Ik koop alles van Apple zolang het glimt en mooi isquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
iPhone's zijn duur.
Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
Ik heb een smartphone ergens gemaakt in Azië en het doet het prima en voor een flinke tijd al, voor een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat je gewoon iets koopt wat lang meegaat, goed in elkaar zit.
Dat ding zal niet zo goed zijn als die van mij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone ergens gemaakt in Azië en het doet het prima en voor een flinke tijd al, voor een fractie van de prijs.
Als iemand flink veel geld wil neerleggen voor een iPhone prima, maar zeggen dat het alleen te doen is vanwege de kwaliteit vind ik kul. Sorry.
Mag toch gewoon? Wat interessequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je je druk zou maken over wat voor een telefoon iemand anders wel of niet heeft?
Apple fan-girl gespot!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik koop alles van Apple zolang het glimt en mooi is
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Plots het volgende:
Bij populaire mensen word je niet serieus genomen zonder iPhone. Maar de meeste users hier komen niet aanraking met hogere kringen.
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef gianni61 het volgende:
je hoeft niks voor een ander te justificeren.
als je het kan betalen en je wil het hebben, dan hoef je je niet aan een ander te verantwoorden.
(getypt vanaf mijn Xiaomi telefoon)
Ik denk niet dat het een slechter of beter is dan het ander. Het is vooral wat je gewend bent, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)
Het is Android maar is dat dan zooooo slecht of slechter dan IOS?
Ik heb eigenlijk altijd gezworen bij een Samsung maar toen ik min of meer verplicht vanuit het werk een iphone moest nemen wilde ik daarna niet meer anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ha, MI heeft inderdaad dure maar ook goedkope telefoons die haast niets onder doen voor iPhone. (Volgens mij.)
Het is Android maar is dat dan zooooo slecht of slechter dan IOS?
Justificeren is gewoon een Nederlands woord hoor. (Okay, misschien vernederlandst.) Oei, okay-oké.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:02 schreef Tijn het volgende:
Waarom is de TT in het Engels? Waarom "justificeren" ipv gewoon rechtvaardigen?
Heb ik ook alleen is die van mij inmiddels bijna 8 jaar oud. En een Samsungquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die van mij is bijna 4j en nog net zo snel als dag 1 ook
Goede stuffquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen is die van mij inmiddels bijna 8 jaar oud. En een Samsung
Nou daar zeg je wel iets, soms zit je gewoon overal te zoeken naar een bepaalde optie en dan staat die niet bij een hoofdstuk waar je het zou verwachten. Kan zijn dat het de taal is. Ik zet mijn telefoons etc. op Engels omdat ik dat het makkelijkst vind in tech.quote:Daarnaast is iOS een vreselijk besturingssysteem dat lijkt te zijn ontworpen voor Digibeten. Met erg veel betutteling en weinig vrijheid.
okquote:
Niet. Heb er 1 van de zaak.quote:Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Er is blijkbaar markt voorquote:Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Niet speciaal.quote:Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
Loopt wel los volgens mij. En de verbindingen zijn altijd nog via het https protocol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef knoopie het volgende:
Dan ben je na drie jaar min of meer aan de goden overgeleverd voor de veiligheid van jouw telefoon.
Een high end Samsung of Google is niet goedkoper, maar krijgen minder lang updates. Vind je dat mensen met een Flagship Android dat ook moeten rechtvaardigen? Ben je dan ook een fanboi?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
iPhone's zijn duur.
Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
De Flagship Androids hebben SoC die een jaar of 2 achter iPhones van dezelfde tijd, qua specificaties. En Budget Androids 4-5, die hebben net genoeg power voor het OS waar ze mee geleverd worden. Ben je 2 updates verder lopen ze als een reumatisch paard met astma en zere hoeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef knoopie het volgende:
Als je kijkt naar welke telefoons vijf jaar of langer gebruikt worden, dan is het aandeel iPhone wel opvallend. Dus wat dat betreft is het prima te verantwoorden als ze iets duurder zijn, omdat ze ook dus bewezen langer mee gaan. (Het kan natuurlijk ook andersom zijn, dat mensen er langer aan vasthouden, omdat hij duurder was?) [ afbeelding ]
https://www.scientiamobile.com/age-of-smartphones/
Wat bij goedkopere android telefoons ook vaak problematisch kan zijn, is dat er na een jaar of drie geen (veiligheids)updates meer uitkomen. Dan ben je na drie jaar min of meer aan de goden overgeleverd voor de veiligheid van jouw telefoon. Dat is bij iPhone en bepaalde andere merken beter geregeld, waar telefoons ook na zes of zeven jaar nog een update krijgen.
Als jij denkt dat een 250 Euro Android goed genoeg voor je is moet je dat doen. Bij je vierde budget budget Android kom je dan wellicht in de buurt van de gebruikers ervaring die je met die iPhone op dag 1 had.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan in de laatste 10 jaar misschien 4 telefoons kopen van ¤250 of ja kan eens om de 10 jaar een Iphone kopen van 1000 euro. Kortom, Het komt op hetzelfde neer.
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die van mij is bijna 4j en nog net zo snel als dag 1 ook
Veel gebruikt toestel?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef 111210 het volgende:
Bi
[..]
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%
Dan zou ik eens kijken of je niet wat veel dingen in de achtergrond hebt lopen en hoe vol je geheugen is. Mijn SoC in 1 generatie nieuwer en snel als een windhond op coke met een pot gember in zijn reetquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef 111210 het volgende:
Bi
[..]
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%
Uiteraard al gedaan, veel apps eraf gegooid en al mn fotos. Heeft ietsjes geholpen maar niet veelquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan zou ik eens kijken of je niet wat veel dingen in de achtergrond hebt lopen en hoe vol je geheugen is. Mijn SoC in 1 generatie nieuwer en snel als een windhond op coke met een pot gember in zijn reet
REset maken, terug naar Fabrieks instellingen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 06:31 schreef 111210 het volgende:
[..]
Uiteraard al gedaan, veel apps eraf gegooid en al mn fotos. Heeft ietsjes geholpen maar niet veel
Bij een Samsung of ander vergelijkbaar model ook. De hogere middenklasse en topmodellen onderscheiden zich nauwelijks in prijs. Apple is niet actief in de onderste helft van die markt en dat heeft ze geen windeieren gelegd.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:59 schreef oheng het volgende:
Aan de andere kant, als je je iPhone laat vallen op de verkeerde plek, ben je meteen ~1000 euro kwijt.
Andere accu en hij is waarschijnlijk weer sneller. Een Apple wordt automatisch gedownclocked als de batterij slechter wordt om te voorkomen dat deze tussentijds uitvalt en/of heel snel leeg is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef 111210 het volgende:
Bi
[..]
Jij bent er dus nooit bij geweest als ik elke April de hele familie uitnodig om de vuurwerkfilmpjes van verleden jaar op groot scherm te kijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:56 schreef Zorro het volgende:
Grappig ook dat de meeste mensen zo moeilijk doen over een "goede camera" terwijl je op grote afdrukken of schermen dat verschil niet eens ziet tenzij je ze naast elkaar legt (en dan nog hele volksstammen niet) maar dat er alleen op zo'n klein kut telefoonschermpje naar de foto's of filmpjes wordt gekeken
Zo kan je dus met een leugen het rechtvaardigenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat je gewoon iets koopt wat lang meegaat, goed in elkaar zit.
Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jij bent er dus nooit bij geweest als ik elke April de hele familie uitnodig om de vuurwerkfilmpjes van verleden jaar op groot scherm te kijken.
Nou nee vriend.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zo kan je dus met een leugen het rechtvaardigen
Als je nou nog ff met inhoud kwam prima, zo niet laat dit topic links liggen aub.quote:
Je kan een iPhone gebruiker niet overtuigen al kwam je met inhoud. Een iPhone is crack voor een junkie.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou nog ff met inhoud kwam prima, zo niet laat dit topic links liggen aub.
Hoe triest moet je zijn dat je je zo opwind over dat andere mensen een ander merk telefoon met een eigen OS willen kopen. Als je Android zo geweldig is, waarom spuit de frustratie dan uit je oren?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan een iPhone gebruiker niet overtuigen al kwam je met inhoud. Een iPhone is crack voor een junkie.
Android is niet geweldig. Waaruit lees je dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe triest moet je zijn dat je je zo opwind over dat andere mensen een ander merk telefoon met een eigen OS willen kopen. Als je Android zo geweldig is, waarom spuit de frustratie dan uit je oren?
Kan je aanwijzen waar Apple je pijn heeft gedaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan een iPhone gebruiker niet overtuigen al kwam je met inhoud. Een iPhone is crack voor een junkie.
naarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Classic IPhone toppicquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan je aanwijzen waar Apple je pijn heeft gedaan?
Kom hier dan niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ga hulp zoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Android is niet geweldig. Waaruit lees je dat?
Ik weet niet wat je precies aan het doen bent, maar volgens mij kwam jij hier xzaz in DIG / Hoe kan je een dure iPhone rechtvaardigen? het topic binnen vallen om even te prikken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fucking hell iPhone gebruikers fanboys zijn een soort van Elon Musk aanhangers
Geen essay geschreven... dmnquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies aan het doen bent, maar volgens mij kwam jij hier xzaz in DIG / Hoe kan je een dure iPhone rechtvaardigen? het topic binnen vallen om even te prikken.
En nog kom je niet met argumenten maar alleen persoonlijke aanvallen. Is knap.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:52 schreef xzaz het volgende:
Als je denkt dat je kwaliteit koopt is het letterlijk een antwoord op de vraag in de TT.
Maar goed blijkbaar willen mensen dat niet horen.
Nogmaals als ik met argumenten kom is het antwoord standaard, ja maar iPhone.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En nog kom je niet met argumenten maar alleen persoonlijke aanvallen. Is knap.
Geen last van.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogmaals als ik met argumenten kom is het antwoord standaard, ja maar iPhone.
Let op:
Repareerbaarheid is kut bij iPhone ze blokkeren softwarematig zelfs actief het vervangen van modules.
quote:
Hoe noem je dat mensen die in iPhone topics zulke posts als de jouwe posten, niemand heeft je er om gevraagd, maar om de een of anderen reden kom je hier om mensen af te zeiken. Vind je dat zelf ook niet nogal triest? Voel je je beter wanneer je mensen die geen Android gebruiken kan denigreren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fucking hell iPhone gebruikers fanboys zijn een soort van Elon Musk aanhangers
Ik heb er 0 moeite mee om dat te horen. Ik heb overigens beiden. iPhone privé, Android zakelijk, en ik ben overgestapt van jaren en jaren Android privé naar dus iPhone.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:52 schreef xzaz het volgende:
Als je denkt dat je kwaliteit koopt is het letterlijk een antwoord op de vraag in de TT.
Maar goed blijkbaar willen mensen dat niet horen.
De TT is letterlijk een vraag. Dat is het hele idee van een Forum. Als je geen antwoorden wil moet je gewoon lekker wegblijvenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe noem je dat mensen die in iPhone topics zulke posts als de jouwe posten, niemand heeft je er om gevraagd, maar om de een of anderen reden kom je hier om mensen af te zeiken. Vind je dat zelf ook niet nogal triest? Voel je je beter wanneer je mensen die geen Android gebruiken kan denigreren?
Onzin, je bent hier om te zieken en gal te spugen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
De TT is letterlijk een vraag. Dat is het hele idee van een Forum. Als je geen antwoorden wil moet je gewoon lekker wegblijven
Als je zoals jij doet geen andere mening kan respecteren is dat een beter ideequote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
De TT is letterlijk een vraag. Dat is het hele idee van een Forum. Als je geen antwoorden wil moet je gewoon lekker wegblijven
Beter lezenquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Onzin, je bent hier om te zieken en gal te spugen.
Waar zeg ik dat ik geen andere meningen kan respecteren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zoals jij doet geen andere mening kan respecteren is dat een beter idee
Dat laat je al zo’n 2 pagina’s zien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Beter lezen
[..]
Waar zeg ik dat ik geen andere meningen kan respecteren?
quote in plaats van zomaar wat als mod in de ruimte gooien.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat laat je al zo’n 2 pagina’s zien.
Neh.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote in plaats van zomaar wat als mod in de ruimte gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |