Die krijgen we meteen hiernaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Billie Jean is ook nog over, zie ik net, dus klein voorbehoud.
Klopt. Of die is helemaal niet geweest en komt niet, dat kan ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte nummer 1 is natuurlijk allang geweest
Alleen niet in die volgorde lijkt me.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toto, A-ha, Cure, Dire Straits, Golden Earring, Sjors, Klorkestein, Prince, Phil en Queen+Bowie was het toch?
Ik verwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alleen niet in die volgorde lijkt me.
Dat dit hoger staat dan Waterfront, Someone, somewhere, New Gold Dream, I Travel, Lovesong..... jaquote:
I Travel was neu op de keuzelijst. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:33 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat dit hoger staat dan Waterfront, Someone, somewhere, New Gold Dream, I Travel, Lovesong..... ja
TiffTiffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte nummer 1 is natuurlijk allang geweest
Ja, op gestemd ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
I Travel was neu op de keuzelijst. Dat is al heel wat.
Van George? Albumversie weer zoals in week 53 van 2022? Zat even niet op te letten.quote:
Ja, het was de albumversie met dat irritante overbodige introquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van George? Albumversie weer zoals in week 53 van 2022? Zat even niet op te letten.
Niks daarvan. Doet me juist denken aan de 80s en de radiopiraat van m'n neef.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het was de albumversie met dat irritante overbodige intro
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Als we voor de Top 2000 nog maar uit een decennium mochten kiezen zou ik absoluut voor de 80's gaan. In die periode is er in veel verschillende genres zoveel goede muziek gemaakt. Pop, Rock, Metal, Hip-hop, Nederpop, staartje Neue Deutsche Welle en Disco leefde ook nog volop. Enorm veel grote artiesten die nog volop muziek uitbrachten, het absolute hoogtepunt in de (recente) muziekgeschiedenis. Dat gaat nooit meer overtroffen worden. De 70's op een goede tweede plaats gevold door de 90's.
Welke missen we nog? With or without you? Purple Rain? Under Pressure?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moeten nog 3 nummers komen die niet in mijn persoonlijke top 1000 staan
Purple Rain, Africa, A Forest en Under Pressurequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Welke missen we nog? With or without you? Purple Rain? Under Pressure?
En hoe kan het zijn dat je A Forest niet in je top 1000 hebt staan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Purple Rain, Africa, A Forest en Under Pressure
Overrated nummer. The Cure heeft minstens 10 beterequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
En hoe kan het zijn dat je A Forest niet in je top 1000 hebt staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |