Feitelijke constateringquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Affikken?
als ik zeg dat hij zuur kijkt vind ik dat geen affikken.
Ik zei eerder al dat sinds Jeffrey weg is Jordy die rol heeft overgenomen.. en dat doet hij perfectquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het erge vind ik dat hij niet om zich heen kijkt, realiseert en reflecteert..Hij blijft hangen in zijn Calimero gedrag
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel de beste entree met die ballon hoor
Ze deelt alquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena eet de reep lekker helemaal op
😀😀😀😀Kanesquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
Snapte is het ergste belgisch woord samen met aleeeeee
Daar had hij gisteren geen last van toen hij niet op de bank kwamquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ik denk dat Jordy gewoon wat meer moeite heeft met het regulieren van zijn emoties. Heeft wat meer tijd nodig om bij te komen van de teleurstelling.
Komt vast omdat hij zoveel is afgevallen voor BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ik denk dat Jordy gewoon wat meer moeite heeft met het regulieren van zijn emoties. Heeft wat meer tijd nodig om bij te komen van de teleurstelling.
Ik zeg toch ook niet dat ze niet deelt.. alleen dat de reep op gaat!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Milena deelt haar chocola toch.
Wie wil krijgt een stukje.
Ik begin haar wel meer te waarderen sinds Jeffrey weg is. Ze volgt haar gevoel en is denk ik wel een heel lief en eerlijk persoon.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.
Geweldig!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze niet deelt.. alleen dat de reep op gaat!
pff
Ook zijn uitzinnig euforisch gedrag vind ik een teken van niet goed je emoties te kunnen regulieren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar had hij gisteren geen last van toen hij niet op de bank kwam
TOP SPEL BIG BTOTHER I LOVE YOU TOP TV etc
Ja hoge blijheid en heftige negatief gevoelquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:55 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ook zijn uitzinnig euforisch gedrag vind ik een teken van niet goed je emoties te kunnen regulieren.
Van mij mag dat wel hoor en ik begrijp het ook en vooral voor Jordy want die praat er al zo lang over.Toch vind ik dit wel leuk om te zien. Ze zien wat ze kunnen hebben maar nemen toch de gok op meer. Helaas. Beter 1 vogel in de hand….quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef Blizzindy het volgende:
Ja en
[..]
daarom voelt hij zich kut maar ja dat mag niet
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staatquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja top. Teleurstelling en zelfspot en een tikkie schaamte.
Geweldig!
Beetje borderline gedrag..quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoge blijheid en heftige negatief gevoel
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey welquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou nee maar jouw haat komt me de strot uit zoals al jaren dus blokkeer me maar weer jij mag alles
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gezellig zeg, je lijkt Jeffrey wel
Ja ze maakt er een soort van toneelstukje van. Ik vind dat soort van humor wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ook iets absurdistisch; een volwassen jonge vrouw die daar zo gelaten met zo'n ballon staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit geeft wel aan dat ze gewend is aan fotoshoots die in 1 foto iets moeten uitbeelden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zit jij nou op Jeff te haten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |