Dat is het zelden tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zijn gut feeling was niet juist
Die heeft Milena net voor ze binnen ging, allemaal zelf op de post gedaan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
Omdat Fleur ook op die foto's staat bedenk ik me dat sommige kaartjes al veel eerder zijn gestuurd. Niet persee voor Valentijn?
volgens mij moesten de afgelopen jaren de vliegtuigjes goedgekeurd worden door BBquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Tot nu toe nog geen vliegtuigjes dit jaar, zegt wel iets over de deelnemers...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke brief van Jeffrey. Dit zijn kaartjes van fans die ze toch ook al voor leest. Dat is wel iets denk ik.
Daar had ik het ook niet over. Het ging erover dat Elsa alleen commentaar had op Jordy omdat hij mee stond te lezen terwijl ook Keanu en Milena dat deden maar daar had Elsa dan geen probleem meequote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijke brief van Jeffrey. Dit zijn kaartjes van fans die ze toch ook al voor leest. Dat is wel iets denk ik.
Wicky is er ook chill onderquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Mimimimimi
Neem een voorbeeld aan Keanu, zelfde schuitje, toch enthousiast over de post van anderen.
en daarna gaf ze zelf ook in haar groepje toe dat ze teveel door Jordy geobsedeerd werd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Daar had ik het ook niet over. Het ging erover dat Elsa alleen commentaar had op Jordy omdat hij mee stond te lezen terwijl ook Keanu en Milena dat deden maar daar had Elsa dan geen probleem mee
Die ziet de bui al hangen en daar zou hij best weleens gelijk in kunnen hebben.quote:
Sssttt.. breng niemand op ideeënquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Tot nu toe nog geen vliegtuigjes dit jaar, zegt wel iets over de deelnemers...
Goedkoop kutprogramma eigenlijk!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Op de FEBO wrijven ze vast in hun handen hoe minder in de jackpot hoe beter
Die weet het al maar is er ook realistisch over, dat siert hem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die ziet de bui al hangen en daar zou hij best weleens gelijk in kunnen hebben.
Denk niet dat het hebberigheid is, maar meer uit zijn onzekerheid. Hij is heel lang dik geweest en voor BB is hij afgevallen. Hij keek uit naar de Valentijnspost, omdat hij dan lieve berichtjes van mensen zouden. Bevestiging voor jaren onzeker voelen. Dat kan veel met een mens doen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat je niet zo kennen door je hebberigheid
Zou het kwartje bij Milena ook zijn gevallen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena veel foto's van mij een mattie
Elsa dat bedoelde Jane
Zo zie je maar wat mensen allemaal willen doen voor een paar grijpstuiversquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Snensie het volgende:
[..]
Goedkoop kutprogramma eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |