zes kralen van goudzilverbriljantquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel iets meer waard zou zijn voor je na al die jaren.
Klinkt duur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zes kralen van goudzilverbriljant
T.e.a.b.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel iets meer waard zou zijn voor je na al die jaren.
Ik kan niet wachten tot ik weer een keer een grote set kan kopen. Maar eerst even andere prioriteiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg LEGO.
Ik zit te kijken naar die Red Bull F1 van LEGOquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik weer een keer een grote set kan kopen. Maar eerst even andere prioriteiten.
Jawel want dat betekent toch dat ik meer waard ben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht, ook NOOIT goed hè???
Pics?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar die Red Bull F1 van LEGO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb hier een opgerolde kat naast mij. Ook leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk gerolde vlinder gespot
mooi blijven kijkenquote:
krijg jou welquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier een opgerolde kat naast mij. Ook leuk.
wooooooooooooowquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga aanleren om jou aan te vallen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Pics?https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Pics?Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh dat is wel een flinke.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
https://www.lego.com/en-n(...)ng-rb20-f1-car-42206
Mijn telefoon maakt er sowieso automatisch nu van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerig
Ja, maar waar laat ik hemquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel een flinke.Wel tof voor de fans.
Sweet LEGO City.quote:
Straks is het oorlog en dan zitten alle Lego mensen op zolder of achter de bank.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon Lego, al die kapitalen is zo schreeuwerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |