SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ook. Dikke lol toen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zette ik destijds echt de tv voor aan op de zondagavond, puur voor het topic
How can I make this topic about me?![]()
sowieso is er weinig vernieuwends ofzo op de tv. Of herhalingen en remake van andere dingen.
Vind er echt weinig aan, de echte goeie dingen zijn wel weg. Ook vooral omdat het tegenwoordig allemaal politiek en LHBQTI correct moet zijn.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Zijn nog 3 mensen die wel eens draaien. Donderdagavond en zaterdagavond. Echt vroeger was er elke dag wel programma en tussendoor muziekbot.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet meer is dan.
Is Radio 49 niet meer leuk nu dan? Of leeft dat ook niet meer zo?:')![]()
Die heeft hier al heel lang niet meer gepost zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daar ben ik FOK! ook leren waarderen, daar zitten de meeste posts in mijn beginjaren ook in.quote:
Zonde eigenlijk dat het nu niet meer leeft~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Heb wel tv gekeken in de kliniek en er vooral achter gekomen dat ik niet de juiste doelgroep ben voor de meeste programma squote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef kree het volgende:
sowieso is er weinig vernieuwends ofzo op de tv. Of herhalingen en remake van andere dingen.
Vind er echt weinig aan, de echte goeie dingen zijn wel weg. Ook vooral omdat het tegenwoordig allemaal politiek en LHBQTI correct moet zijn.
Is allemaal voor normale mensen:')![]()
Kijk af en toe Lang Leve De Liefde en First Dates. Tegenwoordig elke Zaterdagavond trouwe Battle Of The Bands, maar verder ook helemaal niksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef kree het volgende:
Vind er echt weinig aan, de echte goeie dingen zijn wel weg. Ook vooral omdat het tegenwoordig allemaal politiek en LHBQTI correct moet zijn.Dingen die ik echt persé wil zien blijf ik voor thuis, maar dat is zeer zelden iets. Over het algemeen stream ik dingen of download ik 't wel achteraf als 't niet te kijken is in NL.
Well, life can be a riot
Laat @Paul met rust.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
wil je weer heel het topic gementiond worden?
kan geregeld worden hoor?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Oke, dan kan je toch lekker die avonden als je thuis bent luisteren?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn nog 3 mensen die wel eens draaien. Donderdagavond en zaterdagavond. Echt vroeger was er elke dag wel programma en tussendoor muziekbot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan niet gaan janken als wij je weer gaan mentionen @Paulquote:Well, life can be a riot
Dit deden we eerder, maar roepen we halt toe. Ik zoek geen toenadering tot de clique.quote:Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja als ik kan ben ik er bij hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan kan je toch lekker die avonden als je thuis bent luisteren?:')![]()
Die kijk ik ook, vond het vorig jaar beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk af en toe Lang Leve De Liefde en First Dates. Tegenwoordig elke Zaterdagavond trouwe Battle Of The Bands, maar verder ook helemaal niksDingen die ik echt persé wil zien blijf ik voor thuis, maar dat is zeer zelden iets. Over het algemeen stream ik dingen of download ik 't wel achteraf als 't niet te kijken is in NL.
Maar leuk om te kijken en luisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan niet gaan janken als wij je weer gaan mentionen @:Paul~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*sinterklaaskapoentje
![]()
Alsnog welkomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit deden we eerder, maar roepen we halt toe. Ik zoek geen toenadering tot de clique.:')![]()
je voelt je te goed voor ons?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit deden we eerder, maar roepen we halt toe. Ik zoek geen toenadering tot de clique.![]()
![]()
Lang niet gezien, leuk je weer te zienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit deden we eerder, maar roepen we halt toe. Ik zoek geen toenadering tot de clique.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speciaal voor @Paul mijn grootste FAN een extra update![]()
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omgquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?![]()
is klb sc leuker heequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit deden we eerder, maar roepen we halt toe. Ik zoek geen toenadering tot de clique.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef Harrie het volgende:
Speciaal voor @:paul mijn grootste FAN een extra update![]()
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
kijk maar ff in mijn notesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?![]()
![]()
Ja vorig jaar waren er ook wat gevarieerdere bands.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kijk ik ook, vond het vorig jaar beter.
Maar leuk om te kijken en luisteren
Snap niet waarom er een tribute is voor Bruno Mars en Guus Meeuwis en Adele![]()
AC/DC en Tom Jones snap ik wel.
Jammer dat die Dizzy Man's Band er uit is. Kende alleen "The Opera" maar vond dat ze 't wel erg overtuigend deden.Well, life can be a riot
Oh, ja dat is een prima gozer.quote:~FEYENOORD~
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik FOK! ook leren waarderen, daar zitten de meeste posts in mijn beginjaren ook in.
Zonde eigenlijk dat het nu niet meer leeft
Met z'n allen 'Oeh, u-turn' posten als Andre dat weer eens zei, bij Wegmisbruikers
How can I make this topic about me?![]()
Sushi gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sorry jij staat er nog niet bij zie ik, ik neem aan dat jij wel gewoon komt naar de DTS meet in Tilburgquote:zal je gelijk toevoegen aan de lijst
![]()
![]()
Geen kloon. User wier z'n account op #anoniem gooide een x jaar geleden maar toch dacht "het is leuk om te posten, dus waarom niet een nieuw account"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
yups was hiervan op de hoogte... Gister al want niet zo ver weg van mij constant helikopters etc.quote:
Dus ben eens gaan zoeken wat het nu was. en zag politie helikopter heeft hier uren rondjes gevlogen.
Had het verhaal inmiddels beetje begrepen. iemand vanuit richting Leiden over de Tjalmaweg/N206 slingerend gezien.
Is toen de afrit opgegaan hier:
https://maps.app.goo.gl/MHdcXi3KEMfE7HAY7
waar je rechts of links moet.
Is rechtdoor gegaan richting industrie terrein wat een fietspad is.... :S
Daar een meisje aangereden die met de trauma helikopter is opgehaald
Geen idee toen. maar vervolgens nog een auto aangereden op de kantine weg (vlakbij waar ik werk)
En daarna tegen een betonblok tot stilstand gekomen hier.
https://maps.app.goo.gl/Kp6wLYqQbmNEjz9A6
daarna gevlucht en zijn ze de hele nacht aan het zoeken geweest.
Mooi dat ie nu dan is opgepakt, had het nog niet even gelezen verder in de lokale groepen.
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren er ook wat gevarieerdere bands.
Snap niet waarom er een tribute is voor Bruno Mars en Guus Meeuwis en Adele![]()
Jammer dat die Dizzy Man's Band er uit is. Kende alleen "The Opera" maar vond dat ze 't wel erg overtuigend deden.
:')![]()
Neuh dat gaan we niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sorry jij staat er nog niet bij zie ik, ik neem aan dat jij wel gewoon komt naar de DTS meet in Tilburgzal je gelijk toevoegen aan de lijst
~FEYENOORD~
The beegees forever hebben het goed getrofffen zeg, die spelen avond aan avond voor theaters volquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja vorig jaar waren er ook wat gevarieerdere bands.
Jammer dat die Dizzy Man's Band er uit is. Kende alleen "The Opera" maar vond dat ze 't wel erg overtuigend deden.
Vind adele wel goed, die vrouw heeft een mooie stem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja wat vind/vond jij dan leuk wat er eerder wel was en nu niet meer?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb wel tv gekeken in de kliniek en er vooral achter gekomen dat ik niet de juiste doelgroep ben voor de meeste programma s
Is allemaal voor normale mensenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geen kloon. User wier z'n account op #anoniem gooide een x jaar geleden maar toch dacht "het is leuk om te posten, dus waarom niet een nieuw account"Ik kreeg het al in de gaten, welkom terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
Eeens. Al is die tribute 'm wel redelijk overtuigendquote:
Well, life can be a riot
Mwah Valentijn vieren was wel leuk sushi gegeten.quote:
Maar daarna moet je weer afscheid nemen dat viel beetje zwaar vandaag. Daarna nog hele bus rit terug maar inmiddels weer klein uurtje thuis hoofd even leeg gemaakt gaat het wel weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriendin, dat het Valentijnsdag is is stom toeval
~FEYENOORD~
Beegees Forever doen't top. Maar geloof dat ze wel hun naam gaan veranderen en eigen werk willen spelen. Weet nou niet of dat zo'n slimme zet isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
The beegees forever hebben het goed getrofffen zeg, die spelen avond aan avond voor theaters vol
Vind adele wel goed, die vrouw heeft een mooie stem.
Bauke/Bouke. Doet 't ook goed, die Elvis kerel.
Was geen fan van z'n imitatie perse. Beste Elvis imitator vind ik nog altijd:
Bekijk deze YouTube-video
Adele vrouwke heeft een mooie stem, maar snap niet waarom er een Adele tribute is
Well, life can be a riot
oja ik was bedolven onder valentijnskaarten natuurlijk, zo'n gedoe elk jaar weer
Do what you love, love what you do!![]()
geintje pik
🟪 @R-woud93 Neuh dat gaan we niet doen Saaie blauwe wannabe dus
[ Bericht % gewijzigd door R-woud93 op 14-02-2025 21:22:42 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: