Stem op Kiki!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:22 schreef Puzzie het volgende:
Alle berichtjes en posts van de kijkers hebben voor Keanu nog een keer bevestigd dat hij niet naar huis wil![]()
Dat is wel sneu idd
je hoeft toch ook niet hele dagen naar iemand te kijken ? of zijn handje vasthouden>quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien kijkt eigenlijk helemaal niet naar jordy nu. Vreemd
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijvenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je hoeft toch ook niet hele dagen naar iemand te kijken ? of zijn handje vasthouden>
Zij heeft zelf ook alleen een ballon..
Jordy moet niet zo miepen, gisteren had hij een topdag en nu heeft een kutdagquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijven
Is zo. Zelf net zo als alle anderen hiervoor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy moet niet zo miepen, gisteren had hij een topdag en nu heeft een kutdag
Het is zijn keuze geweest..
het is echt patheticquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
Jankerd. Vol met zelfmedelijden
[ afbeelding ]
Ik heb een vrije keuze gemaakt want ik kan zelfstandig nadenkenquote:
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
en alleen al uit je ooghoeken zien dat jordy nog steeds aan het treurwilgen is, lijkt mij ook wel voldoende om bij hem vandaan te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |