SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐒
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
SepoDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zeker, al hoop ik dan altijd wel dat er niet iemand synchroon gaat poepen het hokje naast me.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Betaald kakken, altijd goed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon op dezelfde pot!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, al hoop ik dan altijd wel dat er niet iemand synchroon gaat poepen het hokje naast me.![]()
quote:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
IEDEREEN mist @:MizzezAmyAhwquote:![]()
Jullie zijn lief!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb alweer gerend vanochtend, moet niet gekker worden.
Maar ik heb de trein gehaald!
Ik had een glas cola als ontbijtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
En heb je wel goedkope frisdrank jammieLust wel een goed glas cola.
Ijsblokjes erbij?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
En heb je wel goedkope frisdrank jammieLust wel een goed glas cola.
![]()
![]()
.
Je bent mijn colaschatje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een glas cola als ontbijt![]()
PepsiDon't follow me. I am lost too
.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een glas cola als ontbijt
Ik ga straks in de pauze van mijn werk maar even richting de supermarkt en mezelf voorzien van zoetigheid
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Peperquote:Don't follow me. I am lost too
.
Deze manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed gedaan
Ik ga straks in de pauze van mijn werk maar even richting de supermarkt en mezelf voorzien van zoetigheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent mijn colaschatje.
Wat is jouw lievelingsdrankje?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jeej meer cola liefhebbersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Naast thee, het ĺiefste WinterGlow, cola
Ik ben in Helmond @Harrie
Of misschien Brussel, ik zie parc BruxellesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in Helmond @:Harrie
Of misschien Brussel, ik zie parc BruxellesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben er weer. Er waren flinke problemen op het werk, dus ik moest aan de slag.quote:
Ik heb nu weer tijd voor koffie en voor DTS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bolkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Er waren flinke problemen op het werk, dus ik moest aan de slag.
Ik heb nu weer tijd voor koffie en voor DTS![]()
![]()
Wanneer is de act van jullie om mij dag en nacht te taggen voorbij heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh hahaha ik dacht dat het een woonresidentie wasquote:
dan zet je een TR paulquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de act van jullie om mij dag en nacht te taggen voorbij heeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sorry mevrouw, ben nog nieuw hier op deze websitequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er elke keer over tetteren helpt niet heWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja en neequote:
het waait minder
dus lekkerder
en de zon schijnt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaa hier ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
het waait minder
dus lekkerder
en de zon schijnt![]()
Maar zit nog binnen![]()
![]()
ik nu ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaaa hier ook![]()
Maar zit nog binnen
Greys in tha house
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een lekker kopje koffie erbij? ☕️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ga ik nu pakkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een lekker kopje koffie erbij? ☕️Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier is thee voor de theedrinkers. 🫖
Ik zal ook eens lekkere AI thee genereren....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff
[..]
Ff zwaaien naar Greesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op je toet!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mis!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En weer mis!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er één en ik ben er trots op
Reken maarquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Godver. Denk je nog even rustig te kunnen roken omdat de hus vertraging heeft volgens de reisplanner, stopt dat ding gewoon netjes op tijd aan de halte
Je kunt ze ook nooit vertrouwen he!Ik heb er één en ik ben er trots op
Bus gemist nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:23 schreef DJMO het volgende:
Godver. Denk je nog even rustig te kunnen roken omdat de hus vertraging heeft volgens de reisplanner, stopt dat ding gewoon netjes op tijd aan de halte
Je kunt ze ook nooit vertrouwen he!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, wel een dure peuk weggegooidquote:
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die net voor ze een bus/trein in gaan nog ff snel moeten roken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan lekker naast je gaan zitten met de geur van de rook nog in hun kleding.gelukkig ben ik viesdik, geen plek naast me
Maar ja, het is een verslaving, denk dat ze het ook niet echt voor hun plezier doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet voor je plezier lekker uit je bek stinken, stinkende kleding hebben en klappertandend in de kou staan, vaak hoestend en proestend en honderden of zelfs duizenden euro's per jaar daarvoor uitgeven?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
En dan lekker naast je gaan zitten met de geur van de rook nog in hun kleding.gelukkig ben ik viesdik, geen plek naast me
Maar ja, het is een verslaving, denk dat ze het ook niet echt voor hun plezier doen![]()
![]()
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet voor je plezier lekker uit je bek stinken, stinkende kleding hebben en klappertandend in de kou staan, vaak hoestend en proestend en honderden of zelfs duizenden euro's per jaar daarvoor uitgeven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je generaliseert wel alle rokers naar een stinkend onverzorgd hoopje mens nuquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je generaliseert wel alle rokers naar een stinkend onverzorgd hoopje mens nu![]()
![]()
Ja, als je het zo zegt klinkt het wel aantrekkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet voor je plezier lekker uit je bek stinken, stinkende kleding hebben en klappertandend in de kou staan, vaak hoestend en proestend en honderden of zelfs duizenden euro's per jaar daarvoor uitgeven?
dat is hetzelfde als alle mensen die alcohol drinken tot alcoholist uitroepenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je het zo zegt klinkt het wel aantrekkelijk natuurlijk![]()
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als alle mensen die alcohol drinken tot alcoholist uitroepen![]()
* gebrokenglas leest aandachtig mee.....
onderwijl genietend van een kopje ☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb wel eens gelezen dat roken wel kan helpen als je wil afvallen.
Misschien toch maar eens beginnen
Terecht welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je generaliseert wel alle rokers naar een stinkend onverzorgd hoopje mens nu![]()
zeker welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Na één drankje stink je niet zo erg
drank stinkt![]()
Ik welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoef niet persé een glas alcohol te drinken net voordat ik in de bus stap![]()
![]()
Alleen buiten rokenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat vooral ook zo in je kleding zitten
Niks aan de handThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt wel heel dicht bijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in Helmond @:Harrie
Of misschien Brussel, ik zie parc Bruxelles![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Het betaald poepen is achter de rug![]()
![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Het betaald poepen is achter de rug![]()
Ooh na van die bierdouches stinkt de kleding ook wel echtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat vooral ook zo in je kleding zitten
Heb alweer zin in Paaspop
Daar kom ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh na van die bierdouches stinkt de kleding ook wel echt
Heb alweer zin in Paaspop![]()
![]()
RokenJe hoort elk jaar wel mensen "oh als een pak sigaretten nog duurder word, stop ik echt" en diezelfde mensen komen dat opeenvolgende jaar gewoon weer een pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ik heb ook een exquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:51 schreef JustinK het volgende:
Ex van me rookte ook, komt wel dichtbij zo
komt wel dichtbij zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
RokenJe hoort elk jaar wel mensen "oh als een pak sigaretten nog duurder word, stop ik echt" en diezelfde mensen komen dat opeenvolgende jaar gewoon weer een pak
SmerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Gadverdamme.Don't follow me. I am lost too
.
BahDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
die mag jij niet meer gebruiken![]()
![]()
Ja was echt vies. Mijn vader rookt ook in huis, maar zodra die er een op steekt gaat er altijd wel een raam of deur open. Stinkt er niet.quote:
Snap niet hoe mensen kunnen leven in een huis wat zo verranst is door de rook
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Grotetijd het volgende:
En ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ook een ex
komt wel dichtbij zo
Dit had ik niet verwachtI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik rookte ook altijd in huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja was echt vies. Mijn vader rookt ook in huis, maar zodra die er een op steekt gaat er altijd wel een raam of deur open. Stinkt er niet.
Snap niet hoe mensen kunnen leven in een huis wat zo verranst is door de rook
Je staat er niet bij stil denk ik.Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb een ex die alleen af en toe op feestjes rookte, acceptabel.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb geen ex.Don't follow me. I am lost too
.
Ellende.Don't follow me. I am lost too
.
Oh nee, een anekdote. Bel de krantquote:
Well, life can be a riot
Jah, ergens dacht ik dat jouw man jouw eerste liefde was.quote:
Heb ik waarschijnlijk geromantiseerd door alle positieve verhalen over hem
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Weet niet hoe dat bij mensen in hun hoofd gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:54 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik rookte ook altijd in huis.
Je staat er niet bij stil denk ik.Maar misschien heb je wel gelijk inderdaad. Zelfde dat sommige mensen dingen op de automatische piloot doen en dan achteraf denken "ja maar dat is toch normaal"
Well, life can be a riot
nou neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ergens dacht ik dat jouw man jouw eerste liefde was.
Heb ik waarschijnlijk geromantiseerd door alle positieve verhalen over hem
dat is niet mijn eerste
Ik rook buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze manquote:
Well, life can be a riot
Maar wel de laatstequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee
dat is niet mijn eerste![]()
![]()
Wat voor de een normaal is, is voor een ander weer asociaal..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat bij mensen in hun hoofd gaatMaar misschien heb je wel gelijk inderdaad. Zelfde dat sommige mensen dingen op de automatische piloot doen en dan achteraf denken "ja maar dat is toch normaal"
.
GekteDon't follow me. I am lost too
.
Dat doet me denken aan een datequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nee, een anekdote. Bel de krant![]()
Houd het leven ook ergens wel weer leukquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor de een normaal is, is voor een ander weer asociaal..
Well, life can be a riot
Een ex van me las weleens de krantquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een date![]()
Mooie Haikuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik rook net wel wat op de wc
Okay nu stop ik ermee
(rijmt)Well, life can be a riot
Maar wel de laatstequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee
dat is niet mijn eerste![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jouw ex is Herman?!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een ex van me las weleens de krantWell, life can be a riot
Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een ex van me las weleens de krant![]()
Ik ben wel een slet, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand hier online is een afgelikte boterham![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel een slet, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Maar jij was bijna maagdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel een slet, komt wel dichtbij zoWell, life can be a riot
We zouden maar allemaal gelijk zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Houd het leven ook ergens wel weer leuk
.
Dat is het enige comfortabele aan een overstap op station Uitgeest : de verwarmde wachtruimte
Jammer genoeg trekt het ook blowende fatbike pubers aan
Nou dat hoeft van mij niet zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
We zouden maar allemaal gelijk zijn![]()
Well, life can be a riot
Mag gewoonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben wel een slet, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Fatbikesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:00 schreef DJMO het volgende:
Dat is het enige comfortabele aan een overstap op station Uitgeest : de verwarmde wachtruimte
Jammer genoeg trekt het ook blowende fatbike pubers aan
Well, life can be a riot
Saai wel.quote:
Maar geen oorlogen meer etc..Don't follow me. I am lost too
.
of ik ga eerst doodquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Lang leven samen
hoef ik me daar ook niet druk om te maken
Lekker likkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand hier online is een afgelikte boterham
Tokkiesquote:
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ook echt weer een moment voor mij op het topic weer te openen he!
![]()
![]()
Rare vogelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaa scrolde een paar berichten terug![]()
![]()
Oom GovertThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat dus.quote:
Ze worden hoe langer hoe gekker ook die jeugd joh
Zie hier regelmatig fatbikes voorbij komen (dat krijg je vlakbij een school) en het gaat vaak met geschreeuw/gescheld als iemand even niet oplet. Tegen elkaar praten ze vaak metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zus enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo, reed er een paar dagen terug naast eentje, die reed 40 op 't fietspadMan man man
Well, life can be a riot
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn opmerking gaat niet meer opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand hier online is een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ook echt weer een moment voor mij op het topic weer te openen he!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Harrie gaat ff een paar uur werken en als ik klaar ben ik kom ik ff terug met een nieuw updatetjuh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat dus.
Zie hier regelmatig fatbikes voorbij komen (dat krijg je vlakbij een school) en het gaat vaak met geschreeuw/gescheld als iemand even niet oplet. Tegen elkaar praten ze vaak metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zus enEen aantal verpest het weer voor de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo, reed er een paar dagen terug naast eentje, die reed 40 op 't fietspadMan man man
.
quote:
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:04 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat ff een paar uur werken en als ik klaar ben ik kom ik ff terug met een nieuw updatetjuhTot laterquote:![]()
![]()
Komt al bijna weer terugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
B
O
L
KDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat dus.
Zie hier regelmatig fatbikes voorbij komen (dat krijg je vlakbij een school) en het gaat vaak met geschreeuw/gescheld als iemand even niet oplet. Tegen elkaar praten ze vaak metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zus enjij bent nooit jong geweest zeker klaagzang man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo, reed er een paar dagen terug naast eentje, die reed 40 op 't fietspadMan man man
dat kk heel de tijd dat moeten ze die klootzakken terug hun strot in rammen maar verder moet je eens leren je niet zo druk te maken, de jeugd heeft de toekomst.
**die toekomt ziet er niet zo rooskleurig uit dat dan weer niet![]()
![]()
Nou "een aantal" het komt op mij over alsof 't wel het gross is hoor...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een aantal verpest het weer voor de rest.Well, life can be a riot
Zo lijkt het dan wel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou "een aantal" het komt op mij over alsof 't wel het gross is hoor...Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb zeker wel een leuke jeugd gehad. Maar dat ging niet gepaard met lastigvallen van andere mensen, schreeuwen tegen willekeurige mensen op straat, schelden en een asocialetokkie zijn nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bent nooit jong geweest zeker klaagzang man man man
dat kk heel de tijd dat moeten ze die klootzakken terug hun strot in rammen maar verder moet je eens leren je niet zo druk te maken, de jeugd heeft de toekomst.
**die toekomt ziet er niet zo rooskleurig uit dat dan weer niet
De jeugd zal vast de toekomst hebben, maar de jeugd die ik hier op straat zie lopen hou ik m'n hart voor vast
Well, life can be a riot
Nou nee. Het zijn niet de fatbikes die voor problemen zorgen maar hun bestuurders.quote:
Beetje in de categorie Guns don't kill People, People kill People.Ik heb er één en ik ben er trots op
Toch zonde..quote:Well, life can be a riot
Toch zou de wereld wel een stuk toffer zijn zonder guns hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou nee. Het zijn niet de fatbikes die voor problemen zorgen maar hun bestuurders.
Beetje in de categorie Guns don't kill People, People kill People.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar nu mag ik een keertje bovenop hoor![]()
![]()
Zal er ook wel aan liggen waar je woont.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een leuke jeugd gehad. Maar dat ging niet gepaard met lastigvallen van andere mensen, schreeuwen tegen willekeurige mensen op straat, schelden en een asocialetokkie zijn nee.
De jeugd zal vast de toekomst hebben, maar de jeugd die ik hier op straat zie lopen hou ik m'n hart voor vast
Hier ook wel veel tuig. Maar meeste jeugd valt wel mee.Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: