SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
Dat was toch een reclame van Multikabel? Met 2,1 kind en 0,3 hond ofzo
goudvisquote:
Overdag leuke dingen met ze doen en als ze moe/vervelend worden naar huis sturenquote:
Is al van jaaaaaaaaren geledenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.
nieuwsbericht ergens ofzo
*BRRRRRRMMMMMMMMMM*quote:
dan zou ik het moeten kennen... toen keek ik nog tvquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is al van jaaaaaaaaren geleden
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
De AfD weer wat zieltjes erbij lezen we.
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Dat is het aantal dat nodig is om als bevolking niet te krimpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die reclame ken ik niet geloof ik. geen idee meer waar ik de 2.3 of 2.4 kinderen vandaan heb getoverd.
nieuwsbericht ergens ofzo
ja,dat wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwww
naja das ook wel goed voor de wereldpopulatie
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het aantal dat nodig is om als bevolking niet te krimpen.
Zal wel moeten, moedertje Amerika heeft haar volle mem terug in de BH gestopt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenen
Ja lekker. Had beter een huis op curacao kunnen bouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen nieuw Molotov-Ribbentrop Pact tekenen
Zou wel prettig zijn als dat wereldwijd het gemiddelde zou zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.
naja 1.5 is ook wel zo prettig
Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.
naja 1.5 is ook wel zo prettig
Al die halfjes wonen in Foqueville.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.
Geeft wel een andere betekenis aan "kinderen halve prijs".quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het lichtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel moeten, moedertje Amerika heeft haar volle mem terug in de BH gestopt.
Hoe onverwachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben een Afghaanse PR machine ingezet om stemmen te winnen.
Dat lijkt mij vrij duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die halfjes wonen in Foqueville.
Spreek voor jezelf, ik ben een heeltjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik deze hier voorbij zie komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze krijgen er wekelijks stemmen bij doordat de andere partijen euhm....heel democratisch eisen dat de AfD niet mee mag doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het licht
Hmm, nu heb ik zin in vers broodquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik deze hier voorbij zie komen
[ afbeelding ]
De ooh zo democratische vuurmuur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze krijgen er wekelijks stemmen bij doordat de andere partijen euhm....heel democratisch eisen dat de AfD niet mee mag doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ooh zo democratische vuurmuur.
doen ze natuurlijk ook zelf met hun aparte ideeën.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ooh zo democratische vuurmuur.
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.
als KSC een bedrijf runnen kan best goed gaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zo
Sywert van der Lienden heeft nieuw bedrijf opgestart; dus we kunnen alvast geld opsturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uitquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zo
+1quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uit
Argentijnse wijn en rundvlees kunnen me wel bekorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van die liberalen die alleen maar vrijheden willen inperken. Heerlijk.quote:
Bal ziet ons aankomen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uit
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij dan ff wat beter de poort bewaakt dan dat je de laatste tijd hebt gedaanquote:
Ze schijnen er ook nog wel redelijk duits te kunnen dus dat is dan ook mooi handigquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Argentijnse wijn en rundvlees kunnen me wel bekoren![]()
En de tango is me op het lijf geschreven.
Ja denk geen brug aanleggen en alleen bereikbaar maken per boot of helikopterquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik verwacht wel dat jij dan ff wat beter de poort bewaakt dan dat je de laatste tijd hebt gedaan
dan mag jij voor cowboy spelenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las Argentijns wijf.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leven in een tijd waar negroïde mannen T-shirtjes verkopen met hakenkruizen erop, ergens hebben we een afslag gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen moet gewoon kunnen toch.
Beetje aangeschoten door de straten marcheren van San Carlos de Bariloche.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze schijnen er ook nog wel redelijk duits te kunnen dus dat is dan ook mooi handig
Beetje Foqueville leuzen roepen. Moet kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aangeschoten door de straten marcheren van San Carlos de Bariloche.
Er komt geen vrouw mijn keuken inquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hem kennende zoekt hij wel eentje op die voor hem kookt.
Ik lederhosen jij een dirndl?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje Foqueville leuzen roepen. Moet kunnen.
Na een lange werkdag achter de stieren aan op de pampa's is dat wel lekker heurquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt geen vrouw mijn keuken in
Als die Italiaanse met haar natte bovenlip voor jou een pasta pomodoro wil maken, ga jij gewoon overstag hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt geen vrouw mijn keuken in
* rent naakt naar het berenvel voor de open haard.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die Italiaanse met haar natte bovenlip voor jou een pasta pomodoro wil maken, ga jij gewoon overstag hoor
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een kokerrok met wit bloesje. Misschien ook niet zo praktisch daar….quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lederhosen jij een dirndl?
Als je ermee kan dansen vind ik het primaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een kokerrok met wit bloesje. Misschien ook niet zo praktisch daar….
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* rent naakt naar het berenvel voor de open haard.
https://hallon.nl/smilies/quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?
Gewoon even serene rust. Ben ook vliegtickets aan het zoeken, dat is ook een pokke-werkquote:
waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even serene rust. Ben ook vliegtickets aan het zoeken, dat is ook een pokke-werk
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar gaat de reis naartoe?
Ga je bitterbal verrassen op Ko Pha Ngan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even serene rust. Ben ook vliegtickets aan het zoeken, dat is ook een pokke-werk
Voor mijn portemonnee wel ja, weinig leuke prijsjes dit jaarquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af fijne avond en tot later
Dat is bij @LTVDK nooit lastig radenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar gaat de reis naartoe?
Straks kom je in een burgeroorlog terechtquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mijn portemonnee wel ja, weinig leuke prijsjes dit jaar
McDonalds vs. Burger King.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks kom je in een burgeroorlog terecht
Plausiblequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McDonalds vs. Burger King.
Mudman is de beste burgerquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben nog ‘eindpost’ tuin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit jaar ook niet echt vakantie in het vooruitzicht![]()
Al viel de financiele tegenslag van begin van het jaar nog relatief mee.
ik ben benieuwd hoe de rekening van mijn blokverwarming en warm water er uit gaat zien dit jaar..quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit jaar ook niet echt vakantie in het vooruitzicht![]()
Al viel de financiele tegenslag van begin van het jaar nog relatief mee.
Vrees dat de Proud Boys te zwaar bewapend zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat de Proud Boys te zwaar bewapend zijn.
Klinkt niet erg handig als je weinig zicht daarop hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe de rekening van mijn blokverwarming en warm water er uit gaat zien dit jaar..
vorig jaar door regeling van de overheid alles terug gekregen wat ik had betaald ()
nu gewoon weer normaal maar heb niet echt een inzicht in wat ik precies verbruik omdat al die meters kut zitten
Ik heb het voor mijn werk wel eens gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Kom je ineens een of andere burgermilitie in Yosemite tegen
Denk niet dat die op de route komt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Beetje op beren, indianen en poema's schietende.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
of een agent in burgerquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:00 schreef Ygritte het volgende:
altijd zo hier, vrijdag vrij in ruil voor langere werkdagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd. Nog plannen voor het weekend?
mja, er staan wel begin en eind standen opquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt niet erg handig als je weinig zicht daarop hebt.
Dallas?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat die op de route komt.
Al ben ik nu ook wel aan het zoeken naar tickets voor DFW, dus weet of dat beter is
ja crematie apparatuur of dutch filmworks lijkt me idd niet logisch.quote:
Jaquote:
Ik ga naar Solo toe. Spannend om te zien hoe de kat het gaat doen maar er komt wel iemand af en toe even checken bij haar.quote:
Nee 😈 ik ga mijn boeket denk ik voor zekerheid wel wegzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
is er genoeg lego voor haar om mee te spelen?
wat saaiquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee 😈 ik ga mijn boeket denk ik voor zekerheid wel wegzetten.
Paar muizen loslatenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
Vanaf welk bedrag kunnen ze bieden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's op marktplaats gooien
you dont make jokes like thatquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
boeket?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee 😈 ik ga mijn boeket denk ik voor zekerheid wel wegzetten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef Koen66 het volgende:
Nauwelijks plannen voor het weekend. Oja verjaardag schoonvader
zes kralenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag kunnen ze bieden?
i just didquote:
Ik heb een LEGO boeket op mijn salontafel staan. De rest heb ik in die andere kamer gezet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
you dont make jokes like that
[..]
boeket?
[..]![]()
Ik dacht dat ik wel iets meer waard zou zijn voor je na al die jaren.quote:
Er is nooit genoeg LEGO.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
zes kralen van goudzilverbriljantquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel iets meer waard zou zijn voor je na al die jaren.
Klinkt duur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zes kralen van goudzilverbriljant
T.e.a.b.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel iets meer waard zou zijn voor je na al die jaren.
Ik kan niet wachten tot ik weer een keer een grote set kan kopen. Maar eerst even andere prioriteiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg LEGO.
Ik zit te kijken naar die Red Bull F1 van LEGOquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik weer een keer een grote set kan kopen. Maar eerst even andere prioriteiten.
Jawel want dat betekent toch dat ik meer waard ben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht, ook NOOIT goed hè???
Pics?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar die Red Bull F1 van LEGO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb hier een opgerolde kat naast mij. Ook leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk gerolde vlinder gespot
mooi blijven kijkenquote:
krijg jou welquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier een opgerolde kat naast mij. Ook leuk.
wooooooooooooowquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga aanleren om jou aan te vallen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Pics?https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Pics?Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh dat is wel een flinke.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206
Mijn telefoon maakt er sowieso automatisch nu van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerig
Ja, maar waar laat ik hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel een flinke.Wel tof voor de fans.
Sweet LEGO City.quote:
Straks is het oorlog en dan zitten alle Lego mensen op zolder of achter de bank.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerig
dicht in de verpakking. dat wordt geld waard over 100 jaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waar laat ik hem
Met brandende kruizen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over de Aryan Brotherhood Texas. Gezellige boys wel.
Dat wel, maar dan heb ik er niks aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dicht in de verpakking. dat wordt geld waard over 100 jaar
Moet ik toch eens een trap naar de zolder laten installeren, geen zin om achter de bank te gaan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is het oorlog en dan zitten alle Lego mensen op zolder of achter de bank.
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waar laat ik hem
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over de Aryan Brotherhood Texas. Gezellige boys wel.
buitenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?
Er is tot nu toe vooral besproken over moord.quote:
Straks op mijn kantoor misschienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik zou het ook echt niet weten daar in Amerika.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik zou het ook echt niet weten daar in Amerika.
Maar die doen toch niet mee met deze bende?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?
Stiekem allerlei buitenlandse genenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?
Het zou me niks verbazen als er een paar tussen zitten die niet helemaal 100% zijn zoals ze willen in de organisatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem allerlei buitenlandse genen
Niet Aryan Brotherhood denk ik maar wel andere neonazistische bewegingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die doen toch niet mee met deze bende?
nu kijk ik weer en zie ik weer dat ik ALLES wil hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206
Hihiquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nu kijk ik weer en zie ik weer dat ik ALLES wil hebben
Dat verklaart eigenlijk ook wel waarom zo veel van hen kaal zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen ik zie veel kale koppen (en baarden) en dan is het ook wel lastig om te oordelen.
Beetje hetzelfde als je als LGBTI+ met moslims leurtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?
Oh ze werken wel samen met een Mexicaanse bende voor drugs hoor ik nu. Oh eigenlijk met alles wel zegt hij nu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verklaart eigenlijk ook wel waarom zo veel van hen kaal zijn.
Daarom kijk ik bewust even niet naar wat er allemaal nieuw is want ik kan het nu toch niet kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
3 sets verder en zit al op 700+ euro
het erge is, ik kan het nog betalen ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bewust even niet naar wat er allemaal nieuw is want ik kan het nu toch niet kopen.
Haha daar heb je het al jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ze werken wel samen met een Mexicaanse bende voor drugs hoor ik nu. Oh eigenlijk met alles wel zegt hij nu.
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het erge is, ik kan het nog betalen ook
Ja die ex leider zei als het om veel geld gaat dan boeit ons de kleur niks.quote:
daar was ik alquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?
Welke heb je op het oog dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
daar was ik al![]()
maar mijn gezonde verstand zou er niet mee akkoord gaan
misschien 1 van de sets, op volgorde van ouderdom
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.quote:
Harry Potter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil het hocus pocus huis van lego
maar moet sparen enzo
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
en alle plantjes in potjes zijn ook errug intressant
Hocus Pocus Pilates Pinpasquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Ja daar zit ik dus ook over na te denken want die gaat er ook uit ergens dit jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er een paar tussen zitten die niet helemaal 100% zijn zoals ze willen in de organisatie.
snap ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.
daar was wat raars mee op werk in december.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Lokaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
Na deze aflevering maar eens lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
denk het?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?
mschol heeft geld genoeg las ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral Lego sets waar ik nog vanaf moet, maar geen zin in marktplaatsmensen
dat zijn hobby's...quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn andere hobby kost al veel geld
tss is ltvdk te min voor je?quote:
Ga je niks meer kopen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb eigenlijk vooral Lego sets waar ik nog vanaf moet, maar geen zin in marktplaatsmensen
Jaloers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik
[..]
daar was wat raars mee op werk in december.
opeens kreeg ik em in mn handen geduwd
quote:
Oh vast wel, maar alleen maar heel selectiefquote:
ja ik vind die opmerking wel erg confronterendquote:
heel soms hebben we wat gelukjes op werk met dit soort dingenquote:
Maar jij hebt zelf ook nog genoeg sets in dozen liggen tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. zo kan je het ook uitleggen
yep..quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf ook nog genoeg sets in dozen liggen toch
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
En na 10 jaar eindelijk geen eeuwige student meer.
Pieken en dalen zowel privé als zakelijk. The story of my life...quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel aardig, druk met baan, kind. En na 10 jaar eindelijk geen eeuwige student meer.
Met jou?
Saai wordt het dan in elk geval niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pieken en dalen zowel privé als zakelijk. The story of my life...
Truste Niznoquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga alone op mijn bedje
Gute Nacht Freunde
Slaapsequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Nicequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mezelf eens even een cocktail maken
Zo gek als een muis jij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed laatst gek en kocht een fles gin
Gin zonder tonic lust ik dan, in tegenstelling tot rum zonder cola, weer nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed laatst gek en nu heb ik een kat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Wow die Richard K. zo jammer dat we voor zulke figuren niet meer kunnen geven dan levenslang
Karma Chameleonquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
oving would be easy if your colours where like my dreams
red gold and green
Hopen dat 't met een paar jaar is afgelopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.
Liever dat ie lekker een tijd moet lijden tussen medegevangenen die weten wat ie gedaan heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.
Ja die kans is nog best aanwezig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hopen dat 't met een paar jaar is afgelopen
Daar heb je zeker een punt maar hij is 50 en heeft al een hersenbloeding gehad en meerdere tia's dus die gaat niet zo heel oud worden hoor. Mijn moeder had dit ook trouwens maar dan die tia's en die is 60 geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever dat ie lekker een tijd moet lijden tussen medegevangenen die weten wat ie gedaan heeft
Maneaterquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Watch out boy
She 'll chew you up
Leuke game ookquote:
Poeh wat is deze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Every time I think of you
I know we have to meet
And I just can't get enough
Inspiratie door je gin-tonic?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
I was working as a waitress in a cocktail bar
that much is true
Jaaaaaaa slingers, ballonnen. Feestquote:
dat gaat hardquote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
Toen ik ging slapen regende het, en nu ineens weer 10cm sneeuw
Mooie plaatjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
Toen ik ging slapen regende het, en nu ineens weer 10cm sneeuw
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Loving would be easy if your colours where like my dreams
red gold and green
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
I'll be gone in a day or twoooooooooooooooooooooooo
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Watch out boy
She 'll chew you up
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Every time I think of you
I know we have to meet
And I just can't get enough
quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
I was working as a waitress in a cocktail bar
that much is true
was dit 1 G+T?quote:
Eens. Daarom doe ik er ook niet aan mee (dat ik geen partner heb, heeft daar niks mee te maken).quote:
Morguh Stigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het kan ook kosteloosquote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Daarom doe ik er ook niet aan mee (dat ik geen partner heb, heeft daar niks mee te maken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
https://www.intertoys.nl/lego-icons-boetiekhotel-10297quote:
Dat zijn geen leuke dingen een kapote wasmachinequote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:15 schreef UitStraling het volgende:
Wasmachine kapot![]()
Even een nieuwe bestellen
Ondanks valentijn weinig post?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weinig post vooralsnog, heb al gevraagd of ik nog ergens kan helpen, maar daar nog geen antwoord op gehad.
Misschien wel bij PostNL. Wij hebben bijna geen particuliere post. Enkel van bedrijven en/of ziekenhuizen/gemeentenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondanks valentijn weinig post?
Je zou denken dat het knetterdruk is met post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |