quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
stoere seksverhalen van de bewoners![]()
Jolien die 7 mensen op éen avond zoende en op haar werk met een collega af en toe een ruimte opzocht om te seksen, zoiets ?
Tenzij iemand anders 'in de zak gezet' wordt. Dan gaat hij keihard zingen en springenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.
iets over 9 zoietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:30 schreef Luna68 het volgende:
Wat duurt het allemaal een eeuwigheid, zijn ze hier al rond een uur of 10 mee begonnen?
Teruggelezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat ze vertelde dat als ze slechte seks had gehad , het wel meteen tegen de man zou zeggen , dus Jeff moet goed zijn best doen
inderdaad. Kotswaardig gedragquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er met een boog omheen lopen. Wat een negativiteit hangt er om die gast vandaag.
En dat hebben ze allemaal wel een keer. Verschil is dan wel dat ze zich even kunnen terugtrekken naar de slaapkamer. Hij mag dat nu niet dus komt echt wel goed zo als hij even zichzelf kan afzonderen van de rest. Even het kan overzien en verwerkenquote:
Wel uitkijken dat je niet te haatdragend overkomtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:31 schreef mazaru het volgende:
Oke, we kunnen dus kiezen uit een dreinende kleuter die zijn zin niet heeft gekregen en nu de hele dag blijft mokken, of een SL
Vrije keuze is tot daar aan toe, maar dat zelfstandig kunnen nadenken trek ik toch in twijfelquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een vrije keuze gemaakt want ik kan zelfstandig nadenken![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy: "Wat een kutdag..."
[..]
Vrije keuze is tot daar aan toe, maar dat zelfstandig kunnen nadenken trek ik toch in twijfel![]()
I don't carequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat je niet te haatdragend overkomt
Nog eerder 😱quote:
Idd en daarom gun ik hem dit ook zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij iemand anders 'in de zak gezet' wordt. Dan gaat hij keihard zingen en springen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |