Dank je wel Woudquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kreeg het al in de gaten, welkom terug.
Ja de rammadam die draait ook met de maan meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriendin, dat het Valentijnsdag is is stom toeval
Gefeliciteeerd, ik vorige week vrijdag 25 jaar (latrelatie)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriendin, dat het Valentijnsdag is is stom toeval
Feestje dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd, ik vorige week vrijdag 25 jaar (latrelatie)
Ze staan in rijen voor je deur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef kree het volgende:
oja ik was bedolven onder valentijnskaarten natuurlijk, zo'n gedoe elk jaar weer
ja het is wel lastig kiezen dan soms iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze staan in rijen voor je deur.
Ah, ik dacht al dat het aan mijn computer lag.quote:
Ja Maincorse, ze hebben al een eigen nummer gemaakt Inside Out Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beegees Forever doen't top. Maar geloof dat ze wel hun naam gaan veranderen en eigen werk willen spelen. Weet nou niet of dat zo'n slimme zet is
Bauke/Bouke. Doet 't ook goed, die Elvis kerel.
Was geen fan van z'n imitatie perse. Beste Elvis imitator vind ik nog altijd:
Bekijk deze YouTube-video
Adele vrouwke heeft een mooie stem, maar snap niet waarom er een Adele tribute is
Vond het hem ook goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beegees Forever doen't top. Maar geloof dat ze wel hun naam gaan veranderen en eigen werk willen spelen. Weet nou niet of dat zo'n slimme zet is
Bauke/Bouke. Doet 't ook goed, die Elvis kerel.
Was geen fan van z'n imitatie perse. Beste Elvis imitator vind ik nog altijd:
Bekijk deze YouTube-video
Adele vrouwke heeft een mooie stem, maar snap niet waarom er een Adele tribute is
ja hele week al een beetje, zit ik al reactie te typen en komt die quote eronder na halve minuut ipv ervoorquote:
Ze hebben zichzelf in elk geval vernoemd naar een BeeGees nummerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Maincorse, ze hebben al een eigen nummer gemaakt Inside Out Bekijk deze YouTube-video
Vind het zelf niet zo maar de fans zijn er helemaal hotel de botel van
Breuls gaat het fiksenquote:
Ben lekker uit eten geweest, met zijn tweetjesquote:
Lekker hoor, ik ga morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben lekker uit eten geweest, met zijn tweetjes
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |