Dank je wel Woudquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kreeg het al in de gaten, welkom terug.
Ja de rammadam die draait ook met de maan meequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriendin, dat het Valentijnsdag is is stom toeval
Gefeliciteeerd, ik vorige week vrijdag 25 jaar (latrelatie)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben vandaag 12 jaar samen met mijn vriendin, dat het Valentijnsdag is is stom toeval
Feestje dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd, ik vorige week vrijdag 25 jaar (latrelatie)
Ze staan in rijen voor je deur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef kree het volgende:
oja ik was bedolven onder valentijnskaarten natuurlijk, zo'n gedoe elk jaar weer
ja het is wel lastig kiezen dan soms iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze staan in rijen voor je deur.
Ah, ik dacht al dat het aan mijn computer lag.quote:
Ja Maincorse, ze hebben al een eigen nummer gemaakt Inside Out Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beegees Forever doen't top. Maar geloof dat ze wel hun naam gaan veranderen en eigen werk willen spelen. Weet nou niet of dat zo'n slimme zet is
Bauke/Bouke. Doet 't ook goed, die Elvis kerel.
Was geen fan van z'n imitatie perse. Beste Elvis imitator vind ik nog altijd:
Bekijk deze YouTube-video
Adele vrouwke heeft een mooie stem, maar snap niet waarom er een Adele tribute is
Vond het hem ook goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beegees Forever doen't top. Maar geloof dat ze wel hun naam gaan veranderen en eigen werk willen spelen. Weet nou niet of dat zo'n slimme zet is
Bauke/Bouke. Doet 't ook goed, die Elvis kerel.
Was geen fan van z'n imitatie perse. Beste Elvis imitator vind ik nog altijd:
Bekijk deze YouTube-video
Adele vrouwke heeft een mooie stem, maar snap niet waarom er een Adele tribute is
ja hele week al een beetje, zit ik al reactie te typen en komt die quote eronder na halve minuut ipv ervoorquote:
Ze hebben zichzelf in elk geval vernoemd naar een BeeGees nummerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Maincorse, ze hebben al een eigen nummer gemaakt Inside Out Bekijk deze YouTube-video
Vind het zelf niet zo maar de fans zijn er helemaal hotel de botel van
Breuls gaat het fiksenquote:
Ben lekker uit eten geweest, met zijn tweetjesquote:
Lekker hoor, ik ga morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben lekker uit eten geweest, met zijn tweetjes
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
heb ik niet gelezenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:28 schreef Grotetijd het volgende:
Vanmiddag ook al genoeg gedoe geweest tussen Mascara en mij omtrent de situatie met Tot die verliefd is.
Laten we vanavond gewoon gezellig houden. Kree is er, niks mis mee zo!
Als tiener vond ik wel veel leukquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat vind/vond jij dan leuk wat er eerder wel was en nu niet meer?
whats up mikey?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Valentijn vieren was wel leuk sushi gegeten.
Maar daarna moet je weer afscheid nemen dat viel beetje zwaar vandaag. Daarna nog hele bus rit terug maar inmiddels weer klein uurtje thuis hoofd even leeg gemaakt gaat het wel weer.
2Doc had een mooie docu genaamd "Brommers Kiek'n" staat nog op YouTubequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als tiener vond ik wel veel leuk
Nu programma's als Andere Tijden, 2Doc, maar dat is allemaal terug te zien. Van de commerciele omroep hoef ik niet echt meer wat te zien
Hij kan wel iemand anders vragen om voor hem te vragen maar zelf een normale PM sturen kan ie niet schijnbaar dus helaas, dan laat verder allemaal maarquote:
Ken ik ja. Was goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2Doc had een mooie docu genaamd "Brommers Kiek'n" staat nog op YouTube
Achterhoekers![]()
Ik vind er wel mooie nummers tussen zitten, niet die disco shit, maar van het beginquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind de BeeGees echt homo muziek.
Hoop mooie docu's inderdaad wel dat 2Doc en Andere Tijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ken ik ja. Was goed.
Hoezo afscheidnemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar daarna moet je weer afscheid nemen dat viel beetje zwaar vandaag. Daarna nog hele bus rit terug maar inmiddels weer klein uurtje thuis hoofd even leeg gemaakt gaat het wel weer.
Als jij voortaan mijn koffie betaalt. 👆quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef kree het volgende:
ik wil btw wel mod worden, ik ben omkoopbaar ook wel. Als jullie ff mijn campain funden?
Zembla was ook altijd goed. meer die onderzoeksjournalistiek dus denk ook voor jou?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als tiener vond ik wel veel leuk
Nu programma's als Andere Tijden, 2Doc, maar dat is allemaal terug te zien. Van de commerciele omroep hoef ik niet echt meer wat te zien
ja maar is toch lomp dat dat niet meer kan, juist dat soort dingen idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2Doc had een mooie docu genaamd "Brommers Kiek'n" staat nog op YouTube
Achterhoekers![]()
Zembla en Tegenlicht kan ook heel boeiend zijn iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zembla was ook altijd goed. meer die onderzoeksjournalistiek dus denk ook voor jou?
Ben daar wel fan van, dat is er nog een beetje.
maar de commerciële, tja Robinson was leuk eerste keer. BB ook wel. en eerste keer talent show.
Maargoed die heb ik nu onderhand wel gezien denk.
Of als je verder terug gaat Boudewijn de Buch of weet ik veel hoe hete dat allemaal, probleemwijken, maar ook gewoon de sit-up comedy als lullo's/jiskefet/toen was geluk heel gewoon/. naja noem ze op. allemaal weg.
Die vond ik dan wel leuk
Kusjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat soort docu's worden nog steeds gemaakt hoor. Juist door een 2Doc, die brengen dat soort dingen mooi in beeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar is toch lomp dat dat niet meer kan, juist dat soort dingen idd.
Zie je niet meer he? want allemaal te gevoelig. en zeker voor de staatsomroep,. maar ook de commerciële durven het niet meer aan. allemaal bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |