Die vrouw met zonder haarquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur is niet vergeten
wie is Fleur
Kennelijk had hij niet genoeg geld ? Hij moest meteen naar box 4 want kon de andere niet openen en heeft die brief schrijven naar huis niet eens gezienquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:05 schreef PunkieePie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Axel geen geld zou willen uitgeven!
Zo begreep ik het ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kennelijk had hij niet genoeg geld ? Hij moest meteen naar box 4 want kon de andere niet openen en heeft die brief schrijven naar huis niet eens gezien
Zo begreep ik het
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
Doos van Jolien kon bijna niet dicht omdat de knuffel zo groot was..
Foto met beer van haar en Jeff
Hoe zou Jeff zich voelen nu hij de stream bekijkt en ziet dat ze dat niet gekocht heeft![]()
![]()
Jordy gaat helaas niet, stream schakelde naar 'm toen al op de bank lag te bleiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al die binnenkomsten op een rijtje
Hoe zou Jeff zich voelen na verhalen van afgelopen avond/nachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe zou Jeff zich voelen nu hij de stream bekijkt en ziet dat ze dat niet gekocht heeft![]()
![]()
Oh dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zou Jeff zich voelen na verhalen van afgelopen avond/nacht
Zal wel weer een keer in de panicroom worden opgehangen zodat ze een keer een minuut of vijf krijgen om het te bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ow jaa.... vast wel als ze een meltdown heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer in de panicroom worden opgehangen zodat ze een keer een minuut of vijf krijgen om het te bekijken
COSquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
Staat dat in de Cos? of sv?
edit staat niks van in het sv
Ik hoorde dat er lawaai was vannacht , vooral Eva schijnt nogal luidruchtig te zijn geweest maar dat zag ik vanmorgen pas op de streams zelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
cos teruglezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
stoere seksverhalen van de bewonersquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
Vertelde een tijd terug al dat ze met een getrouwde collega van haar vader gesekst heeft.. ook niet zo handig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
stoere seksverhalen van de bewoners![]()
Jolien die 7 mensen op éen avond zoende en op haar werk met een collega af en toe een ruimte opzocht om te seksen, zoiets ?
maar wel jammeren dat haar ouders moesten horen dat Jane sprak over kringspieren....quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vertelde een tijd terug al dat ze met een getrouwde collega van haar vader gesekst heeft.. ook niet zo handig.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wel jammeren dat haar ouders moesten horen dat Jane sprak over kringspieren....
Vond het wel mooi dat ze vertelde dat als ze slechte seks had gehad , het wel meteen tegen de man zou zeggen , dus Jeff moet goed zijn best doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu; ik ben ook zo iemand he , ik ga janken he.. als ik zo'n brief krijg.
Ook als je geen brief krijgt Keanu
nu niet maar wel denk ik de hele dag over doorzagen.
Stem op Kiki!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
Alle berichtjes en posts van de kijkers hebben voor Keanu nog een keer bevestigd dat hij niet naar huis wil![]()
Dat is wel sneu idd
je hoeft toch ook niet hele dagen naar iemand te kijken ? of zijn handje vasthouden>quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien kijkt eigenlijk helemaal niet naar jordy nu. Vreemd
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijvenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je hoeft toch ook niet hele dagen naar iemand te kijken ? of zijn handje vasthouden>
Zij heeft zelf ook alleen een ballon..
Jordy moet niet zo miepen, gisteren had hij een topdag en nu heeft een kutdagquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijven
Is zo. Zelf net zo als alle anderen hiervoor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy moet niet zo miepen, gisteren had hij een topdag en nu heeft een kutdag
Het is zijn keuze geweest..
het is echt patheticquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
Jankerd. Vol met zelfmedelijden
[ afbeelding ]
Ik heb een vrije keuze gemaakt want ik kan zelfstandig nadenkenquote:
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijven
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
stoere seksverhalen van de bewoners![]()
Jolien die 7 mensen op éen avond zoende en op haar werk met een collega af en toe een ruimte opzocht om te seksen, zoiets ?
Tenzij iemand anders 'in de zak gezet' wordt. Dan gaat hij keihard zingen en springenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.
iets over 9 zoietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:30 schreef Luna68 het volgende:
Wat duurt het allemaal een eeuwigheid, zijn ze hier al rond een uur of 10 mee begonnen?
Teruggelezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat ze vertelde dat als ze slechte seks had gehad , het wel meteen tegen de man zou zeggen , dus Jeff moet goed zijn best doen
inderdaad. Kotswaardig gedragquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.
En dat hebben ze allemaal wel een keer. Verschil is dan wel dat ze zich even kunnen terugtrekken naar de slaapkamer. Hij mag dat nu niet dus komt echt wel goed zo als hij even zichzelf kan afzonderen van de rest. Even het kan overzien en verwerkenquote:
Wel uitkijken dat je niet te haatdragend overkomtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
Oke, we kunnen dus kiezen uit een dreinende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen en nu de hele dag blijft mokken, of een SL
Vrije keuze is tot daar aan toe, maar dat zelfstandig kunnen nadenken trek ik toch in twijfelquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een vrije keuze gemaakt want ik kan zelfstandig nadenken![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy: "Wat een kutdag..."
[..]
Vrije keuze is tot daar aan toe, maar dat zelfstandig kunnen nadenken trek ik toch in twijfel![]()
I don't carequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet te haatdragend overkomt
Nog eerder 😱quote:
Idd en daarom gun ik hem dit ook zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij iemand anders 'in de zak gezet' wordt. Dan gaat hij keihard zingen en springen
Zeker, maar bij Jordy fluctueert het nogal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En dat hebben ze allemaal wel een keer. Verschil is dan wel dat ze zich even kunnen terugtrekken naar de slaapkamer. Hij mag dat nu niet dus komt echt wel goed zo als hij even zichzelf kan afzonderen van de rest. Even het kan overzien en verwerken
pfoe duurt dus nog wel even dit .quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee sharice mattie en pootje nog
Ja preciesquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef lojanda het volgende:
Jane huilen.. even verdrietig en teleurgesteld mag natuurlijk maar hopelijk blijft ze er niet ook inhangen.
Oh Eva ook nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe duurt dus nog wel even dit .
een ballon een ballon een ballonnetjequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Jane helemaal over de zeik
[ afbeelding ]
Brood is zo opquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef Droopie het volgende:
Die anderen zitten al 2,5 uur in de slaapkamer
Denk het niet…Is zo weer voorbij, ze had gehoopt iets van haar vriendquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef lojanda het volgende:
Jane huilen.. even verdrietig en teleurgesteld mag natuurlijk maar hopelijk blijft ze er niet ook inhangen.
En ze zei gisteren al dat ze een beetje heimwee had en Jorda mistequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:37 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht wel van haar dat ze snel weer oké is en blij voor de andere bewoners. Die vrolijkt wel wee4 op als ze post leest van Elsa.quote:
Leuk, van onzen Toonquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
een ballon een ballon een ballonnetje
Een ballonnetje dat danst in de wind
Aan een draadje naar de zon
Gaat zo'n lekker dikke mooie rooie luchtballon
Een ballon een ballon een ballonnetje
Gaat zo'n lekker dikke mooie
Lekker dikke rooie
B'lon b'lon b'lon![]()
![]()
![]()
![]()
Ja was ze ook al aan het huilenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:39 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En ze zei gisteren al dat ze een beetje heimwee had en Jorda miste
Sjiewawaatjequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Big Dog Woof is nu een Small Dog waf
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik beloof het je zegt Axelquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat valt dan ook wel weer meequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Was-beer het volgende:
Axel noemt het een meedogenloos spelletje
dankjewel, dat zit nu in mijn hoofd....quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
een ballon een ballon een ballonnetje
Gaat zo'n lekker dikke mooie rooie luchtballon
Een ballon een ballon een ballonnetje
Gaat zo'n lekker dikke mooie
Lekker dikke rooie
B'lon b'lon b'lon![]()
![]()
![]()
![]()
De Stones leven nog, kunnen ze dat liedje aanpassenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gaat een eitje voor haar baken
Speigeleitje voor baby jane
My sweet baby janequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gaat een eitje voor haar baken
Speigeleitje voor baby jane
En die zijn ook niet goedkoopquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
100 euro kwijt voor saus volgens axel![]()
Je hebt een ballon
Jordy was (te) gefixeerd op de Valentijnsdag, die 3 maanden draaide om deze dag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk ook dat het bij jordy lang duurt om er boven te komen omdat die een hele tijd alleen zat daar. Die is te ver in zijn hoofd gaan zitten.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was (te) gefixeerd op de Valentijnsdag, die 3 maanden draaide om deze dag.
Zelfs foto's gemaakt thuis voor deze dag voor op zijn insta
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was (te) gefixeerd op de Valentijnsdag, die 3 maanden draaide om deze dag.
Hele droom naar de klotequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan spoor je toch echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jane een goed maatje in het huis. Axel zorgt er wel voor dat ze zich beter gaat voelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:43 schreef Luna68 het volgende:
Axel: lekker eitje voor je bakken? Lekker spiegeleitje voor baby Jane?
En Jane kan alweer lachen
leuk stel samen, gewoon heel normaal vriendschappelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jane een goed maatje in het huis. Axel zorgt er wel voor dat ze zich beter gaat voelen.
Dat heeft ie gedaan, hij heeft het ook beschreven, vol zelfspot.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat gaat echt ver!!!! dat hij dat gedaan heeft!
Ik vind het echt een bijzondere vriendschap. Je zag ook echt hoe ze naar elkaar toegroeiden en ook dat ze elkaar opzoeken als er iets aan de hand is en elkaar in alles steunen. Komt ook van beiden kanten en mooi om te zien dat het zo’n goede maatjes zijn geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jane een goed maatje in het huis. Axel zorgt er wel voor dat ze zich beter gaat voelen.
Suggestie voor een nieuwe droom: samen met Jane een zanggroepje beginnen: "The Jumping Jenkers"quote:
Die is van BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dankbaar ook Jordy. Krijg je zo schijtballon. Leuk voor degene die het hem gestuurd heefft
Brood is opquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Och och och, wat een jankverhaal. Anyways, wat eten we?
kan nog wel 1.5 uur gaan duren of nog langer op dit tempoquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Brood is op![]()
Moet boodschappen doen.. schiet op met die kutkaartjesbalonnen
O echt hebben ze van BB die ballon gekregen?quote:
kwartiertje p.p tot aan Jane, maar die lag denk even ingestort in de gang want kwam met Milena samen binnen die haar had opgeraapt ergens denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan nog wel 1.5 uur gaan duren of nog langer op dit tempo
Totaal niet, Jane is het alweer kwijt en toont belangstelling voor anderen. jordy niet, die zit nog steeds op de kleuter bankquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef KangaP het volgende:
Mvr de directrice jane, is in opzichten van boosheid gelijk aan Jordy ,wat kan die nog kinds zijn, en anders zich zo stoer voordoen .
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende: OMG Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen. Iedereen gaat kapot, cringe, Wicky vind het echt too much. Kringspier wordt te pas en onpas geroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
even gejankt, dan weer schouders er onder , niet klein te krijgen die kleine
Ik riep vandeweek al dat deze opzet echt tot een jackpot van niks gaat leiden, iedereen is zo bezig met eten, GC's en andere zaken dat ze niet eens in de gaten hebben dat de pot lager en lager wordtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Hunter het volgende:
Totale Jackpot is bijna gehalveerd denk ik
En hare majesteit ontfermt zich over de getroffenen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Jane helemaal over de zeik
[ afbeelding ]
Ook zelfs hier toont Jordy geen belangstellingquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
Wat goed van Matthie!!! : ik wist niet of het beter ging zijn, heb de beste keus gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen als er foto's van een roze cracker tussen zitten denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:54 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of Jordy ook blij kan zijn voor Mattheus.
En om zijn chocolade mee op te eten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
alleen als er foto's van een roze cracker tussen zitten denk
Of de streams uitzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
Oke, we kunnen dus kiezen uit een dreinende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen en nu de hele dag blijft mokken, of een SL
Ik krijg het idee dat BB iets heeft gezegd tegen de bewoners. Vorig jaar kochten ze erg weinig. Lijkt erop dat BB aan heeft gegeven dat ze gewoon kunnen kopen en dat het prijzengeld wel goed komt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik riep vandeweek al dat deze opzet echt tot een jackpot van niks gaat leiden, iedereen is zo bezig met eten, GC's en andere zaken dat ze niet eens in de gaten hebben dat de pot lager en lager wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
De Elsa met commentaar op een ander, maar zelf…quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa pakt gewoon die brief en milena gaat voorlezen.
Dat dacht ik dus ook, niet leuk voor de fan die het hem gestuurd heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:57 schreef Luna68 het volgende:
Jeeeeezzzzz Milena… het is matti z’n post he
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef riri het volgende:
Hoor je wat Elsa heel zacht snel zegt tegen Wicky
"Gauw bij Mattie gaan zitten kijken wat ie heeft."
Ze wil natuurlijk alle informatie die ze maar kan krijgen uit die brieven als eerste hebben dan kan ze haar valse spel daar weer op verder inzetten
over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:00 schreef Koos1958 het volgende:
Zo veroordelen van jordy moet je nu zien wat ze zelf doet.
toen jolien haar brief kreeg, heeft Elsa commentaar gehad op jordy die zat mee te lezenquote:
haha net te vroegquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
De post van Mattheus lijkt Jordy ook weer uit de negativiteit te krijgen. Hopen dat ie niet terugvalt
Ik hoor hem net nog zeggen: wat een kutspelquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
De post van Mattheus lijkt Jordy ook weer uit de negativiteit te krijgen. Hopen dat ie niet terugvalt
Hij begint alweerquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
Net als zijn karakter troosteloos en depressief qua kleurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:03 schreef Waterwork het volgende:
Ik vind de outfit van Keanu echt vreselijk trouwens hahaha
Ja bij matti zat ze echt gelijk naast/in/op hem en bij Sharice duurt het even voor ze komt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Droopie het volgende:
Milena neemt wel heel erg afstand nu. Hopelijk kijkt de vriendin hem ook, die hoopt dat haar kaartje er tussen zit.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:07 schreef Jockari het volgende:
The president van de Outlaws is ook terug binnen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:09 schreef Jockari het volgende:
Nu Milena ook nog eens de brieven van Sharice voorlezen ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |