Daar kijk ik ook naar. Maar ook Leonardo etc. Dus liefst een NATO ETF.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook:
zit er helaas zelf niet in.
https://www.google.com/se(...)HlT8&sclient=gws-wiz
Zit je er al in dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 22:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar. Maar ook Leonardo etc. Dus liefst een NATO ETF.
Ja. Twee weken geleden ingestapt.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit je er al in dan?
Ik ben zoals gewoon weer te laat. En nu staat de boel erg hoog, en kan nog véél hoger.
Maar als er deals komen dan kan het ook weer inzakken natuurlijk.
https://www.telegraph.co.(...)h-troops-in-ukraine/quote:Starmer: I’m ready to put British troops in Ukraine
PM’s announcement puts pressure on European leaders to do the same at summit in Paris.
En vervolgens Rusland verdedigen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Partij voor de Dieren, een linkse partij dus, was derhalve in 2015, tegen toetreding van Oekraine in de EU en tegen het associatieverdrag tijdens het referendum.
Oekraine kent inderdaad geen persvrijheid, nauwelijks mensenrechten en is al helemaal niet democratisch. Je kunt net zo goed Zimbabwe lid maken van de EU, wellicht scoren ze daar zelfs beter dan Oekraine.
Met de EU-expansiedrift onder leiding van de ongekozen Frau von der Leijen zie ik Zimbabwe nog wel toetreden tot de EU. Dat mens is echt knettergek.
Dat is fijn, want dat land zal vrij cruciaal zijn als de VS niet wil..quote:Op maandag 17 februari 2025 00:19 schreef capricia het volgende:
Groot Brittannië wil wel.
[..]
https://www.telegraph.co.(...)h-troops-in-ukraine/
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is fijn, want dat land zal vrij cruciaal zijn als de VS niet wil..
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:33 schreef HSG het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij.
Oekraïne: er is een verdrag met Rusland.
NAVO: wij stationeren soldaten in Oekraïne.
*week later*
Oekraïne: de Russen dreigen zich niet aan het verdrag te houden.
NAVO: wij trekken onze troepen weer terug.
Begin maar met een miljoen drones ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Dan zal er echt gevochten moeten worden door het NAVO stompje.
Reken maar dat daadwerkelijk het gevecht aangaan ongeveer het laatste is dat de NAVO left overs zullen doen. De uitkomst zijn héél ongewis zijn namelijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef capricia het volgende:
En iedere raket op of naar een Oekraïnse stad is er een terug naar Rusland.
Ik neem ook aan dat die grens vooral electronisch en automatisch bewaakt gaat worden. Want, 1.300 km grens is best best een eindje qua manschappen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken maar dat daadwerkelijk het gevecht aangaan ongeveer het laatste is dat de NAVO left overs zullen doen. De uitkomst zijn héél ongewis zijn namelijk.
Ongetwijfeld maar daar houd je geen invasie mee tegen. Daar weet Rusland alles van bij Kursk.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat die grens vooral electronisch en automatisch bewaakt gaat worden. Want, 1.300 km grens is best best een eindje qua manschappen.
100.000 troepenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem ook aan dat die grens vooral electronisch en automatisch bewaakt gaat worden. Want, 1.300 km grens is best best een eindje qua manschappen.
In feite heeft Poetin al gewonnen. Kijk bijvoorbeeld eens naar wat de grootste fractie in de 2e kamer is op het moment. Je hoeft niet bij Wilders te zijn als je voor een sterk Europa bent. In tegendeel zelfs.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
100.000 troepen
[ x ]
Persoonlijk denk ik dat dit de opmars is naar een groter conflict tussen Europa en Rusland ipv de-escalatie. De Russen nemen geen genoegen met deze minimale "overwinning" en zullen aan de stoelpoten van de Europese stabiliteit willen blijven zagen door verkiezingen in diverse landen te blijven beïnvloeden en langzaam maar zeker oost Europa voor zich proberen te winnen (waar ze al deels in slagen).
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
100.000 troepen
[ x ]
Persoonlijk denk ik dat dit de opmars is naar een groter conflict tussen Europa en Rusland ipv de-escalatie. De Russen nemen geen genoegen met deze minimale "overwinning" en zullen aan de stoelpoten van de Europese stabiliteit willen blijven zagen door verkiezingen in diverse landen te blijven beïnvloeden en langzaam maar zeker oost Europa voor zich proberen te winnen (waar ze al deels in slagen).
Kan hij nietquote:
Mark Rutte praat hem volledig na intussen.quote:
Niet echtquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mark Rutte praat hem volledig na intussen.
Klopt gewoon nietquote:
Oekraïne is niet onze bondgenoot.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:17 schreef Momo het volgende:
Zou niet verkeerd zijn om nu wel in te grijpen, had al veel eerder moeten gebeuren. Het is onze bondgenoot op Europese bodem die wordt aangevallen en gebombardeerd. Niet een vredemissie in Irak of Afghanistan.
Los van of dat allemaal nou wel of niet waar is betekent dat niet dat je de mensen daar maar aan hun lot moet overlaten wanneer een boze buur de boel komt verneuken.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Oekraïne is niet onze bondgenoot.
Oekraïne is een gaar corrupt teringland waar we middels een referendum een dikke vinger naar hebben opgestoken.
Dat is Oekraïne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |