Valt wel mee, hij maakt lekker TV.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is lekker zuuuur
Jordy: Ik ben fokking 100 euro kwijt en ik heb niks
dan loopt ie weer te gillen voor een valentijnsdinerquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jantje huilt Jantje lacht
Over een paar uur vindt hij het weer geweldig
Hij had hier zo naar toe geleefd en het zelf verpest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jantje huilt Jantje lacht
Over een paar uur vindt hij het weer geweldig
Hij wil wel naar bed, maar dat kan niet want de rest zit in de slaapkamer op hun beurt te wachtenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy dus niet in bed. ( dat las ik hier) Hij zit gewoon in de woonkamer. Ze mogen zelfs niet door de deuren naar de gang. Keanu heeft honger en wil ze brood wat hij in zijn kast heeft gelegd.
Wie weet.. ze kregen dat vorig jaar ook.quote:
Ja maar kwam vooral omdat hij het zo lullig vond voor de mensen die geschreven hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Verida het volgende:
En dat hele tranendal was dus alleen maar omdat hij de verkeerde doos had gekozen
ja hoor, dat zal het zijn geweest.....quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar kwam vooral omdat hij het zo lullig vond voor de mensen die geschreven hebben
ze had het in haar kast gelegd omdat ze het later wilde lezen samen met iemand.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Komt Elsa nu eindelijk met haar post ?
Ja dat zei hij, en zou wel stuk bijgezeten hebben van boos op zichzelf zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor, dat zal het zijn geweest.....
Dohquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zullen toch wel door hebben dat dit door mensen is geschreven die hun graag mogen.
Beetje een creep vind ik. Vooral dat gelik aan z'n lippen, welke vent spuit nu fillers in de lippen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
Als je Wicky bezig ziet, zou je denken dat alle brieven voor hem zijn.
Ik blijf het een toffe gast vinden.
Het is echt zo als David S. Gisteren zei: Als het niet gaat zoals Jordy het in zijn hoofd heeft, is het misquote:
Foto Gunterquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vindt het jammer dat Gunter geen foto van zichzelf erbij heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo !quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa laat blij de kaart zien aan Milena en Milena kijkt en vertrekt geen spier
Aansteller. Hij ligt er bij alsof er een familielid is overleden.quote:
Ja dan is dit extra zuurquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef Hunter het volgende:
En dan te bedenken dat Jordy alles op alles zette om Valentijnsdag te halen en de liefdesbrieven van zijn fans te kunnen lezen
Ik vind dat de mensen die genomineerd waren nu met zijn allen moeten gaan dansen en zingen wat een fucking geweldig spel dit toch isquote:
Als hij zo’n fan is, als dat hij beweert, dan weet hij dat het vorig jaar ook niet zo makkelijk ging. ontzettende aansteller..Niet blij kunnen zijn voor anderen en als een dreinende kleuter in een hoek gaan zittenquote:
Dat is het ook hij heeft zo uitgekeken naar deze dag en dan heb je niksquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef Hunter het volgende:
En dan te bedenken dat Jordy alles op alles zette om Valentijnsdag te halen en de liefdesbrieven van zijn fans te kunnen lezen
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
David S doet het echt helemaal niks
daar heeft iemand een kaart van gestuurd voor een moment op de streamquote:
Maak er maar 25.000 van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geraldine die, pak m beet, 2500 euro verdient voor haar presentatieklusje, lijkt de grote winnaar te worden
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Eigenlijk had BB de brieven van de mensen die de lege doos kiezen in rook moeten laten opgaan voor het extra drama effect.
Dat doet Jordy extra pijnquote:
Die weet dat hij morgen toch zijn kaartjes krijgtquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
Keanu is blij voor de anderen die wel wat hebben. Flink verschil met die jankende en dreinende Jordy.
Nou ik zie het juist mensen die de fans niet willen teleurstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef Snensie het volgende:
Degenen die inhalig waren hebben niks.
Eigenlijk allemaal wel behalve...quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
Keanu is blij voor de anderen die wel wat hebben. Flink verschil met die jankende en dreinende Jordy.
Amaai..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Snapte is het ergste belgisch woord samen met aleeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |