SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐒
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
SepoDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zeker, al hoop ik dan altijd wel dat er niet iemand synchroon gaat poepen het hokje naast me.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Betaald kakken, altijd goed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon op dezelfde pot!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, al hoop ik dan altijd wel dat er niet iemand synchroon gaat poepen het hokje naast me.![]()
quote:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
IEDEREEN mist @:MizzezAmyAhwquote:![]()
Jullie zijn lief!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb alweer gerend vanochtend, moet niet gekker worden.
Maar ik heb de trein gehaald!
Ik had een glas cola als ontbijtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
En heb je wel goedkope frisdrank jammieLust wel een goed glas cola.
Ijsblokjes erbij?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
En heb je wel goedkope frisdrank jammieLust wel een goed glas cola.
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Je bent mijn colaschatje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een glas cola als ontbijt![]()
PepsiDon't follow me. I am lost too
.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had een glas cola als ontbijt
Ik ga straks in de pauze van mijn werk maar even richting de supermarkt en mezelf voorzien van zoetigheid
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Peperquote:Don't follow me. I am lost too
.
Deze manquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed gedaan
Ik ga straks in de pauze van mijn werk maar even richting de supermarkt en mezelf voorzien van zoetigheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent mijn colaschatje.
Wat is jouw lievelingsdrankje?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jeej meer cola liefhebbersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Naast thee, het ĺiefste WinterGlow, cola
Ik ben in Helmond @Harrie
Of misschien Brussel, ik zie parc BruxellesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben in Helmond @:Harrie
Of misschien Brussel, ik zie parc BruxellesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben er weer. Er waren flinke problemen op het werk, dus ik moest aan de slag.quote:
Ik heb nu weer tijd voor koffie en voor DTS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bolkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Er waren flinke problemen op het werk, dus ik moest aan de slag.
Ik heb nu weer tijd voor koffie en voor DTS![]()
![]()
Wanneer is de act van jullie om mij dag en nacht te taggen voorbij heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oh hahaha ik dacht dat het een woonresidentie wasquote:
dan zet je een TR paulquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Paul het volgende:
Wanneer is de act van jullie om mij dag en nacht te taggen voorbij heeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
sorry mevrouw, ben nog nieuw hier op deze websitequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er elke keer over tetteren helpt niet heWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja en neequote:
het waait minder
dus lekkerder
en de zon schijnt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaa hier ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
het waait minder
dus lekkerder
en de zon schijnt![]()
Maar zit nog binnen![]()
![]()
ik nu ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaaa hier ook![]()
Maar zit nog binnen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greys in tha house
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een lekker kopje koffie erbij? ☕️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ga ik nu pakkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een lekker kopje koffie erbij? ☕️Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier is thee voor de theedrinkers. 🫖
Ik zal ook eens lekkere AI thee genereren....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: