ja precies. Behoorlijk stomme missiequote:Op zondag 16 februari 2025 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nogal een "geheime missie" als BB alles levert
De missie is dat Jolien en Kiki de les moeten geven.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nogal een "geheime missie" als BB alles levert
quote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Dames weer strak om het lijf kleding en de mannen losjes want we mogen hun vorm niet zien
![]()
ze zijn wel wakker hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu dit is toch top, dit is mijn ding, ik ben hier voor gemaakt
BB heeft zich vast laten inspireren door de clipquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ja hoor. Dames weer strak om het lijf kleding en de mannen losjes want we mogen hun vorm niet zien
![]()
Ohw, da's gewoon een opdracht, tijdverdrijf voor de bankhangersquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De missie is dat Jolien en Kiki de les moeten geven.
wil hun vorm ook niet zien hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Ja en lesgeven in Prinsesseloopjesquote:Op zondag 16 februari 2025 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
lijkt me niet een al te moeilijke secret mission
en sowieso Jolien heeft al beetje ervaring met een team aansturen (in andere games)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |