Bal ziet ons aankomen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uit
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uit
Ik verwacht wel dat jij dan ff wat beter de poort bewaakt dan dat je de laatste tijd hebt gedaanquote:
Ze schijnen er ook nog wel redelijk duits te kunnen dus dat is dan ook mooi handigquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Argentijnse wijn en rundvlees kunnen me wel bekoren![]()
En de tango is me op het lijf geschreven.
Ja denk geen brug aanleggen en alleen bereikbaar maken per boot of helikopterquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:54 schreef Ygritte het volgende:
Ik verwacht wel dat jij dan ff wat beter de poort bewaakt dan dat je de laatste tijd hebt gedaan
dan mag jij voor cowboy spelenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las Argentijns wijf.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We leven in een tijd waar negroïde mannen T-shirtjes verkopen met hakenkruizen erop, ergens hebben we een afslag gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen moet gewoon kunnen toch.
Beetje aangeschoten door de straten marcheren van San Carlos de Bariloche.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze schijnen er ook nog wel redelijk duits te kunnen dus dat is dan ook mooi handig
Beetje Foqueville leuzen roepen. Moet kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aangeschoten door de straten marcheren van San Carlos de Bariloche.
Er komt geen vrouw mijn keuken inquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hem kennende zoekt hij wel eentje op die voor hem kookt.
Ik lederhosen jij een dirndl?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beetje Foqueville leuzen roepen. Moet kunnen.
Na een lange werkdag achter de stieren aan op de pampa's is dat wel lekker heurquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt geen vrouw mijn keuken in
Als die Italiaanse met haar natte bovenlip voor jou een pasta pomodoro wil maken, ga jij gewoon overstag hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt geen vrouw mijn keuken in
* rent naakt naar het berenvel voor de open haard.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die Italiaanse met haar natte bovenlip voor jou een pasta pomodoro wil maken, ga jij gewoon overstag hoor
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een kokerrok met wit bloesje. Misschien ook niet zo praktisch daar….quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lederhosen jij een dirndl?
Als je ermee kan dansen vind ik het primaquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een kokerrok met wit bloesje. Misschien ook niet zo praktisch daar….
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* rent naakt naar het berenvel voor de open haard.
https://hallon.nl/smilies/quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zocht die smiley daarvan, maar er is geen vla meer?
Gewoon even serene rust. Ben ook vliegtickets aan het zoeken, dat is ook een pokke-werkquote:
waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even serene rust. Ben ook vliegtickets aan het zoeken, dat is ook een pokke-werk
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar gaat de reis naartoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |