dicht in de verpakking. dat wordt geld waard over 100 jaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waar laat ik hem
Met brandende kruizen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over de Aryan Brotherhood Texas. Gezellige boys wel.
Dat wel, maar dan heb ik er niks aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dicht in de verpakking. dat wordt geld waard over 100 jaar
Moet ik toch eens een trap naar de zolder laten installeren, geen zin om achter de bank te gaan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is het oorlog en dan zitten alle Lego mensen op zolder of achter de bank.
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waar laat ik hem
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over de Aryan Brotherhood Texas. Gezellige boys wel.
buitenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?
Er is tot nu toe vooral besproken over moord.quote:
Straks op mijn kantoor misschienquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je niet nog een kast waar je plekje kan maken?
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik zou het ook echt niet weten daar in Amerika.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar durf ik geen antwoord op te geven. Ik zou het ook echt niet weten daar in Amerika.
Maar die doen toch niet mee met deze bende?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?
Stiekem allerlei buitenlandse genenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En zijn het ook allemaal ékte Ariërs of misschien toch niet helemaal puur?
Het zou me niks verbazen als er een paar tussen zitten die niet helemaal 100% zijn zoals ze willen in de organisatie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem allerlei buitenlandse genen
Niet Aryan Brotherhood denk ik maar wel andere neonazistische bewegingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar die doen toch niet mee met deze bende?
nu kijk ik weer en zie ik weer dat ik ALLES wil hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206
Hihiquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nu kijk ik weer en zie ik weer dat ik ALLES wil hebben
Dat verklaart eigenlijk ook wel waarom zo veel van hen kaal zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen ik zie veel kale koppen (en baarden) en dan is het ook wel lastig om te oordelen.
Beetje hetzelfde als je als LGBTI+ met moslims leurtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo apart wanneer zelfs latinos op de stormfront-toer gaan. Zouden ze dan echt niet weten dat ze zelf ook heel snel de sjaak zouden zijn?
Oh ze werken wel samen met een Mexicaanse bende voor drugs hoor ik nu. Oh eigenlijk met alles wel zegt hij nu.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verklaart eigenlijk ook wel waarom zo veel van hen kaal zijn.
Daarom kijk ik bewust even niet naar wat er allemaal nieuw is want ik kan het nu toch niet kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
3 sets verder en zit al op 700+ euro
het erge is, ik kan het nog betalen ookquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bewust even niet naar wat er allemaal nieuw is want ik kan het nu toch niet kopen.
Haha daar heb je het al jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ze werken wel samen met een Mexicaanse bende voor drugs hoor ik nu. Oh eigenlijk met alles wel zegt hij nu.
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het erge is, ik kan het nog betalen ook
Ja die ex leider zei als het om veel geld gaat dan boeit ons de kleur niks.quote:
daar was ik alquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat je vinger al richting het winkelwagentje?
Welke heb je op het oog dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
daar was ik al![]()
maar mijn gezonde verstand zou er niet mee akkoord gaan
misschien 1 van de sets, op volgorde van ouderdom
https://www.lego.com/en-nl/product/boutique-hotel-10297quote:
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.quote:
Harry Potter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil het hocus pocus huis van lego
maar moet sparen enzo
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
en alle plantjes in potjes zijn ook errug intressant
Hocus Pocus Pilates Pinpasquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Ja daar zit ik dus ook over na te denken want die gaat er ook uit ergens dit jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als er een paar tussen zitten die niet helemaal 100% zijn zoals ze willen in de organisatie.
snap ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die zijn wel tof. Ik vind zoiets als het eerste ook wel leuk alleen als ik met zoiets begin kom ik echt ruimtekort als ik ook nog LEGO van Harry Potter enz wil.
daar was wat raars mee op werk in december.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar moet sparen enzo
Lokaquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
Na deze aflevering maar eens lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurde zelfs bij de Nazi's af en toe.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erhard_Milch
Gewoon doen alsof je eigenlijk een incestproduct van echte Ariers bent.
denk het?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die nemen ook weinig ruimte in. Althans je bedoelt die ik ook heb neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |