Rare omissie. Dat is wel een Everlongetje zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Smoorverliefd staat er ook niet in, zijn we dan rond?
Misschien is ie naar 1991 overgezet, toen het een hit was?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare omissie. Dat is wel een Everlongetje zou ik zeggen
Stond gewoon op de keuzelijst. Stond voorheen ook in deze regionen, dus dat is onze Everlong.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien is ie naar 1991 overgezet, toen het een hit was?
De verrassing zit hem hooguit in een chanson dat er 50 of 60 voor moet laten ten opzichte van 2 maanden geleden, maar dat zegt dan weer niks voor editie 27.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn wel bij de platgereden paden he?
Vanaf nu is het gewoon week 53 waarbij de snobplaten wat verliezen en de hits (vooral van typische 80s artiesten als Sjors en Madonna en artiesten met veel synths) winnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De verrassing zit hem hooguit in een chanson dat er 50 of 60 voor moet laten ten opzichte van 2 maanden geleden, maar dat zegt dan weer niks voor editie 27.
Ik luister hem ook wel af maar het leukste deel is voorbij. Hierna moet ik het tot eind oktober doen met mijn eigen projectjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
Ik blijf nog wel even hangen vandaag, want hier na zijn we maanden uitgelijst volgens mij, dus je moet toch ergens je shot vandaan halen.
Mogelijk ga ik begin juni mn eigen top 1000 uitzendenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
Ik blijf nog wel even hangen vandaag, want hier na zijn we maanden uitgelijst volgens mij, dus je moet toch ergens je shot vandaan halen.
Vreselijk.quote:
Een job interview had wel op kantoor gekundquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb zo een interview
Denk je aan de eighties, dan denk je aan Madonnaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:33 schreef Symphonic het volgende:
Waarom staat deze troep zo hoog in de lijst?
Madonna
Behalve Eddy Keur, die denkt aan heroïne.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je aan de eighties, dan denk je aan Madonna
Ik denk bij Eddy Keur ook permanent aan heroïne, cocaïne, speed, ADHD en dwangneurosesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Behalve Eddy Keur, die denkt aan heroïne.
en een jas met de sluiting aan de achterkant en hele lange mouwen en een isoleercel!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk bij Eddy Keur ook permanent aan heroïne, cocaïne, speed, ADHD en dwangneuroses
Sorry dit kan niet. Dit was de grap van iemand die hier allang niet meer post (zelfs zijn vervolgaccount niet meer). Laten we dat in ere houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Best een leuk liedje, deze van Boston
Ik weet niet wat José hiermee te maken heeft, maar met die Hoezee ben ik het eens!quote:
Nouja, pas een jaartje. Maar het was wel altijd een vermakelijke gimmick jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry dit kan niet. Dit was de grap van iemand die hier allang niet meer post (zelfs zijn vervolgaccount niet meer). Laten we dat in ere houden.
Was íe ook niet verwekt op Still Loving You ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, pas een jaartje. Maar het was wel altijd een vermakelijke gimmick ja
klaatweetalles?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was íe ook niet verwekt op Still Loving You ofzo?
Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend uur begint met Tears For Fears en Goede Doel. Ik heb het idee dat we vandaag elk uur in een loop zitten
Shout staat veel te hoog, jeetje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?
Nee hoor, t blijft een populariteitslijstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij TFF staan ook de verkeerde nummers hoog he?
Hm, dan had ik Everybody Wants To Rule The World wel hoger verwacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, t blijft een populariteitslijst
Inmiddels wel, maar in de 80s zelf nog nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hm, dan had ik Everybody Wants To Rule The World wel hoger verwacht.
De rivièra van het Midden-oostenquote:
Strengquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:15 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet naar DE, daar zijn ze zo eng
this aged well
Ok Donaldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De rivièra van het Midden-oosten
All killer, some phillerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja jammer dit na paar leuke platen
(Foute) zomerhits?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens nagedacht en besloten dat we ook voor de zomervakantie een karaoke avond moeten plannen.
Welk thema moet het worden?
That's such a shamequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk zou voor elke goede plaat dat gejengel van Journey moeten zitten.
Ik ben sowieso voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb eens nagedacht en besloten dat we ook voor de zomervakantie een karaoke avond moeten plannen.
Welk thema moet het worden?
Ik trek m'n hawaii blouse alvast uit de kast en ga oefenen op Guillermo & Tropical Dannyquote:
Op #158 stond in deze lijst wel een fijn plaatje over de zomerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat impliceert dat er ook goede zomerhits zijn
Stickers op een cadillac?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Op #158 stond in deze lijst wel een fijn plaatje over de zomer
Nu Broes en Prins nogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zelfs U2 vandaag ongegeneerd meezingen
Gaat wel goed komen. Ik ben met het goede been uit bed gestapt. Niets kan mijn dag nog stuk maken.quote:
En dat op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen. Ik ben met het goede been uit bed gestapt. Niets kan mijn dag nog stuk maken.
quote:
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beterquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar zo'n slechte dag is het toch niet?
Goede muziek uit de speakers. Zonnetje schijnt.
So what dat er geen kaartje in de brievenbus ligt? Of dat je niet in het restaurant zit te eten met een slecht Valentijnsmenu?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat de zanger ieder moment over z'n nek kan gaan.
Maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
Haten op Phil Collinsquote:
Heeft ie paar jaar geleden ook weleens gedaan. Liever hem dan Lippensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:54 schreef PzKpfw het volgende:
Corne Klijn heeft echt verreweg de meest aangename radiostem, zou hem graag eens horen bij de Top 2000.
Op de brandstapel ermee. Walkman en allesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
Op zich is ze nou ook niet dagelijks op tv te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag net op de gang een collega. Ik dacht dat ik haar niet kende, maar ze zwaaide naar me.
Omdat ik vriendelijk ben, zwaaide ik terug. Maar het bleek dat ze niet zwaaide, maar in haar haar ging kroelen. Dat heb ik toen ook maar bij mijn eigen haar gedaan.
Nu zit ik weer veilig achter mijn drie schermen, waar ik geen awkward interacties kan hebben met vreemden
De avonturen van de FOK!ker die buitenshuis kwam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag net op de gang een collega. Ik dacht dat ik haar niet kende, maar ze zwaaide naar me.
Omdat ik vriendelijk ben, zwaaide ik terug. Maar het bleek dat ze niet zwaaide, maar in haar haar ging kroelen. Dat heb ik toen ook maar bij mijn eigen haar gedaan.
Nu zit ik weer veilig achter mijn drie schermen, waar ik geen awkward interacties kan hebben met vreemden
Ik genietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guns n roses is een parodie op een rockband
In het haar kroelen kan wel een manier van flirten zijn bij vrouwenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
Haar of geen haar, ik ren gewoon altijd hard weg. Een beetje zoals wanneer Alphaville op komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij hebt tenminste nog haar, wat moet ik in godsnaam doen in zo'n situatie? Polijsten?
Mijn ‘een-vrouw-is-met-mij-aan-het-flirten’-radar is zo slecht afgesteld dat het een klein wonder is dat er ooit Pippies zijn gekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In het haar kroelen kan wel een manier van flirten zijn bij vrouwen
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collegaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij hebt tenminste nog haar, wat moet ik in godsnaam doen in zo'n situatie? Polijsten?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collega
Op mijn laatste werkdag jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt vast wel ergens anders haar waar je in kan kroelen op de gang van je werk voor een onbekende collega
Vroegpensioen!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op mijn laatste werkdag ja
één van de mooiere wel, jaquote:
U2 zeker nog wel. Ik denk nog wel 2xquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce en U2 gaan we niet meer horen gok ik
Naja, bridge..couplet met meer woorden dan de anderequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
De bridge “but I remember us driving in my brothers car” vind ik echt prachtig
Ik zat deze op de karaokelijst
Maar..alle 80s oudejaarsdagnummers zijn geweest..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
U2 zeker nog wel. Ik denk nog wel 2x
Volgens mij komt er van U2 nog een liedje over vuur. Wel verbazingwekkend dat dat de hoogste is dit jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bruce en U2 gaan we niet meer horen gok ik
n00bie kan dat haarfijn uitleggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze DJ eigenlijk? Ik vind hem maar niksig
Oeh nice..niet verwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van U2 nog een liedje over vuur. Wel verbazingwekkend dat dat de hoogste is dit jaar.
Oh, ik zie dat bloedige zondag net is geweest, had ik ff gemist. Maar er komt er nog 1, best een overwachte inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar..alle 80s oudejaarsdagnummers zijn geweest..
Ik las haarlijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:30 schreef Tussle266 het volgende:
b
[..]
n00bie kan dat haarfijn uitleggen.
Die haarreferentie was al bewust, maar zo is het nog mooier.quote:
Ik vind Eddy vervelender, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik erger me niet meer aan Daniel, nu is t gewoon ene oor in, andere uit
Personality radio, net zoals Ruud, daar moet je van houden. Voor lijstjes zijn ze niets.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind Eddy vervelender, moet ik zeggen
Die ben ik dit jaar glad vergeten op m'n stemlijstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Cure met A Forest kom nog, hoor…
Zoveel keuze dat je door de bomen…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die ben ik dit jaar glad vergeten op m'n stemlijst
The girl was never there. It's always the samequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zoveel keuze dat je door de bomen…
Ik denk dat je bij dit soort decennia lijstjes een wat meer toegewijd stempubliek hebt dan bij je de algemene eindejaarslijstjes waar je een veel breder publiek met een algemenere smaak aantreft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben hier dus oprecht verbaasd over en ik ben best blij verrast. Is dit toeval of gaan we dit ook in andere lijsten zien in de komende tijd?
Afterfissa met Van Inkelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik feest vanavond denk ik maar gewoon door
Walsend met pannen door het huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pak de pannen er vast bij
ik nog 5quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog 3 stemplaatjes te gaan:
Simple Minds, A-ha, the Cure
Ooh Pretty In Pink. Isn't sheee-ee. Daar wacht ik ook nog op vanuit m'n stemlijst ja. Dus kom maar op met die geheime top 10quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:06 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
ik nog 5
Prefab Sprout, Deacon Blue, Beautiful South, Psychedelic Furs en the Cure
Zoveel ruimte is er allemaal niet, er is al 8.42 gereserveerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh Pretty In Pink. Isn't sheee-ee. Daar wacht ik ook nog op vanuit m'n stemlijst ja. Dus kom maar op met die geheime top 10
Haagse Sjors met die non in de tram dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
Goed, Axl ook uit de top 10 dus. Griekse George en Haagse George erin dan? Of nog eentje?
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:18 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Haagse Sjors met die non in de tram dan?
Nee, die haalt de top 10 niet, ik denk dat je gelijk hebt met 2x Sjorsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.
Die krijgen we meteen hiernaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.
Klopt. Of die is helemaal niet geweest en komt niet, dat kan ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte nummer 1 is natuurlijk allang geweest
Alleen niet in die volgorde lijkt me.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toto, A-ha, Cure, Dire Straits, Golden Earring, Sjors, Klorkestein, Prince, Phil en Queen+Bowie was het toch?
Ik verwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alleen niet in die volgorde lijkt me.
Dat dit hoger staat dan Waterfront, Someone, somewhere, New Gold Dream, I Travel, Lovesong..... jaquote:
I Travel was neu op de keuzelijst. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat dit hoger staat dan Waterfront, Someone, somewhere, New Gold Dream, I Travel, Lovesong..... ja
TiffTiffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte nummer 1 is natuurlijk allang geweest
Ja, op gestemd ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
I Travel was neu op de keuzelijst. Dat is al heel wat.
Van George? Albumversie weer zoals in week 53 van 2022? Zat even niet op te letten.quote:
Ja, het was de albumversie met dat irritante overbodige introquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van George? Albumversie weer zoals in week 53 van 2022? Zat even niet op te letten.
Niks daarvan. Doet me juist denken aan de 80s en de radiopiraat van m'n neef.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het was de albumversie met dat irritante overbodige intro
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Als we voor de Top 2000 nog maar uit een decennium mochten kiezen zou ik absoluut voor de 80's gaan. In die periode is er in veel verschillende genres zoveel goede muziek gemaakt. Pop, Rock, Metal, Hip-hop, Nederpop, staartje Neue Deutsche Welle en Disco leefde ook nog volop. Enorm veel grote artiesten die nog volop muziek uitbrachten, het absolute hoogtepunt in de (recente) muziekgeschiedenis. Dat gaat nooit meer overtroffen worden. De 70's op een goede tweede plaats gevold door de 90's.
Welke missen we nog? With or without you? Purple Rain? Under Pressure?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moeten nog 3 nummers komen die niet in mijn persoonlijke top 1000 staan
Purple Rain, Africa, A Forest en Under Pressurequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Welke missen we nog? With or without you? Purple Rain? Under Pressure?
En hoe kan het zijn dat je A Forest niet in je top 1000 hebt staan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Purple Rain, Africa, A Forest en Under Pressure
Overrated nummer. The Cure heeft minstens 10 beterequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
En hoe kan het zijn dat je A Forest niet in je top 1000 hebt staan?
Mag gewoon openlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Purple rain is stiekem genieten, niet verder vertellen
Benieuwd welke.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Overrated nummer. The Cure heeft minstens 10 betere
Niet eens stiekem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Purple rain is stiekem genieten, niet verder vertellen
Nou mogen we eerst nog even genieten van het voorjaar en de zomer?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Tussle266 het volgende:
Gewoon weer een week prima vermaakt met jullie. Nu moeten we tot oktober met de top 4852 overleven . Maar oktober is sneller hier dan je denkt.
Hinderlijke onderbreking van lijstjesseizoen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou mogen we eerst nog even genieten van het voorjaar en de zomer?
Weinig slechtere vermoedelijk. Dit is echt bagger.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef PzKpfw het volgende:
En dan heeft Toto zoveel betere nummers..
Starring Tommy Lee en Pino D'Angioquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het jaren 80 feestje gaat vanavond door in huize Muis.
Neem uw pyjama/huispak mee (blijf je slapen ook een matje & slaapzak) en uw eigen drank. Wees welkom.
Adres: Sesamstraat
Als echte Fok!er doe ik graag mee, op afstand, anoniemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het jaren 80 feestje gaat vanavond door in huize Muis.
Neem uw pyjama/huispak mee (blijf je slapen ook een matje & slaapzak) en uw eigen drank. Wees welkom.
Adres: Sesamstraat
Gelukkig 1990!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, mensen!
Wordt een mooie zomer, met onze oranjejongens onder Leo! Eindelijk het wereldkampioenschapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |