Ik vind het echt een bijzondere vriendschap. Je zag ook echt hoe ze naar elkaar toegroeiden en ook dat ze elkaar opzoeken als er iets aan de hand is en elkaar in alles steunen. Komt ook van beiden kanten en mooi om te zien dat het zo’n goede maatjes zijn geworden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jane een goed maatje in het huis. Axel zorgt er wel voor dat ze zich beter gaat voelen.
Suggestie voor een nieuwe droom: samen met Jane een zanggroepje beginnen: "The Jumping Jenkers"quote:
Die is van BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dankbaar ook Jordy. Krijg je zo schijtballon. Leuk voor degene die het hem gestuurd heefft
Brood is opquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
Och och och, wat een jankverhaal. Anyways, wat eten we?
kan nog wel 1.5 uur gaan duren of nog langer op dit tempoquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Brood is op![]()
Moet boodschappen doen.. schiet op met die kutkaartjesbalonnen
O echt hebben ze van BB die ballon gekregen?quote:
kwartiertje p.p tot aan Jane, maar die lag denk even ingestort in de gang want kwam met Milena samen binnen die haar had opgeraapt ergens denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan nog wel 1.5 uur gaan duren of nog langer op dit tempo
Totaal niet, Jane is het alweer kwijt en toont belangstelling voor anderen. jordy niet, die zit nog steeds op de kleuter bankquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:49 schreef KangaP het volgende:
Mvr de directrice jane, is in opzichten van boosheid gelijk aan Jordy ,wat kan die nog kinds zijn, en anders zich zo stoer voordoen .
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef Droopie het volgende: OMG Jordy heeft voor Valentijnsdag al allemaal content opgenomen waarbij hij op de grond ligt met confetti en hartvormige ballonnen. Iedereen gaat kapot, cringe, Wicky vind het echt too much. Kringspier wordt te pas en onpas geroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
even gejankt, dan weer schouders er onder , niet klein te krijgen die kleine
Ik riep vandeweek al dat deze opzet echt tot een jackpot van niks gaat leiden, iedereen is zo bezig met eten, GC's en andere zaken dat ze niet eens in de gaten hebben dat de pot lager en lager wordtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef Hunter het volgende:
Totale Jackpot is bijna gehalveerd denk ik
En hare majesteit ontfermt zich over de getroffenen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Jane helemaal over de zeik
[ afbeelding ]
Ook zelfs hier toont Jordy geen belangstellingquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
Wat goed van Matthie!!! : ik wist niet of het beter ging zijn, heb de beste keus gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen als er foto's van een roze cracker tussen zitten denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:54 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of Jordy ook blij kan zijn voor Mattheus.
En om zijn chocolade mee op te eten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
alleen als er foto's van een roze cracker tussen zitten denk
Of de streams uitzettenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
Oke, we kunnen dus kiezen uit een dreinende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen en nu de hele dag blijft mokken, of een SL
Ik krijg het idee dat BB iets heeft gezegd tegen de bewoners. Vorig jaar kochten ze erg weinig. Lijkt erop dat BB aan heeft gegeven dat ze gewoon kunnen kopen en dat het prijzengeld wel goed komt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik riep vandeweek al dat deze opzet echt tot een jackpot van niks gaat leiden, iedereen is zo bezig met eten, GC's en andere zaken dat ze niet eens in de gaten hebben dat de pot lager en lager wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
De Elsa met commentaar op een ander, maar zelf…quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa pakt gewoon die brief en milena gaat voorlezen.
Dat dacht ik dus ook, niet leuk voor de fan die het hem gestuurd heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:57 schreef Luna68 het volgende:
Jeeeeezzzzz Milena… het is matti z’n post he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |