Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah.. oke ik altijd gedacht dat dat het gemiddelde was.
naja 1.5 is ook wel zo prettig
Al die halfjes wonen in Foqueville.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.
Geeft wel een andere betekenis aan "kinderen halve prijs".quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel lullig voor dat ‘halfje’ dan. Kost ook allemaal weer extra.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het lichtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel moeten, moedertje Amerika heeft haar volle mem terug in de BH gestopt.
Hoe onverwachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben een Afghaanse PR machine ingezet om stemmen te winnen.
Dat lijkt mij vrij duidelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die halfjes wonen in Foqueville.
Spreek voor jezelf, ik ben een heeltjequote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik deze hier voorbij zie komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze krijgen er wekelijks stemmen bij doordat de andere partijen euhm....heel democratisch eisen dat de AfD niet mee mag doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
De AfD weer wat zieltjes erbij lezen we.
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen; dan dooft het licht
Hmm, nu heb ik zin in vers broodquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik deze hier voorbij zie komen
[ afbeelding ]
De ooh zo democratische vuurmuur.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze krijgen er wekelijks stemmen bij doordat de andere partijen euhm....heel democratisch eisen dat de AfD niet mee mag doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ooh zo democratische vuurmuur.
doen ze natuurlijk ook zelf met hun aparte ideeën.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ooh zo democratische vuurmuur.
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.
als KSC een bedrijf runnen kan best goed gaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zo
Sywert van der Lienden heeft nieuw bedrijf opgestart; dus we kunnen alvast geld opsturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom moeten we hard aan het werk en onszelf verdedigen, in naam der vrijheid.
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uitquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoek het allemaal ff lekker uit met die teringzooi. Ik begin wel een ngo in Bariloche of zo
+1quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar eens een eilandje claimen voor Foqueville, dan zoekt de rest van de wereld het maar lekker uit
Argentijnse wijn en rundvlees kunnen me wel bekorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |