Loopt wel los volgens mij. En de verbindingen zijn altijd nog via het https protocol.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef knoopie het volgende:
Dan ben je na drie jaar min of meer aan de goden overgeleverd voor de veiligheid van jouw telefoon.
Een high end Samsung of Google is niet goedkoper, maar krijgen minder lang updates. Vind je dat mensen met een Flagship Android dat ook moeten rechtvaardigen? Ben je dan ook een fanboi?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef Bocaj het volgende:
iPhone's zijn duur.
Hoe justificeren jullie het hebben van een dure iPhone?
Want eigenlijk is het belachelijk om zoveel geld uit te geven voor een iPhone! Toch?
Of moet je gewoon een fan-boy/-girl zijn?
De Flagship Androids hebben SoC die een jaar of 2 achter iPhones van dezelfde tijd, qua specificaties. En Budget Androids 4-5, die hebben net genoeg power voor het OS waar ze mee geleverd worden. Ben je 2 updates verder lopen ze als een reumatisch paard met astma en zere hoeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:35 schreef knoopie het volgende:
Als je kijkt naar welke telefoons vijf jaar of langer gebruikt worden, dan is het aandeel iPhone wel opvallend. Dus wat dat betreft is het prima te verantwoorden als ze iets duurder zijn, omdat ze ook dus bewezen langer mee gaan. (Het kan natuurlijk ook andersom zijn, dat mensen er langer aan vasthouden, omdat hij duurder was?) [ afbeelding ]
https://www.scientiamobile.com/age-of-smartphones/
Wat bij goedkopere android telefoons ook vaak problematisch kan zijn, is dat er na een jaar of drie geen (veiligheids)updates meer uitkomen. Dan ben je na drie jaar min of meer aan de goden overgeleverd voor de veiligheid van jouw telefoon. Dat is bij iPhone en bepaalde andere merken beter geregeld, waar telefoons ook na zes of zeven jaar nog een update krijgen.
Als jij denkt dat een 250 Euro Android goed genoeg voor je is moet je dat doen. Bij je vierde budget budget Android kom je dan wellicht in de buurt van de gebruikers ervaring die je met die iPhone op dag 1 had.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan in de laatste 10 jaar misschien 4 telefoons kopen van ¤250 of ja kan eens om de 10 jaar een Iphone kopen van 1000 euro. Kortom, Het komt op hetzelfde neer.
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die van mij is bijna 4j en nog net zo snel als dag 1 ook
Veel gebruikt toestel?quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef 111210 het volgende:
Bi
[..]
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%
Dan zou ik eens kijken of je niet wat veel dingen in de achtergrond hebt lopen en hoe vol je geheugen is. Mijn SoC in 1 generatie nieuwer en snel als een windhond op coke met een pot gember in zijn reetquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:01 schreef 111210 het volgende:
Bi
[..]
bijzonder, want ik heb een SE2020 van nog geen 4 jaar en die is zo traag als stront en heeft een accu capaciteit van 70%
Uiteraard al gedaan, veel apps eraf gegooid en al mn fotos. Heeft ietsjes geholpen maar niet veelquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan zou ik eens kijken of je niet wat veel dingen in de achtergrond hebt lopen en hoe vol je geheugen is. Mijn SoC in 1 generatie nieuwer en snel als een windhond op coke met een pot gember in zijn reet
REset maken, terug naar Fabrieks instellingen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 06:31 schreef 111210 het volgende:
[..]
Uiteraard al gedaan, veel apps eraf gegooid en al mn fotos. Heeft ietsjes geholpen maar niet veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |