BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vraag me echt af wie de volgorde bepaald heeft
Bb zelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Unaniem besloten achter gok ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
nee baal wel. moeten we nog langer wachten om te weten wat er isquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
sorry wist ff niets leukers..
wel heerlijk dat het net Elsa is na Jordy
Drama momentje creëren voor tv. Classic.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:23 schreef Tascha071 het volgende:
Bb heeft goed gekozen. Elsa terug. Zoekt zweigende haar jas en vlucht snel naar buiten. Jordy gestopt met sniffen
Nopequote:
Heeft BB dit expres gedaan zo die volgorde?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en Elsa als tweede ... dat is nasty
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heeft BB dit expres gedaan zo die volgorde?
Denk ik wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Kan niet anders!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:26 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
lijkt mij sterkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:26 schreef Flow3r het volgende:
Misschien mogen ze niet met elkaar praten
Denk dat Elsa ook boodschap heeft gekregen, maar die durft haar emoties niet te uiten ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar goed Jordy huilen ,Elsa over de zeik
Geen idee wat er is maar het heeft vast met Valentijn te maken
Of je mag geld gebruiken van andere bewoners om iets te kopen, waren ze al bang voor in de slaapkamer. Elsa zei toen al meteen, dan is bij mij alles op. (Jordy was toen al binnen).quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien heeft Jordy moeten kiezen wie wel en wie niet post krijgt of zo
Elsa is deze week dm niet jordy dus die kan niet beslissenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa zegt iets en nog iets en iets met shit shit shit
Ze had over kaartje bij zat dus wel iets gehadquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:29 schreef Tascha071 het volgende:
Misschien moeten ze beslissen of de volgende wel of geen kaartjes mag. Lullig voor de eerste
We weten nietsquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:29 schreef Tascha071 het volgende:
Zou niet eerlijk zijn die optie voor de eerste.
Wij dachten op 2 seconden na hetzelfde...quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou dat wordt wat als iedereen jankend uit dat hok komt
Ik zag hetquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij dachten op 2 seconden na hetzelfde...
BB is gemeenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moest ook wel een keer komen
Morgen weerquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:34 schreef spapaars het volgende:
Nou, hierna allemaal een bezoekje aan de huispsycholoog.
Opname GGZquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:34 schreef spapaars het volgende:
Nou, hierna allemaal een bezoekje aan de huispsycholoog.
Moet wel vreslijke post geweest zijn, als dat het al is waarom hij jankt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:34 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy lijkt nu nog meer te huilen dan 15 minuten geleden
heerlijke valentijns TVquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:28 schreef Jockari het volgende:
Dus gewoon hele donderdag jankende bewoners.
Straks toch maar ff naar de supermarktquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat we de hele dag drama gaan hebben ..
*slaat popcorn in*
Is dat niet misgunnen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef Folies het volgende:
Hopelijk kwam ze binnen met lege handen. Dat zal haar leren!
mwah we hebben het over Jordyquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet wel vreslijke post geweest zijn, als dat het al is waarom hij jankt.
Ik ook, duurt te lang, maar aan de andere kant zie ik hem als een heel onzeker persoon die heel veel aandacht nodig heeft, dus ja, beetj dubbel wel..quote:
Ramptouristquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
... voor ons, dat we nog steeds niks weten
Ben bang van niet, tenzij Elsa weer excuses aanbied en Jordy dat resoluut afwijst.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat we de hele dag drama gaan hebben ..
*slaat popcorn in*
Dan ben ik ook benieuwd hoe Mattheus naar buiten komt, na al dat gedoe van z'n vriendin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:37 schreef spapaars het volgende:
Met Jordy kan het van alles zijn, vriendelijke woordjes van thuis, tot zijn marmot die is overleden.
Met Elsa schat ik in dat haar vriendin de relatie heeft verbroken.
Dat geloof ik niet ,zo ja, dan ga je toch direct weg, zonder gepraat of whatever!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:37 schreef spapaars het volgende:
Met Jordy kan het van alles zijn, vriendelijke woordjes van thuis, tot zijn marmot die is overleden.
Met Elsa schat ik in dat haar vriendin de relatie heeft verbroken.
Die uitdrukking snapte ik niet. Ik ben in het zak gezet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Ik ben in het zak gezet, jij ook? en Elsa ook?"
Ja jordy zei wel wat tegen haar toen antwoorde ze wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
Dat Elsa Jordy zo negeert vind ik ook wel gênant om te zien.. hoe oud ben je? 12?
Elsa hoort het nu pas van Keanu dus ze wist niet wat er in 3 en 4 zat denkquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Dus ze konden een box kiezen en achteraf lieten ze zien wat ze niet hebben gekozen...
Oh dat valt dan weer meequote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja jordy zei wel wat tegen haar toen antwoorde ze wel.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Je hebt wel een hart, zegt Elsa tegen Jordy.
Denk dat ze die ballon bedoelt
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
Je hebt wel een hart, zegt Elsa tegen Jordy.
Denk dat ze die ballon bedoelt
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat moet de winnaar geld storten ipv winnen.
Nee hoor, ze had Jordy gelijk even een knuffel kunnen geven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Mwah misschien zit ik nou fout over Elsa, sorry
Zeggen ze als ze zich benadeeld voelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die uitdrukking snapte ik niet. Ik ben in het zak gezet?
Ja okay maar ze praat nu wel .. de rest komt vast nogquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had Jordy gelijk even een knuffel kunnen geven.
Of een schouderklopje.
Als Sharice of Wicky als eerste waren gegaan, dan had Elsa dat wel gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of een schouderklopje.
En brieven niet pakken. Voelt zich dus lullig daarom dat hij niet gekozen heeft voor de post.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy wil mensen niet teniet doen die hem iets hebben geschreven. Zoooooo’n teddybeer niet gepakt. Daar zit zijn verdriet. Teddybeer
geen bosje chupa chupsquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy wil mensen niet teniet doen die hem iets hebben geschreven. Zoooooo’n teddybeer niet gepakt. Daar zit zijn verdriet. Teddybeer
Je hoeft ook niet met iedereen te knuffelen , sowieso dat geknuffel ieuuwquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharice of Wicky als eerste waren gegaan, dan had Elsa dat wel gedaan.
Een knuffel. Een knuffel geven aan iemand die de pest aan je hebt wat wederzijds is..quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of een schouderklopje.
had gekund, maar hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of een schouderklopje.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:47 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft 360 euro, geen brieven, geen chupa chups, geen Sharice op de bank.
Wat een naaistreek
Is hij heel goed inquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy jankt dus al een uur omdat hij medelijden met zichzelf heeft...en hij vindt BB gemeen![]()
Er zat ook nog een beer in een doos, dus er was meer...quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:47 schreef PunkieePie het volgende:
Maar als Jordy niks heeft,
Hoe komt hij dan daan die ballon?
Of is die van BB voor de show?
Ik denk dat hij begon met huilen door teleurstelling en dat dat daarna over is gegaan door alle emoties van daar zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy jankt dus al een uur omdat hij medelijden met zichzelf heeft...en hij vindt BB gemeen![]()
Ik denk dat ik dat fout hebquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef engine het volgende:
In streamverslag staat jordy 10 brieven van fans....waarom dan janken?
Niet gekozen verkeerd doos gepakt net zoals keanuquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef engine het volgende:
Omdat hij daar niet voor gekozen heeft vermoed ik..quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef engine het volgende:
Ik ook niet, maar de laatste keer dat ik een kaart kreeg leefde de Heilige Valentijn zelf nog.quote:
Godverrrquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de laatste keer dat ik een kaart kreeg leefde de Heilige Valentijn zelf nog.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de laatste keer dat ik een kaart kreeg leefde de Heilige Valentijn zelf nog.
Verkeerde denkwijze gehad en verwijt hij zichzelf denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat hij daar niet voor gekozen heeft vermoed ik..
Kan gebeuren natuurlijkquote:
Hij dacht dat in box 3 en 4 meer zat of een optie dat je alles kreeg. Helaas zat er niks in de laatste box.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:49 schreef engine het volgende:
Ik vanmorgen van kleindochter zelf gemaakt hartjequote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vanmorgen van kleindochter zelf gemaakt hartje
Ja maar die heeft hij dus niet omdat hij 4 gekozen heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Er zat ook nog een beer in een doos, dus er was meer...
Kleinzoon heeft voor oma gemaakt want haha hadden ze hele theorie overquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen een naar mijn kleindochter sturen
Die voelt zich stom en schuldig dat hij verkeerd heeft gekozenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:53 schreef lojanda het volgende:
Keanu kan dan een zeur zijn maar wat een verschil met hoe hij het oppakt of hoe Jordy dat doet.. wat een huilbaby. Echt zo overdreven hoe hij nu doet
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee doos 4 hebben keanu en hijquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Dus als je inhalig bent heb je niks...
![]()
1. 1 brief
2. 10 brieven
3. brief naar huis schrijven
4. niks
Hoe komt Jordy dan aan die ballon? Zat die in box 1?
Wel een harde Valentijnsdagquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COSr's![]()
![]()
Oh valentijnsdag in het huis
Ja, en nu doet Elsa hetzelfde. Hypocriet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Waterwork het volgende:
Ook in jordy's aanwezigheid alles lezen haha
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Droopie het volgende:
Gunther van Duffel, weten we gelijk de naam van @:odie22
De ballon zit in box 4quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Dus als je inhalig bent heb je niks...
![]()
1. 1 brief
2. 10 brieven
3. brief naar huis schrijven
4. niks
Hoe komt Jordy dan aan die ballon? Zat die in box 1?
Ja, grafstemming, kom Milena vrolijk binnen met 'r arm vol postquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Waterwork het volgende:
Ook in jordy's aanwezigheid alles lezen haha
4= een ballon? Ik zie keanu niet met een ballon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee doos 4 hebben keanu en hij
Jawelquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
4= een ballon? Ik zie keanu niet met een ballon.
Hij had er wel 1quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dit nu voorlezen en meelezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat je ze nu gaat voorlezen vind ik logisch. Iedereen heeft dezelfde keuzes gehad, ze hadden anders kunnen kiezen.
En dan op stream 2 Jordy in bed die het een naaistreek noemtquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Krijgen we vandaag de hele dag die kut kaartjes
Er zijn 2 ballonnen dus klopt welquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
hij heeftr geen 10 brieven dat staat fout dan in SV hij heeft alleen een ballon Jordyquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij dacht dat in box 3 en 4 meer zat of een optie dat je alles kreeg. Helaas zat er niks in de laatste box.
Had hij welquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die wacht op Wickyquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef moi80 het volgende:
Ik vind het apart dat Else haar kaarten niet leest.
Die wil ze samen met Wicky lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef moi80 het volgende:
Ik vind het apart dat Else haar kaarten niet leest.
De afgunst straalt er van af.quote:
Meester zet helemaal nu Valentijnsgek Jordy niks heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een geweldige actie van BB
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Blizzindy het volgende:
Tja Elsa ik vind dat niet kunnenndat je mee leest hoor
dit is toch heel iets andersquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Blizzindy het volgende:
Gaat om het principe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is toch heel iets anders
de brief van Jolien was van jeff, die net het huis uit was
dit zijn kaartjes van onbekenden (zoals ik het zie) en hoort bij het hele valentijnsgebeuren.
🤣quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Blizzindy het volgende:
Ze zeuren de hele week al over Valentijn dingetjes en vele vele brieven met chocolade en weet ik wat allemaal niet meer.. en dan krijg je ditquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een geweldige actie van BB
dat mag toch gewoon?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa wil haar brieven privé lezen ( of met Wicky) omdat ze niet wil dat anderen mee lezen denk ik maar wel meelezen met Milena..
Ze zei dat ze het met iemand samen, Wicky of anders in de groep wilde doen omdat ze denkt dat ze anders gonna break.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:00 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa wil haar brieven privé lezen ( of met Wicky) omdat ze niet wil dat anderen mee lezen denk ik maar wel meelezen met Milena..
Het is de ultieme zelfverheerlijking.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Moet die gare overdreven maniakale lach steeds?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:02 schreef spapaars het volgende:
Stuur je een kaart naar je favoriete bewoner, en dan wordt die niet gekocht
Nou ja ik vind het wel leuk dat mensen moeite nemen en een kaart of post sturen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:02 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa zo giga overdreven: dit zijn echte fans hé, ze nemen gewoon de tijd.
Zegt ze en is zelf dus vorig jaar in het BB huis geweest tijdens fandag. Die weet echt heel goed hoe het allemaal ik elkaar steekt hoor.
Die heeft echt wel ( zoals wij als cossers) veel live stream gekeken.
Klopt maar het was wel vreemd dat ze alleen commentaar had op Jordy terwijl Keanu en Milena ook meekeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is toch heel iets anders
de brief van Jolien was van jeff, die net het huis uit was
dit zijn kaartjes van onbekenden (zoals ik het zie) en hoort bij het hele valentijnsgebeuren.
Ja, gewoon een overijverige FEBO die alles in elkaar fröbelen....quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:02 schreef OmaJacky het volgende:
Elsa zo giga overdreven: dit zijn echte fans hé, ze nemen gewoon de tijd.
Zegt ze en is zelf dus vorig jaar in het BB huis geweest tijdens fandag. Die weet echt heel goed hoe het allemaal ik elkaar steekt hoor.
Die heeft echt wel ( zoals wij als cossers) veel live stream gekeken.
Haha en juist jordy zit apart.milena zegt je moet niet meer willen en daar heeft ze.gelijk in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef Blizzindy het volgende:
zegt ook al wat over een persoon, Ze verwacht zeker sneaky dingen die gezegd zijn enzo Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat mag toch gewoon?
elsa leest liever (eerst) met wicky en milena kiest ervoor om gelijk alles met iedereen te delen
Daar waren mensen op X bij voorbaat al over aan het mekkeren, dat ze niks meer zouden sturen want vorig jaar kwam hun kaartje niet eens in beeld!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:02 schreef spapaars het volgende:
Stuur je een kaart naar je favoriete bewoner, en dan wordt die niet gekocht
Ja maar dat is elsa alles is jordy zijn schuldquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar het was wel vreemd dat ze alleen commentaar had op Jordy terwijl Keanu en Milena ook meekeken.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat moet de winnaar geld storten ipv winnen.
Dat was een persoonlijke brief van Jeffrey. Dit zijn kaartjes van fans die ze toch ook al voor leest. Dat is wel iets denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar het was wel vreemd dat ze alleen commentaar had op Jordy terwijl Keanu en Milena ook meekeken.
Maar dat zeg ik toch niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het wel leuk dat mensen moeite nemen en een kaart of post sturen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |