Vorige week Niels, nu Jeff, benieuwd naar den Davidquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs Jeff doet een facepalm
[ afbeelding ]
Euhm… groep 8 ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:36 schreef Flory- het volgende:
Zesde klas ( of wat is dat tegenwoordig) op kamp
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:39 schreef Hoempah het volgende:
Doei schat welterusten. terwijl er iets recht gelegd word
[ afbeelding ]
In groep 8 doen meisjes al met 25 jongens zoenenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:36 schreef Flory- het volgende:
Zesde klas ( of wat is dat tegenwoordig) op kamp
en roze koeken etenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
In groep 8 doen meisjes al met 25 jongens zoenen
Sommige zelfs met 25 op één avond las ik hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:43 schreef Luna68 het volgende:
Lijkt net alsof er iemand naast Axel z’n bed staat op s2 👻
Dat hoorde ik jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lezen is al schokkend, het aanhoren alsof het de normaalste zaak van de wereld is, was shocking.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sommige zelfs met 25 op één avond las ik hier
Zoveel jongens zitten er meestal niet eens in groep8quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom naar de Frisparty in Haarlem.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel jongens zitten er meestal niet eens in groep8
Het waren ook geen 25 jongens uit haar klasquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel jongens zitten er meestal niet eens in groep8
Hopelijk is slachtofferhulp ingeschakeld voor degene die het moesten aanhoren??quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lezen is al schokkend, het aanhoren alsof het de normaalste zaak van de wereld is, was shocking.
Alsof dat nog iets uitmaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het waren ook geen 25 jongens uit haar klas
Die naamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom naar de Frisparty in Haarlem.
Is helaas helemaal genormaliseerd onder jonge meiden. Ik snapte Mattie z’n ‘Ik wil geen dochter!’ grapje wel toen ze dat zeiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lezen is al schokkend, het aanhoren alsof het de normaalste zaak van de wereld is, was shocking.
Meisjes als Eva zullen er wel zijn, maar de meeste meisjes hebben eer zat om niet met 25 jongens te zoenen. En Eva is niet lelijk, maar er zullen ook wat jongens even overgeslagen hebben (bezig met Pokemon enzo).quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is helaas helemaal genormaliseerd
Oh ok, sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee het was een weddenschap van Eva en een vriendin
Soort van Darkroom....maar dan andersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die naamklinkt helemaal niet zo fris wat daar gebeurt
jupquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Nogmaals als dit Jane met iemand was, Matt of Pootje, had ik dubbel gelegen, nu doet het me weinig.
Dat is toch helemaal niet fris!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van Darkroom....maar dan anders
Ben wel benieuwd wat voor een pakjes BB verzonnen heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Nogmaals als dit Jane met iemand was, Matt of Pootje, had ik dubbel gelegen, nu doet het me weinig.
Posten ging iets te snel, Fok doet hier weer raar en traag. Of het is m’n telefoon, kan ookquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Meisjes als Eva zullen er wel zijn, maar de meeste meisjes hebben eer zat om niet met 25 jongens te zoenen. En Eva is niet lelijk, maar er zullen ook wat jongens even overgeslagen hebben (bezig met Pokemon enzo).
Voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:58 schreef C.A.I het volgende:
Ze moeten dus dancemoves aerobics gaan doen met pakjes aan en muziek van eric price oid met call onme secret mission oei als iedereen maar zon ape pakkie aan gaat doen 🤗🤗🤗
ik ook niet. vooral dat ze die pakkies aanmoeten, dan is het toch al niet geloofwaardig meer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie deze secret mision nog niet 1 2 3 slagen
jij snapt het preciers dees kodi 😃quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming![]()
Bekijk deze YouTube-video
en allemaal zulke pakjes aan morgenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De mannen ookquote:Op zondag 16 februari 2025 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
en allemaal zulke pakjes aan morgen
Als ze die pakjes gaan gebruiken is het wel lachwekkend denk ikquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ook niet. vooral dat ze die pakkies aanmoeten, dan is het toch al niet geloofwaardig meer?
hoorde ik dat dus goedquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef chufi het volgende:
Keanu weet dus niet wat Aerobics is .. kent of heeft wel eens gehoord van Zumba
Als het maar niet te vroeg is, neem net 'n oxycodon inquote:Op zondag 16 februari 2025 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach als het maar leuke beelden geeft dan zijn e op de FEBO wel tevreden
Dit is het aerobic nummer bij uitstek voor beeldvorming.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wat dacht je van pootje?? In zo’n kort broekje en een hemdje tot boven de navelquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Een Elsa zie ik al niet 123 meedoen
Kijk Keanu en Jolien zijn te jong om dit nummer te kennen, maar als ik me niet vergis was het echt een zomerhit
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En wat dacht je van pootje?? In zo’n kort broekje en een hemdje tot boven de navel
die deed niks anders in the army met de chics na de dutyquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Een Elsa zie ik al niet 123 meedoen
Kijk Keanu en Jolien zijn te jong om dit nummer te kennen, maar als ik me niet vergis was het echt een zomerhit
nouquote:Op zondag 16 februari 2025 00:10 schreef Droopie het volgende:
Oprecht jammer dat Lenie er niet meer bij is
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En wat dacht je van pootje?? In zo’n kort broekje en een hemdje tot boven de navel
yup meer actie in de tent dan op je bips zittenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ook meer secret Misions doen
Er staat niog eergens een krat bier koud hoorde ikquote:Op zondag 16 februari 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ook meer secret Misions doen
Om 08:00 gaat de wekker weerquote:Op zondag 16 februari 2025 00:19 schreef Luna68 het volgende:
Zaterdagavond 00.18 uur en iedereen ligt op bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dit uitslovers zijn. ( Jolien en Keanu die een dansje oefenen)quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
In de stijl van Olivia Newton-John in Physicalquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor een pakjes BB verzonnen heeft
Eva > Heet in de mond koud in de kont...quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Posten ging iets te snel, Fok doet hier weer raar en traag. Of het is m’n telefoon, kan ook
Maar goed op die leeftijd doe je soms ook wel gekke dingen. 25 is alleen wel écht een hele hoop lol. Als het geen stoere praat was.
Maar zij is qua seksualiteit wel echt de schaamte voorbij volgens mij, wat ik steeds vaker zie bij jonge meiden.
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zeker weten de mannen ookquote:
hij was geknipt vrijdagquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Kuif is al een beetje lang geworden. Hij is het omhoog aan het krullen nu?
Oh was dat het. Ik hoorde haar iets zeggen over een ontbijt.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:19 schreef Joyce-43 het volgende:
jees Jordy staat wat te vertellen wat er in de kamer staat en Milena serveert hem gewoon af beetje belachelijk
Ja Jordy was vrij open ook inderdaad was een goed gesprek om te volgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik vond het gesprek tussen Mattie, Jane en Jordy juist leuk
had je even appje moeten sturenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
had alles afgezocht x , fb, inst, reddit, maar telegram vergeten
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil meedoen aan Expeditie Robinson
ja nee de droge was opruimen doet ze niet meer ze gaat de natte was er gewoon overheen hangen, ze vind dat het niet teveel moeite moet wezen om even je droge kleding weg te halenquote:Op zondag 16 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa komt er achter dat de was voor anderen doen een ondankbare taak is en gaat ze dus niet meer doen.
Zegt ze...
Okee ik hoorde haar zeggen ik heb het al duizend keer gezegd/gevraagd of zo iets.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nee de droge was opruimen doet ze niet meer ze gaat de natte was er gewoon overheen hangen, ze vind dat het niet teveel moeite moet wezen om even je droge kleding weg te halen
Die ligt vandaag weer de hele dag onder een dekentje en laat zich verzorgen alsof ze melaats isquote:
ja maar hangt droge was op de rek en daar gaat het overquote:
helemaal mee eens, voorgaande edities waren er altijd wel paar die de was samen opvouwden allemaal als het klaar was.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef -river- het volgende:
Het is ook belachelijk dat je niet eens je eigen droge was opruimt aangezien er iemand zo lief is om deze voor je te wassen en hangen.
Dit doet al idd al vanaf het begin, stopt enkel negatieve energie in de groep en helpt nergens mee.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die ligt vandaag weer de hele dag onder een dekentje en laat zich verzorgen alsof ze melaats is
die doet echt haast niets daar in huisquote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doet al idd al vanaf het begin, stopt enkel negatieve energie in de groep en helpt nergens mee.
Ik zie ook enkel kleding, geen handdoeken, beddengoed of keukendoeken.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, voorgaande edities waren er altijd wel paar die de was samen opvouwden allemaal als het klaar was.
moet ze eigen de handdoeken zelf wassen? geloof het niet he zoals voorgaande jaren want dat zie ik niet zie alleen kleding
Dat verontrust mij wel.quote:
Extra grote portie slob voor Fritsie dusquote:Op zondag 16 februari 2025 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ho maar Feboik hoef die inhoud van die pan niet te zien
ja precies. Behoorlijk stomme missiequote:Op zondag 16 februari 2025 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nogal een "geheime missie" als BB alles levert
De missie is dat Jolien en Kiki de les moeten geven.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nogal een "geheime missie" als BB alles levert
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Dames weer strak om het lijf kleding en de mannen losjes want we mogen hun vorm niet zien
![]()
ze zijn wel wakker hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu dit is toch top, dit is mijn ding, ik ben hier voor gemaakt
BB heeft zich vast laten inspireren door de clipquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Dames weer strak om het lijf kleding en de mannen losjes want we mogen hun vorm niet zien
![]()
Ohw, da's gewoon een opdracht, tijdverdrijf voor de bankhangersquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De missie is dat Jolien en Kiki de les moeten geven.
wil hun vorm ook niet zien hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Ja en lesgeven in Prinsesseloopjesquote:Op zondag 16 februari 2025 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt me niet een al te moeilijke secret mission
en sowieso Jolien heeft al beetje ervaring met een team aansturen (in andere games)
Eva is meer een prinsesje dan Jolien hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en lesgeven in Prinsesseloopjes
Het is toch irritant dat vrouwen altijd half bloot en strakke kleding aan krijgen en de mannen bedekt.quote:
throwback naar Olivia Newton-John - Physicalquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
throwback naar Olivia Newton-John - Physicaldat soort vibe geven die pakjes mij
Hele rectreatie gebieden zijn te zien, alle hobbels en kuilen zijn zo zichtbaar in die leggingsquote:
Ik zie ze niet. Maar dan nog.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hele rectreatie gebieden zijn te zien, alle hobbels en kuilen zijn zo zichtbaar in die leggings
DIe secret opdracht is wel makkelijk zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners jullie zien er fantastisch uit,
Wie mag ik het voortouw geven.
Keanu Jolien
BB wil vast iets geven wat er dat door moetquote:Op zondag 16 februari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe secret opdracht is wel makkelijk zo.
BB is het met je eensquote:Op zondag 16 februari 2025 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
Dit moet BB iedere morgen doen, hop hop batterij wissel en dansen stelletje luiwammesen.![]()
![]()
Wat ene idioot, zet ergens ene knop n eer en meneer ramt er als een gek op losquote:Op zondag 16 februari 2025 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Er klinkt muziek en Jordy rent als een wezenloze naar de rode knop en gaat er op rammen...dat wazige gezicht als blijkt dat dat niet de bedoeling is.
Ze moeten kleding halen in de voorraadkamer.
Die muziek is geen muziek maar een repeterende bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |