Ik koop alles van Apple zolang het glimt en mooi isquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
iPhone's zijn duur.
Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
Ik heb een smartphone ergens gemaakt in Azië en het doet het prima en voor een flinke tijd al, voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat je gewoon iets koopt wat lang meegaat, goed in elkaar zit.
Dat ding zal niet zo goed zijn als die van mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone ergens gemaakt in Azië en het doet het prima en voor een flinke tijd al, voor een fractie van de prijs.
Als iemand flink veel geld wil neerleggen voor een iPhone prima, maar zeggen dat het alleen te doen is vanwege de kwaliteit vind ik kul. Sorry.
Mag toch gewoon? Wat interessequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je je druk zou maken over wat voor een telefoon iemand anders wel of niet heeft?
Apple fan-girl gespot!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik koop alles van Apple zolang het glimt en mooi is
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Plots het volgende:
Bij populaire mensen word je niet serieus genomen zonder iPhone. Maar de meeste users hier komen niet aanraking met hogere kringen.
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
je hoeft niks voor een ander te justificeren.
als je het kan betalen en je wil het hebben, dan hoef je je niet aan een ander te verantwoorden.
(getypt vanaf mijn Xiaomi telefoon)
Ik denk niet dat het een slechter of beter is dan het ander. Het is vooral wat je gewend bent, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)
Het is Android maar is dat dan zooooo slecht of slechter dan IOS?
Ik heb eigenlijk altijd gezworen bij een Samsung maar toen ik min of meer verplicht vanuit het werk een iphone moest nemen wilde ik daarna niet meer anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)
Het is Android maar is dat dan zooooo slecht of slechter dan IOS?
Justificeren is gewoon een Nederlands woord hoor. (Okay, misschien vernederlandst.) Oei, okay-oké.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef Tijn het volgende:
Waarom is de TT in het Engels? Waarom "justificeren" ipv gewoon rechtvaardigen?
Heb ik ook alleen is die van mij inmiddels bijna 8 jaar oud. En een Samsungquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die van mij is bijna 4j en nog net zo snel als dag 1 ook
Goede stuffquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen is die van mij inmiddels bijna 8 jaar oud. En een Samsung
Nou daar zeg je wel iets, soms zit je gewoon overal te zoeken naar een bepaalde optie en dan staat die niet bij een hoofdstuk waar je het zou verwachten. Kan zijn dat het de taal is. Ik zet mijn telefoons etc. op Engels omdat ik dat het makkelijkst vind in tech.quote:Daarnaast is iOS een vreselijk besturingssysteem dat lijkt te zijn ontworpen voor Digibeten. Met erg veel betutteling en weinig vrijheid.
okquote:
Niet. Heb er 1 van de zaak.quote:Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Er is blijkbaar markt voorquote:Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Niet speciaal.quote:Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
Loopt wel los volgens mij. En de verbindingen zijn altijd nog via het https protocol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef knoopie het volgende:
Dan ben je na drie jaar min of meer aan de goden overgeleverd voor de veiligheid van jouw telefoon.
Een high end Samsung of Google is niet goedkoper, maar krijgen minder lang updates. Vind je dat mensen met een Flagship Android dat ook moeten rechtvaardigen? Ben je dan ook een fanboi?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
iPhone's zijn duur.
Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |