Dat is het zelden tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zijn gut feeling was niet juist
Die heeft Milena net voor ze binnen ging, allemaal zelf op de post gedaan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
Omdat Fleur ook op die foto's staat bedenk ik me dat sommige kaartjes al veel eerder zijn gestuurd. Niet persee voor Valentijn?
volgens mij moesten de afgelopen jaren de vliegtuigjes goedgekeurd worden door BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Tot nu toe nog geen vliegtuigjes dit jaar, zegt wel iets over de deelnemers...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke brief van Jeffrey. Dit zijn kaartjes van fans die ze toch ook al voor leest. Dat is wel iets denk ik.
Daar had ik het ook niet over. Het ging erover dat Elsa alleen commentaar had op Jordy omdat hij mee stond te lezen terwijl ook Keanu en Milena dat deden maar daar had Elsa dan geen probleem meequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke brief van Jeffrey. Dit zijn kaartjes van fans die ze toch ook al voor leest. Dat is wel iets denk ik.
Wicky is er ook chill onderquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Mimimimimi
Neem een voorbeeld aan Keanu, zelfde schuitje, toch enthousiast over de post van anderen.
en daarna gaf ze zelf ook in haar groepje toe dat ze teveel door Jordy geobsedeerd werd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Daar had ik het ook niet over. Het ging erover dat Elsa alleen commentaar had op Jordy omdat hij mee stond te lezen terwijl ook Keanu en Milena dat deden maar daar had Elsa dan geen probleem mee
Die ziet de bui al hangen en daar zou hij best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:
Sssttt.. breng niemand op ideeënquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Tot nu toe nog geen vliegtuigjes dit jaar, zegt wel iets over de deelnemers...
Goedkoop kutprogramma eigenlijk!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Op de FEBO wrijven ze vast in hun handen hoe minder in de jackpot hoe beter
Die weet het al maar is er ook realistisch over, dat siert hem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen en daar zou hij best weleens gelijk in kunnen hebben.
Denk niet dat het hebberigheid is, maar meer uit zijn onzekerheid. Hij is heel lang dik geweest en voor BB is hij afgevallen. Hij keek uit naar de Valentijnspost, omdat hij dan lieve berichtjes van mensen zouden. Bevestiging voor jaren onzeker voelen. Dat kan veel met een mens doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat je niet zo kennen door je hebberigheid
Zou het kwartje bij Milena ook zijn gevallen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena veel foto's van mij een mattie
Elsa dat bedoelde Jane
Zo zie je maar wat mensen allemaal willen doen voor een paar grijpstuiversquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Goedkoop kutprogramma eigenlijk!
Ik verwacht dat er nog wel grote bedragen te winnen zijn als ze verder in het spel komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, het is niet echt eerlijk dit. Maar dat was vorig jaar ook, toen kregen alle bewoners die Valentijnspost gewoon achteraf.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy zit gewoon in de deceptie van zijn eigen fantasie die niet uitkomt
Het is ook geen ponykamp!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, het is niet echt eerlijk dit. Maar dat was vorig jaar ook, toen kregen alle bewoners die Valentijnspost gewoon achteraf.
Jammer dat Sharice er niet bij zatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena Niemand heeft Fleur voor mij kunnen vervangen
Blijf met je poten van die brieven af! Er mocht toch niet meegelezen worden, dat vond ze toch echt niet kunnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo geeft elsa de kaarten van Milena aan Wicky
Wel door zijn hebberigheid. Daar zei hij zelf nog wat over en net weer klagen waarom ze overal voor moeten betalen, dan zeg je dat je weet hoe het werkt bij BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk niet dat het hebberigheid is, maar meer uit zijn onzekerheid. Hij is heel lang dik geweest en voor BB is hij afgevallen. Hij keek uit naar de Valentijnspost, omdat hij dan lieve berichtjes van mensen zouden. Bevestiging voor jaren onzeker voelen. Dat kan veel met een mens doen.
Helaas was hij vandaag vergeten dat hij in BB zit en dat het een spel is en blijft.
Hij had een knuffel kunnen hebben maar heeft daar niet voor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
Iedereen krijgt een knuffeltje, behalve Jordy. Vind dat ergens wel sneu.
Geraldine die, pak m beet, 2500 euro verdient voor haar presentatieklusje, lijkt de grote winnaar te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Inderdaad, hij had zich hier teveel pp gefocust en nu domme fout gemaakt zelf. Straks apart wordt er vast om jordy gelachenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef marky het volgende:
BB weet precies op welke knopjes ze drukken moeten bij welke mensen en welke reactie ze krijgen. Jordy is een orachtige speler voor BB hoge pieken diepe dalen uiteindelijk komt straks de relativering wel.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou het kwartje bij Milena ook zijn gevallen?
Leuk om de papegaai te laten zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena Niemand heeft Fleur voor mij kunnen vervangen
Ging mij om een "mensen knuffel".quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had een knuffel kunnen hebben maar heeft daar niet voor gekozen.
Ja zei zelf ook teveel willen. Maar had ook geen geld. Wicky zegt arme jordy. Liefquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel door zijn hebberigheid. Daar zei hij zelf nog wat over en net weer klagen waarom ze overal voor moeten betalen, dan zeg je dat je weet hoe het werkt bij BB
Wicky is gewoon een schatje die af en toe zijn nagels uitsteektquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
Als je Wicky bezig ziet, zou je denken dat alle brieven voor hem zijn.
Ik blijf het een toffe gast vinden.
Dat zegt dan ook wat over die mutsquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]die vindt het alleen maar cute denk ik
Ja viel op he alleen hij kreeg er geen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ging mij om een "mensen knuffel".
Uiteindelijk krijgt iedereen zijn post zodra ze thuis zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zei zelf ook teveel willen. Maar had ook geen geld. Wicky zegt arme jordy. Lief
Krijgen ze nu ook bij vertrek. Hij kan dus altijd nog z'n koffer pakken als ie die kaartjes sneller wil hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, het is niet echt eerlijk dit. Maar dat was vorig jaar ook, toen kregen alle bewoners die Valentijnspost gewoon achteraf.
Zeker weten.. de meesten daar pakken het heel anders op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die weet het al maar is er ook realistisch over, dat siert hem.
kiki zei hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ze met een ballon terugkomenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dit gaat wel lang duren, er zijn er pas 5 terug ..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kiki zei hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ze met een ballon terugkomen
Is ook niet oneerlijk eigen keus geweest dus eigen stomme foutquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Krijgen ze nu ook bij vertrek. Hij kan dus altijd nog z'n koffer pakken als ie die kaartjes sneller wil hebben.
Niks oneerlijks aan verder, iedereen moet dezelfde keuze maken, de een maakt de juiste, de ander niet. Shit happens.
Leuke stemmetjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach die ballon is ook leuk, ze hadden ook helemaal niks kunnen hebben
Jantje huilt Jantje lachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu is kutspel stel je niet aan zeg.
Valt wel mee, hij maakt lekker TV.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is lekker zuuuur
Jordy: Ik ben fokking 100 euro kwijt en ik heb niks
dan loopt ie weer te gillen voor een valentijnsdinerquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jantje huilt Jantje lacht
Over een paar uur vindt hij het weer geweldig
Hij had hier zo naar toe geleefd en het zelf verpest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jantje huilt Jantje lacht
Over een paar uur vindt hij het weer geweldig
Hij wil wel naar bed, maar dat kan niet want de rest zit in de slaapkamer op hun beurt te wachtenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy dus niet in bed. ( dat las ik hier) Hij zit gewoon in de woonkamer. Ze mogen zelfs niet door de deuren naar de gang. Keanu heeft honger en wil ze brood wat hij in zijn kast heeft gelegd.
Wie weet.. ze kregen dat vorig jaar ook.quote:
Ja maar kwam vooral omdat hij het zo lullig vond voor de mensen die geschreven hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Verida het volgende:
En dat hele tranendal was dus alleen maar omdat hij de verkeerde doos had gekozen
ja hoor, dat zal het zijn geweest.....quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar kwam vooral omdat hij het zo lullig vond voor de mensen die geschreven hebben
ze had het in haar kast gelegd omdat ze het later wilde lezen samen met iemand.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Komt Elsa nu eindelijk met haar post ?
Ja dat zei hij, en zou wel stuk bijgezeten hebben van boos op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, dat zal het zijn geweest.....
Dohquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zullen toch wel door hebben dat dit door mensen is geschreven die hun graag mogen.
Beetje een creep vind ik. Vooral dat gelik aan z'n lippen, welke vent spuit nu fillers in de lippen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
Als je Wicky bezig ziet, zou je denken dat alle brieven voor hem zijn.
Ik blijf het een toffe gast vinden.
Het is echt zo als David S. Gisteren zei: Als het niet gaat zoals Jordy het in zijn hoofd heeft, is het misquote:
Foto Gunterquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt het jammer dat Gunter geen foto van zichzelf erbij heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo !quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa laat blij de kaart zien aan Milena en Milena kijkt en vertrekt geen spier
Aansteller. Hij ligt er bij alsof er een familielid is overleden.quote:
Ja dan is dit extra zuurquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef Hunter het volgende:
En dan te bedenken dat Jordy alles op alles zette om Valentijnsdag te halen en de liefdesbrieven van zijn fans te kunnen lezen
Ik vind dat de mensen die genomineerd waren nu met zijn allen moeten gaan dansen en zingen wat een fucking geweldig spel dit toch isquote:
Als hij zo’n fan is, als dat hij beweert, dan weet hij dat het vorig jaar ook niet zo makkelijk ging. ontzettende aansteller..Niet blij kunnen zijn voor anderen en als een dreinende kleuter in een hoek gaan zittenquote:
Dat is het ook hij heeft zo uitgekeken naar deze dag en dan heb je niksquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef Hunter het volgende:
En dan te bedenken dat Jordy alles op alles zette om Valentijnsdag te halen en de liefdesbrieven van zijn fans te kunnen lezen
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
David S doet het echt helemaal niks
daar heeft iemand een kaart van gestuurd voor een moment op de streamquote:
Maak er maar 25.000 van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geraldine die, pak m beet, 2500 euro verdient voor haar presentatieklusje, lijkt de grote winnaar te worden
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Eigenlijk had BB de brieven van de mensen die de lege doos kiezen in rook moeten laten opgaan voor het extra drama effect.
Dat doet Jordy extra pijnquote:
Die weet dat hij morgen toch zijn kaartjes krijgtquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
Keanu is blij voor de anderen die wel wat hebben. Flink verschil met die jankende en dreinende Jordy.
Nou ik zie het juist mensen die de fans niet willen teleurstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef Snensie het volgende:
Degenen die inhalig waren hebben niks.
Eigenlijk allemaal wel behalve...quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
Keanu is blij voor de anderen die wel wat hebben. Flink verschil met die jankende en dreinende Jordy.
Amaai..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Snapte is het ergste belgisch woord samen met aleeeeee
Jullie hebben ook een seizoen van nederlandse "snapjeuh" gehad hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Nou die fans weten wel beter. BB heeft bij de oproep ook aangegeven dat het kan dat de kaarten pas later gegeven worden. Ik zie hier inderdaad meer het ‘ Ik wil hebben’ !quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou ik zie het juist mensen die de fans niet willen teleurstellen
Ze wilden gewoon meer. Fans teleurstellen doen ze zowiezo als je die eerste en tweede laat staan want dat waren ook een brief en 10 brieven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou ik zie het juist mensen die de fans niet willen teleurstellen
Ja anders moet ze delen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Milena vreet de reep choco maar meteen op
Echt fans weten wel hoe het daar werkt en zullen de bewoners niets kwalijk nemenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon meer. Fans teleurstellen doen ze zowiezo als je die eerste en tweede laat staan want dat waren ook een brief en 10 brieven.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Komop. Hoe kan je zoveel medelijden hebben met jezelf. ?
Lekkah. Ik heb net tien paaseitjes op en het is niet eens pasen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:43 schreef ledn81 het volgende:
Milena vreet de reep choco maar meteen op
Je zou bijna medelijden krijgenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy eergister nog lachend en zingend door het huis: "Wat een fantastisch spel is dit toch!"![]()
Jordy vandaag:![]()
wat zou hij nog moeten krijgen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar als hij straks wat krijgt gaat hij ook blij zijn
haha Jolien ook een ballon
Goeie goeiequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef PunkieePie het volgende:
Met een ballon binnenkomen = the walk of shame
Gelukkig niet ook zo’n jankerd als baby Jordy.quote:
Jordy is de enige met een zure kopquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig niet ook zo’n jankerd als baby Jordy.
edit :quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
wat zou hij nog moeten krijgen dan?
Als hij straks wat krijgt? Hij heeft gegokt en verlorenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar als hij straks wat krijgt gaat hij ook blij zijn
haha Jolien ook een ballon
Hij laat zich gigantisch kennen , maar wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:48 schreef Hznootje het volgende:
Iedereen reageert normaal en belangstellend.. Behalve Jordy, de teleurgestelde kleuter
Als ze een beetje hadden nagedacht wisten ze dat er altijd een addertje onder het gras is. Er is altijd een twist..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar het is ook wel een beetje flauw. Box 3 is een brief naar thuis. Iedereen denkt boeie .. en je mag niet terug. Dus dan maar door naar box 4, waar niks in zit.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Het affikken van Jordy hier kent weer geen grenzen. Echt te idioot. Die gozer maakt gewoon een beetje TV, je weet toch!
Stel je niet aanquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Het affikken van Jordy hier kent weer geen grenzen. Echt te idioot. Die gozer maakt gewoon een beetje TV, je weet toch!
Het erge vind ik dat hij niet om zich heen kijkt, realiseert en reflecteert..Hij blijft hangen in zijn Calimero gedragquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij laat zich gigantisch kennen , maar wel leuk om naar te kijken
Affikken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Affikken?
als ik zeg dat hij zuur kijkt vind ik dat geen affikken.
daarom voelt hij zich kut maar ja dat mag nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon meer. Fans teleurstellen doen ze zowiezo als je die eerste en tweede laat staan want dat waren ook een brief en 10 brieven.
Feitelijke constateringquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Affikken?
als ik zeg dat hij zuur kijkt vind ik dat geen affikken.
Ik zei eerder al dat sinds Jeffrey weg is Jordy die rol heeft overgenomen.. en dat doet hij perfectquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat hij niet om zich heen kijkt, realiseert en reflecteert..Hij blijft hangen in zijn Calimero gedrag
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de beste entree met die ballon hoor
Ze deelt alquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena eet de reep lekker helemaal op
😀😀😀😀Kanesquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Daar had hij gisteren geen last van toen hij niet op de bank kwamquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ik denk dat Jordy gewoon wat meer moeite heeft met het regulieren van zijn emoties. Heeft wat meer tijd nodig om bij te komen van de teleurstelling.
Komt vast omdat hij zoveel is afgevallen voor BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ik denk dat Jordy gewoon wat meer moeite heeft met het regulieren van zijn emoties. Heeft wat meer tijd nodig om bij te komen van de teleurstelling.
Ik zeg toch ook niet dat ze niet deelt.. alleen dat de reep op gaat!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Milena deelt haar chocola toch.
Wie wil krijgt een stukje.
Ik begin haar wel meer te waarderen sinds Jeffrey weg is. Ze volgt haar gevoel en is denk ik wel een heel lief en eerlijk persoon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.
Geweldig!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze niet deelt.. alleen dat de reep op gaat!
pff
Ook zijn uitzinnig euforisch gedrag vind ik een teken van niet goed je emoties te kunnen regulieren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar had hij gisteren geen last van toen hij niet op de bank kwam
TOP SPEL BIG BTOTHER I LOVE YOU TOP TV etc
Ja hoge blijheid en heftige negatief gevoelquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:55 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ook zijn uitzinnig euforisch gedrag vind ik een teken van niet goed je emoties te kunnen regulieren.
Van mij mag dat wel hoor en ik begrijp het ook en vooral voor Jordy want die praat er al zo lang over.Toch vind ik dit wel leuk om te zien. Ze zien wat ze kunnen hebben maar nemen toch de gok op meer. Helaas. Beter 1 vogel in de hand….quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef Blizzindy het volgende:
Ja en
[..]
daarom voelt hij zich kut maar ja dat mag niet
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.
Geweldig!
Beetje borderline gedrag..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoge blijheid en heftige negatief gevoel
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey welquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou nee maar jouw haat komt me de strot uit zoals al jaren dus blokkeer me maar weer jij mag alles
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey wel
Ja ze maakt er een soort van toneelstukje van. Ik vind dat soort van humor wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit geeft wel aan dat ze gewend is aan fotoshoots die in 1 foto iets moeten uitbeelden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zit jij nou op Jeff te haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |