Hopelijk is slachtofferhulp ingeschakeld voor degene die het moesten aanhoren??quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lezen is al schokkend, het aanhoren alsof het de normaalste zaak van de wereld is, was shocking.
Alsof dat nog iets uitmaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het waren ook geen 25 jongens uit haar klas
Die naamquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Daarom naar de Frisparty in Haarlem.
Is helaas helemaal genormaliseerd onder jonge meiden. Ik snapte Mattie z’n ‘Ik wil geen dochter!’ grapje wel toen ze dat zeiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lezen is al schokkend, het aanhoren alsof het de normaalste zaak van de wereld is, was shocking.
Meisjes als Eva zullen er wel zijn, maar de meeste meisjes hebben eer zat om niet met 25 jongens te zoenen. En Eva is niet lelijk, maar er zullen ook wat jongens even overgeslagen hebben (bezig met Pokemon enzo).quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is helaas helemaal genormaliseerd
Oh ok, sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee het was een weddenschap van Eva en een vriendin
Soort van Darkroom....maar dan andersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die naamklinkt helemaal niet zo fris wat daar gebeurt
jupquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:54 schreef Flory- het volgende:
Nogmaals als dit Jane met iemand was, Matt of Pootje, had ik dubbel gelegen, nu doet het me weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |