Rare omissie. Dat is wel een Everlongetje zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Smoorverliefd staat er ook niet in, zijn we dan rond?
Misschien is ie naar 1991 overgezet, toen het een hit was?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rare omissie. Dat is wel een Everlongetje zou ik zeggen
Stond gewoon op de keuzelijst. Stond voorheen ook in deze regionen, dus dat is onze Everlong.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien is ie naar 1991 overgezet, toen het een hit was?
De verrassing zit hem hooguit in een chanson dat er 50 of 60 voor moet laten ten opzichte van 2 maanden geleden, maar dat zegt dan weer niks voor editie 27.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn wel bij de platgereden paden he?
Vanaf nu is het gewoon week 53 waarbij de snobplaten wat verliezen en de hits (vooral van typische 80s artiesten als Sjors en Madonna en artiesten met veel synths) winnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De verrassing zit hem hooguit in een chanson dat er 50 of 60 voor moet laten ten opzichte van 2 maanden geleden, maar dat zegt dan weer niks voor editie 27.
Ik luister hem ook wel af maar het leukste deel is voorbij. Hierna moet ik het tot eind oktober doen met mijn eigen projectjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
Ik blijf nog wel even hangen vandaag, want hier na zijn we maanden uitgelijst volgens mij, dus je moet toch ergens je shot vandaan halen.
Mogelijk ga ik begin juni mn eigen top 1000 uitzendenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
Ik blijf nog wel even hangen vandaag, want hier na zijn we maanden uitgelijst volgens mij, dus je moet toch ergens je shot vandaan halen.
Vreselijk.quote:
Een job interview had wel op kantoor gekundquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb zo een interview
Denk je aan de eighties, dan denk je aan Madonnaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:33 schreef Symphonic het volgende:
Waarom staat deze troep zo hoog in de lijst?
Madonna
Behalve Eddy Keur, die denkt aan heroïne.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Denk je aan de eighties, dan denk je aan Madonna
Ik denk bij Eddy Keur ook permanent aan heroïne, cocaïne, speed, ADHD en dwangneurosesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Behalve Eddy Keur, die denkt aan heroïne.
en een jas met de sluiting aan de achterkant en hele lange mouwen en een isoleercel!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk bij Eddy Keur ook permanent aan heroïne, cocaïne, speed, ADHD en dwangneuroses
Sorry dit kan niet. Dit was de grap van iemand die hier allang niet meer post (zelfs zijn vervolgaccount niet meer). Laten we dat in ere houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Best een leuk liedje, deze van Boston
Ik weet niet wat José hiermee te maken heeft, maar met die Hoezee ben ik het eens!quote:
Nouja, pas een jaartje. Maar het was wel altijd een vermakelijke gimmick jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry dit kan niet. Dit was de grap van iemand die hier allang niet meer post (zelfs zijn vervolgaccount niet meer). Laten we dat in ere houden.
Was íe ook niet verwekt op Still Loving You ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, pas een jaartje. Maar het was wel altijd een vermakelijke gimmick ja
klaatweetalles?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was íe ook niet verwekt op Still Loving You ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |