwoordig daar binnen, en idd te duur. Moest dus nog lunchen dus even gekeken maar 'nope', vond dat teveel geld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is jammer, en ze zullen de recepten vast niet aanpassen.
Al denk 2 jaar niet meer geweest dus wist niet eens dat ze een bakkerij hadden.
Restaurant vind ik prima, vooral voor afhaalmaaltijden. Sushibar als dat nog bij de ingang zit veels te duur.
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten werd een panini met kaas, gegrilde ui en paprika en een blikje tomatensoep.
Net wat paprikachips.
Voor de mede-eetliefhebbers:
Zie dit ineens voorbij komen
Als ik van mijn anti-diepvriespizza af ga stappen dan is dat om deze te proberen!
[ link | afbeelding ]
Mmm, lekker menuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu wel kookzin
Pasta met truffel en pesto, cavolo nero, zongedroogde tomaten, kappertjes, courgette en champignons.
Daarbij beenhammetjes aan bot van Kippie.
Toe mango met havermoutcrumble.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:35 schreef marc0871 het volgende:
Nu een paar broodjes hagelslag en een koppie thee.
Vanavond ga ik met een paar chickies naar de kermis.
Mogen ze lekker een poosje in de draaimolenNet of ze elkaar een high five gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nu koffie, net een snee zuurdesemtoast op met boter
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
St Anny Bakery in Den Haag?quote:Op zondag 2 maart 2025 17:28 schreef Molo het volgende:
Met dit zonnetje is lekker eten nog meer te waarderen he![]()
Straks heerlijke zelfgemaakte pasta met een gladde tomaten-groente-ricottasaus en mozzarella
Net als tussendoortje een char sui bun van Anny's food, vernieuwd recept en nu smakeloze bedoening. Matig, ook van de Amazing Oriental, @:futurefairytale
Ik vond de vroegere versie van hun Motorolie wel iets lekkerder dan dat hij nu is. Maar nog steeds een fijn bier.quote:
Niets mis met een lekkere Lellebel op zijn tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 17:38 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik had net een Eeuwige jeugd Lellebel 😂
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond deze Oosterse kippenstoof (maar dan dit recept gedeeld door 2) met daarbij pilav-rijst.
Ik heb deze al getest, maar hiervoor hoef je je principes niet los te laten. De diavola had echt amper smaak. Deeg vond ik ook niet bijzonder. Tuurlijk beter dan een Dr. Oetker pizza, maar ik zou echt liever de Crosta & Mollica Pizza Stromboli halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Avondeten werd een panini met kaas, gegrilde ui en paprika en een blikje tomatensoep.
Net wat paprikachips.
Voor de mede-eetliefhebbers:
Zie dit ineens voorbij komen
Als ik van mijn anti-diepvriespizza af ga stappen dan is dat om deze te proberen!
[ link | afbeelding ]
Dank je! Fijn dat je em al getest hebt. Jammer om te horen, die in Amsterdam is heerlijk (wel 2,5x duurder maar vers uit de pizzaoven en heel groot).quote:Op zondag 2 maart 2025 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb deze al getest, maar hiervoor hoef je je principes niet los te laten. De diavola had echt amper smaak. Deeg vond ik ook niet bijzonder. Tuurlijk beter dan een Dr. Oetker pizza, maar ik zou echt liever de Crosta & Mollica Pizza Stromboli halen.
Ja die de char sui buns van hun verkopen ze ook bij de Amazing Oriental. Jammer he!quote:Op zondag 2 maart 2025 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
St Anny Bakery in Den Haag?![]()
Heb daar een keer een maaltijd gegeten (cha siu/eend met nasi en Chinese kool) en paar keer gekleurde cakes gehaald en dat was goed. En goedkoop.
Wat jammer zeg!
Die Crosta & Mollica pizza's vind ik ook niet geweldig anders. Maar wellicht ben ik de enige.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb deze al getest, maar hiervoor hoef je je principes niet los te laten. De diavola had echt amper smaak. Deeg vond ik ook niet bijzonder. Tuurlijk beter dan een Dr. Oetker pizza, maar ik zou echt liever de Crosta & Mollica Pizza Stromboli halen.
Echt?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die Crosta & Mollica pizza's vind ik ook niet geweldig anders. Maar wellicht ben ik de enige.
quote:Op maandag 3 maart 2025 13:20 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG varkenshaas-saté met zelfgemaakte pindasaus met daarbij bami goreng en een frisse salade van komkommer met wat cherrytomaten.
The good lifequote:Op maandag 3 maart 2025 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
Oh heerlijk, erwtensoep wil ik ook weer eens gaan maken nu ik weet waar ik de knolselderij kan vinden.
Ik maak straks kippendijen uit de oven met pindasaus en Thaise komkommersalade.
Amenquote:
Nee, ook geen whipped toppingsquote:Op maandag 3 maart 2025 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit in NL te krijgen is maar lekker dit!!
Weet ik eigenlijk niet! Ik roer een klein beetje door mijn iced lattes heen altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, ook geen whipped toppings![]()
Kun je die ook schuimen? Deze lijkt me fantastisch voor lattes
Ik precies hetzelfde, maar dan team hotquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet! Ik roer een klein beetje door mijn iced lattes heen altijd. Ik drink eigenlijk nooit warme want ik ben altijd team iced, hele jaar door
.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG beef fried rice.
Soortgelijk aan dit recept, maar i.p.v. broccoli gebruik ik geroosterde prei.
Ergquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op het recept van PG voor een maaltijdsalade met entrecote en chimichurry.
Ik maak hem met eerst in de sous vide gegaarde ribeye, die ik daarna nog even hard laat karamelliseren in de koekenpan en die daarna met chimichurry bestreken in reepjes door de salade gaan van in de airfryer bereidde kleine aardappelblokjes, cherrytomaten, veldsla, rode ui en chimichurry.
oh wat goed, wat ga je doen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 04:21 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op taco bell want ik heb een baan![]()
.
Yeeaah gefeliciteerd! Gelukt!quote:Op donderdag 6 maart 2025 04:21 schreef Smart_ass het volgende:
.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 04:21 schreef Smart_ass het volgende:
.
Lekker hoor, als je van slecht eten houdtquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Heel benieuwd naar het wat en hoe en waar
Ik ben er nog nooit geweest maar zei laatst hier thuis dat ik het wel eens wilde proberen. Man was niet enthousiast, maar dan ga ik lekker zonder hem, ook best![]()
Hoor graag aanraders
Hier kopje sterke moka pot koffie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben dankbaar hoor. Mooie baan om mee te beginnen en goed voor de ervaring.
De dag begonnen met een iced butter pecan latte, ik denk dat het vanavond chili wordt.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben van taco bell altijd wel fan van de cheese quesadilla, bean burrito en 7 layer burrito (maar die hebben ze hier niet meer). Vind de vega dingen vaak het lekkerste eigenlijk.
Je word een corporate girl! (heb nog maar net dat woord geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben dankbaar hoor. Mooie baan om mee te beginnen en goed voor de ervaring.
De dag begonnen met een iced butter pecan latte, ik denk dat het vanavond chili wordt.)
Heel goed en nogmaals toi toi toi!!
Is de 7 layer burrito zoals 7 layer dip?
Mooi weer (ruik om me heen bbq) dus ik maak een pokebowl voor mezelf. Zonder vis, met ei.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 6 maart 2025 13:12 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik kabeljauw in parmaham uit de oven met caponato en extra kastanjechampignons.
I.p.v. kabeljauwfilet gebruik ik skreifilets.
Heerlijk! Staat hier morgen op de planningquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:29 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gravad Lachs met mosterd dillesaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |