Slaapsequote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga alone op mijn bedje
Gute Nacht Freunde
Slaap lekker!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga alone op mijn bedje
Gute Nacht Freunde
Nicequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mezelf eens even een cocktail maken
Zo gek als een muis jij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed laatst gek en kocht een fles gin
Gin zonder tonic lust ik dan, in tegenstelling tot rum zonder cola, weer nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed laatst gek en nu heb ik een kat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Wow die Richard K. zo jammer dat we voor zulke figuren niet meer kunnen geven dan levenslang
Karma Chameleonquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
oving would be easy if your colours where like my dreams
red gold and green
Hopen dat 't met een paar jaar is afgelopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.
Liever dat ie lekker een tijd moet lijden tussen medegevangenen die weten wat ie gedaan heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat hij dood gaat voor hij überhaupt de cel mag verlaten. Hij had een week geleden alweer een tia gehad.
Ja die kans is nog best aanwezig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hopen dat 't met een paar jaar is afgelopen
Daar heb je zeker een punt maar hij is 50 en heeft al een hersenbloeding gehad en meerdere tia's dus die gaat niet zo heel oud worden hoor. Mijn moeder had dit ook trouwens maar dan die tia's en die is 60 geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever dat ie lekker een tijd moet lijden tussen medegevangenen die weten wat ie gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |