Haha daar heb je het al jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ze werken wel samen met een Mexicaanse bende voor drugs hoor ik nu. Oh eigenlijk met alles wel zegt hij nu.
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het erge is, ik kan het nog betalen ook
Ja die ex leider zei als het om veel geld gaat dan boeit ons de kleur niks.quote:
daar was ik alquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?
Welke heb je op het oog dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
daar was ik al![]()
maar mijn gezonde verstand zou er niet mee akkoord gaan
misschien 1 van de sets, op volgorde van ouderdom
https://www.lego.com/en-nl/product/boutique-hotel-10297quote:
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.quote:
Harry Potter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil het hocus pocus huis van lego
maar moet sparen enzo
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
en alle plantjes in potjes zijn ook errug intressant
Hocus Pocus Pilates Pinpasquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Ja daar zit ik dus ook over na te denken want die gaat er ook uit ergens dit jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er een paar tussen zitten die niet helemaal 100% zijn zoals ze willen in de organisatie.
snap ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.
daar was wat raars mee op werk in december.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Lokaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
Na deze aflevering maar eens lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
denk het?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |