had je even appje moeten sturenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
had alles afgezocht x , fb, inst, reddit, maar telegram vergeten
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva wil meedoen aan Expeditie Robinson
ja nee de droge was opruimen doet ze niet meer ze gaat de natte was er gewoon overheen hangen, ze vind dat het niet teveel moeite moet wezen om even je droge kleding weg te halenquote:Op zondag 16 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa komt er achter dat de was voor anderen doen een ondankbare taak is en gaat ze dus niet meer doen.
Zegt ze...
Okee ik hoorde haar zeggen ik heb het al duizend keer gezegd/gevraagd of zo iets.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nee de droge was opruimen doet ze niet meer ze gaat de natte was er gewoon overheen hangen, ze vind dat het niet teveel moeite moet wezen om even je droge kleding weg te halen
Die ligt vandaag weer de hele dag onder een dekentje en laat zich verzorgen alsof ze melaats isquote:
ja maar hangt droge was op de rek en daar gaat het overquote:
helemaal mee eens, voorgaande edities waren er altijd wel paar die de was samen opvouwden allemaal als het klaar was.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef -river- het volgende:
Het is ook belachelijk dat je niet eens je eigen droge was opruimt aangezien er iemand zo lief is om deze voor je te wassen en hangen.
Dit doet al idd al vanaf het begin, stopt enkel negatieve energie in de groep en helpt nergens mee.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die ligt vandaag weer de hele dag onder een dekentje en laat zich verzorgen alsof ze melaats is
die doet echt haast niets daar in huisquote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doet al idd al vanaf het begin, stopt enkel negatieve energie in de groep en helpt nergens mee.
Ik zie ook enkel kleding, geen handdoeken, beddengoed of keukendoeken.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, voorgaande edities waren er altijd wel paar die de was samen opvouwden allemaal als het klaar was.
moet ze eigen de handdoeken zelf wassen? geloof het niet he zoals voorgaande jaren want dat zie ik niet zie alleen kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |