Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg louter dat het niet onze bondgenoot is. En dat klopt ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Los van of dat allemaal nou wel of niet waar is betekent dat niet dat je de mensen daar maar aan hun lot moet overlaten wanneer een boze buur de boel komt verneuken.
Als dat waar of niet waar is doet niet ter zake.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
We zijn inmiddels bondgenoten.
Dat referendum kwam trouwens uit de koker van een rabiaat pro Russische partij. Al was dat toen nog niet zo openlijk, niet voor het grote publiek in ieder geval
Het is ook totaal niet relevant voor de huidige situatiequote:Op maandag 17 februari 2025 10:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat waar of niet waar is doet niet ter zake.
De bevolking heeft zich duidelijk uitgesproken. Getuigt van weinig democratische ethos dat te negeren.
Als Oekraïne zo corrupt is, waarom heeft Poetin iemand als Zelensky dan niet gewoon omgekocht? Dan had hij ook geen oorlog hoeven te voeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekraïne is niet onze bondgenoot.
Oekraïne is een gaar corrupt teringland
Ik heb destijds overigens 'voor' toenadering gestemd. En terecht, zo blijkt.quote:waar we middels een referendum een dikke vinger naar hebben opgestoken.
Dat is Oekraïne.
Dat de opkomst aan de lage kant was doet niets af aan de uitslag.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
De bevolking kwam nauwelijks opdagen, boeide blijkbaar niemand een klote
Klopt. Maar dan nu niet gaan miemelen over de uitslag van het referendum.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
De bevolking kwam nauwelijks opdagen, boeide blijkbaar niemand een klote
Ik heb niets gezegd over de uitslagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan nu niet gaan miemelen over de uitslag van het referendum.
Uitslagen in twijfel trekken gebeurt alleen in autocratien.
Het doel van dat GS/FvD-referendum was niet meer dan te proberen zand in de raderen van de EU en Rutte te strooien. Meer zat er echt niet achter.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ik me niet vergis ging het er nog om spannen of de kiesdrempel behaald ging worden of niet
En daarmee verliest een uitslag zijn legitimeit?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over de uitslag
Er werd gesteld dat de bevolking zich duidelijk heeft uitgesproken, dat deed het niet
Leeuwendeel vond het linksom of rechtsom niet belangrijk genoeg om naar buiten te gaan
Dat klopt, en zelfs dat leefde blijkbaar niet eens voldoende.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het doel van dat GS/FvD-referendum was niet meer dan te proberen zand in de raderen van de EU en Rutte te strooien. Meer zat er echt niet achter.
Welk punt wil je precies maken?quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
Als je uitslagen van verkiezingen niet erkent omdat je de opkomst onvoldoende vindt, dan is het einde zoek natuurlijk.
Een raadgevend referendum is geen verkiezing.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
Als je uitslagen van verkiezingen niet erkent omdat je de opkomst onvoldoende vindt, dan is het einde zoek natuurlijk.
Het had überhaupt geen legitimiteitquote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En daarmee verliest een uitslag zijn legitimeit?
Stel dat er in Moskou iemand is, met een kalend hoofd, klein postuur, en die erkent uitslagen van verkiezingen niet omdat de opkomst onvoldoende was. Hoe reageert men dan?
Dat zegt niemand, wel dat je er een bepaalde boodschap uit kan halen te weten : het kon mensen aan hun reet roesten.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
Zie de posts hierboven..quote:
quote:
Ja, niemand zegt dat.quote:
De opkomst drempel is gewoon gehaald ondanks de smerige tactiek van de overheid om het stemmen zoveel mogelijk te ontmoedigen.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
In links progressieve kringen is democratie een prachtig woord om vooral mee te schermen. Maar wanneer ze de voor hun negatieve resultaten van democratie mogen ervaren dan hoeven ze de democratie niet te respecteren.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima samenvatting van je reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |