quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef Bargehassus het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat de zanger ieder moment over z'n nek kan gaan.
Maar het is vrijdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor tussen de werklui. Het voelt meer als een bouwkeet nu hier en de koffieautomaat werkt niet. Het kan beter
Haten op Phil Collinsquote:
Heeft ie paar jaar geleden ook weleens gedaan. Liever hem dan Lippensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:54 schreef PzKpfw het volgende:
Corne Klijn heeft echt verreweg de meest aangename radiostem, zou hem graag eens horen bij de Top 2000.
Op de brandstapel ermee. Walkman en allesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
Op zich is ze nou ook niet dagelijks op tv te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:53 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb dus een collega die nog nooit van Jeanne d'Arc had gehoord...Universitair geschoold.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |