SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ow balenquote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Mweh mwah, kan beter, kan slechter.
Mentaal gewoon ff ruk
met jou dan?![]()
Dikke knuffel![]()
Met mij gaat ie wel goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:59 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Mweh mwah, kan beter, kan slechter.
Mentaal gewoon ff ruk
met jou dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks Jusquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen![]()
Dikke knuffel![]()
Met mij gaat ie wel goed![]()
Fijn dat het goed gaat![]()
![]()
Hoi
.
quote:
.
Schone schijn
.
Nog plannen?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik neem er nog een
.
Wat voor sport?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Niet veel plannen momenteel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Blonde haren, blauwe ogen...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Af en toe moet je je rust nemen..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heerquote:
.
Zeker dat is wel belangrijk om af en toe te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Af en toe moet je je rust nemen..![]()
![]()
We zien wel wat de dag brengt..quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:11 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Zeker dat is wel belangrijk om af en toe te doenDon't follow me. I am lost too
.
Hé bah..quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijt.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Zucht.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat ga je moduleren en demoduleren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima!
Ik zit op de nieuwe modem te wachten!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ehhhh de oude kapotte modem wordt weggetyft en de nieuwe gaat er voor zorgen dat ik weer normaal kan internetten zonder dat het ten koste van mijn mobiele data gaat!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ga je moduleren en demoduleren?![]()
![]()
Hou m droog dit keer hequote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima!
Ik zit op de nieuwe modem te wachten!![]()
![]()
Extra snel bolken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh de oude kapotte modem wordt weggetyft en de nieuwe gaat er voor zorgen dat ik weer normaal kan internetten zonder dat het ten koste van mijn mobiele data gaat!I'm surrounded by morons!
Hey Klaas!
I'm surrounded by morons!
Mogguhhquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenbolk
Druk dagje voor de boeg
.
Hyde!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenbolk
Druk dagje voor de boeg
Wat dan allemaal?![]()
Hallo allemaal
.
Wat fijn dat jij er bent..Don't follow me. I am lost too
.
Paracetasnollekes innemen en tas inpakken
Meer koffieDon't follow me. I am lost too
.
Das mijn tekst!quote:
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
.
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tussendoor hopelijk wel ook nog ergens te eten met die vriend. Goed veel ook
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, nog één bakkie dan en dan echt de hort opIk heb er één en ik ben er trots op
Rustig hier..Don't follow me. I am lost too
.
In de buurt van Amsterdam kan ik je los Angus in Landsmeer aanbevelen. Heerlijk eten daarquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Tussendoor hopelijk wel ook nog ergens te eten met die vriend. Goed veel ook
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.Sticks
Nu 4 of 5 keer gezien. Echt een rasartiest:')![]()
Thanks! Denk zelf dat t ergens een fastfood restaurant zal worden. Beetje afhankelijk vd tijd. Maar die vriend moet eerst nog werken in Nijmegen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam kan ik je los Angus in Landsmeer aanbevelen. Heerlijk eten daarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je weet niet wat je mist hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks! Denk zelf dat t ergens een fastfood restaurant zal worden. Beetje afhankelijk vd tijd. Maar die vriend moet eerst nog werken in Nijmegen.
Nice! Ik ben zelf vorig jaar Mei naar Sticks geweest in Doornroosje Nijmegen. Was ook goed. En vroeger keer naar opgezwolle in Doornroosje, maar dat was 20 jaar terug denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Sticks
Nu 4 of 5 keer gezien. Echt een rasartiest
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Rico en sticks heb ik ook samen gezien ja. Jaaaaren geleden. Voorprogramma was Fresku die net opkwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice! Ik ben zelf vorig jaar Mei naar Sticks geweest in Doornroosje Nijmegen. Was ook goed. En vroeger keer naar opgezwolle in Doornroosje, maar dat was 20 jaar terug denk ik:')sinterklaaskapoentje
![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mogguhh
.
Straks ff luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van sticks niet?
Bekijk deze YouTube-video
Dit is wel een bekende![]()
![]()
.
Dit lijkt mij lekkerder dan fastfoodquote:
.
Da's inderdaad allemaal niet niks, nee!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
aah beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Alles werkt weer normaal!
Behalve FOK!, want dat is nog steeds traag!![]()
![]()
Trage shitDon't follow me. I am lost too
.
Grote blijquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Behalve FOK!, want dat is nog steeds traag!![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Hier ook, mijn problemen die een week aanduurde kwam door een kapot modem en had niets met de tv te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Behalve FOK!, want dat is nog steeds traag!
Gisteren een nieuwe modem gekregen en het werkt weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, mijn problemen die een week aanduurde kwam door een kapot modem en had niets met de tv te maken
Gisteren een nieuwe modem gekregen en het werkt weerBeter!
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Behalve FOK!, want dat is nog steeds traag!:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja. Duurt een tijdje voor een quote verschijntquote::')![]()
Echt wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een opluchting
Volgens mij zat ik nog wel binnen de limiet van m'n data, maar toch is dit wel fijner, en nu kan Mini-ToT ook weer onbeperkt Youtube kijken. Hij heeft hier 2,5 dag Dolfje het weerwolfje vanaf een usb-stick moeten kijken!![]()
![]()
Ben ik net geweest!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar het gemeentehuis![]()
![]()
Ja ik zou een nieuwe splitter en snoer krijgen. Kwam er gisteren een nieuw modem binnen.quote:
Later op de dag alsnog de splitter en het snoerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je trouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar het gemeentehuis
Alles goed daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Handleiding van de nieuwe modem:quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zou een nieuwe splitter en snoer krijgen. Kwam er gisteren een nieuw modem binnen.
Later op de dag alsnog de splitter en het snoer
"Verwijder alle kabels van de oude modem en gebruik de nieuwe."
Ehhh...ik zie alleen maar een antennekabel bij de nieuwe?![]()
![]()
Tizzurdan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Kan beter maar komt wel weer goed !
Hoe is het met jou ?![]()
![]()
Fresku was in het begin ook wel lachen jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rico en sticks heb ik ook samen gezien ja. Jaaaaren geleden. Voorprogramma was Fresku die net opkwam.Alleen heb ik zelf weinig met eindhoven (ajacied
)
O lekker dan, hier zaten wel kabels bij maar de aansluiten van de kabel op het modum is volgens mij niet erg stevig, de tijd zal het lerenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Handleiding van de nieuwe modem:
"Verwijder alle kabels van de oude modem en gebruik de nieuwe."
Ehhh...ik zie alleen maar een antennekabel bij de nieuwe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is niet fijn om te horen, kan niet meer doen dan je een dikkequote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Kan beter maar komt wel weer goed !
Hoe is het met jou ?geven en hopen dat het snel weer de goede kant op gaat.
Blijft toch je clubieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee was het maar zo'n feestquote:
Ben hier voor een info gesprek over mijn nieuwe uitkering:')![]()
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor?
Koud trouwens Jezus
En waarvoor ga jij?Nieuwe uitkering dus.
![]()
Ook dat kan leuk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest
Ben hier voor een info gesprek over mijn nieuwe uitkeringThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Hij was erg zenuwachtig. Een van zijn eerste live optredens denk ik. Maar hij was wel goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fresku was in het begin ook wel lachen jaAlleen heb ik zelf weinig met eindhoven (ajacied
)
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oh daar komen de eerste stappen voor haar bezoek aan NLquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.
:')![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh daar komen de eerste stappen voor haar bezoek aan NLJazeker!
![]()
Het is wel een echte tochquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We hebben de meeste papieren nu wel in orde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Van Indoland naar NL is inderdaad wel een klein dingetje
Hiermee kan ze een visum aanvragen, en dan kunnen we een ticket boeken!![]()
![]()
Whehe jazeker!quote:
We hebben veel zitten videobellen, ze zit veel met mijn moeder te chatten (via Google Translate), en ik heb kopieën van haar paspoort, haar adres enz.![]()
![]()
Grote blijquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben de meeste papieren nu wel in orde.
Hiermee kan ze een visum aanvragen, en dan kunnen we een ticket boeken!![]()
![]()
Whehehe serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga ook maar eens op zoek naar een IndonesischeTof!
Ja dit voelt wel echt veel beter aan.
Ze zijn daar veel meer familie-gericht, en het vervloekte mobieltje heeft de maatschappij daar nog lang niet zo erg verpest als elders.![]()
Nou, als je daar ben, dan zal je zien dat echt iedereen en zijn moeder op mobiel zit. Alles gaat via een app daar, wat dat aan gaat zijn ze daar een stuk verder dan hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe serieus?Tof!
Ja dit voelt wel echt veel beter aan.
Ze zijn daar veel meer familie-gericht, en het vervloekte mobieltje heeft de maatschappij daar nog lang niet zo erg verpest als elders.
Maar daar zijn inderdaad de familiewaarden een heel stuk hoger dan hier. Het leven is sowieso een stuk relaxted daar![]()
Ow toch wel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, als je daar ben, dan zal je zien dat echt iedereen en zijn moeder op mobiel zit. Alles gaat via een app daar, wat dat aan gaat zijn ze daar een stuk verder dan hier.
Maar daar zijn inderdaad de familiewaarden een heel stuk hoger dan hier. Het leven is sowieso een stuk relaxted daar
Ik had de indruk van niet.
Sowieso zit mijn vriendin echt zelden op haar mobiel.
Ze zegt dat ze nog nooit zo veel online is geweest als nu sinds ik contact met haar heb!![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
En latinas gaven me teveel gezeik en gedoe![]()
Ja dat heb ik ook wel gemerkt met vrienden hier!
Continu maar bitchen over van alles, en als kerel moet je macho zijn. Toon je emoties, dan ben je een mietje!![]()
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor?
Koud trouwens Jezus
O dat is minder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest
Ben hier voor een info gesprek over mijn nieuwe uitkeringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer komt ze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.
Weten we nog niet precies, we gaan vooralsnog uit van dat het in April gaat gebeuren. Ligt er aan wanneer het voordelig kan. Een week of 2 geleden heb ik een retourticket voor iets boven de 600 euro gevonden, maar we willen de papierwerk eerst rond krijgen voor we daadwerkelijk wat gaan kopen.quote:![]()
![]()
Ia het niet makkelijker voor jou om daar heen te gaan of moet je dan net zoveel werk verzetten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Weten we nog niet precies, we gaan vooralsnog uit van dat het in April gaat gebeuren. Ligt er aan wanneer het voordelig kan. Een week of 2 geleden heb ik een retourticket voor iets boven de 600 euro gevonden, maar we willen de papierwerk eerst rond krijgen voor we daadwerkelijk wat gaan kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beroerd geslapen. Yuck.
Ik moet écht stoppen met eten vlak voor ik ga slapen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lol. Ik kom de wachtruimte op het station inlopen, en een vrouw zei: ik dacht even dat u van de trein was..
Is er kennelijk een sprinter uitgevallen / het station voorbij gereden en hoopten/dachten ze dat er een ns medewerker tekst en uitleg kwam geven
Qua papierwerk is het simpeler, maar vanwege Mini-ToT moet ik dat in de zomervakantie doen, al dan niet met hem samen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ia het niet makkelijker voor jou om daar heen te gaan of moet je dan net zoveel werk verzetten?
Dat kan 5x zo duur worden als dit. En ze zal sowieso ook hier naar toe moeten komen om te kijken of Nederland haar wel bevalt.![]()
![]()
Ik heb gisteravond een halve pozza opgevroten voor het slapen gaan, geen enkel probleem!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
Beroerd geslapen. Yuck.
Ik moet écht stoppen met eten vlak voor ik ga slapen
Paar dagen geleden wat pittige zoutjes gegeten voor het slapen, en dat gaf me een heel nare zure oprisping toen ik in slaap viel!![]()
![]()
Zomaar haal ik punten overdag
Wat een beslissingen moeten er genomen worden, het hele leven achter laten en opnieuw beginnen. Wat vor baan heeft ze daar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua papierwerk is het simpeler, maar vanwege Mini-ToT moet ik dat in de zomervakantie doen, al dan niet met hem samen.
Dat kan 5x zo duur worden als dit. En ze zal sowieso ook hier naar toe moeten komen om te kijken of Nederland haar wel bevalt.
Jammer dat je Mini niet een week of 2 naar zijn moeder kan doen zodat jij eerst kan gaan kijken of het wel klikt tusen jullie, mocht het klikken dan kan ze een kijkje komen nemen. Maar dan heb jij ook een beeld van haar leven daar kunnen maken.
Nou hopelijk is alles snel rond en kan ze gauw komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
Dat soort dingen zijn matigquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een halve pozza opgevroten voor het slapen gaan, geen enkel probleem!
Paar dagen geleden wat pittige zoutjes gegeten voor het slapen, en dat gaf me een heel nare zure oprisping toen ik in slaap viel!Als de Pozza maar lekker was!
Ik heb er ook alleen maar last van als ik crackers met pindakaas/brood met pindakaas eet. Zoals gister![]()
Oprispingen niet perse, maar wel een maag die gewoon overstuur is en ik die onrustig word en niet slaaptEllende
Well, life can be a riot
.
Bijna tijd voor lunch
.
Kan toch niet?quote:
Blijkbaar wel.Don't follow me. I am lost too
.
Ze werkt op de marketingafdeling van een groot internationaal bedrijf.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een beslissingen moeten er genomen worden, het hele leven achter laten en opnieuw beginnen. Wat vor baan heeft ze daar?
Jammer dat je Mini niet een week of 2 naar zijn moeder kan doen zodat jij eerst kan gaan kijken of het wel klikt tusen jullie, mocht het klikken dan kan ze een kijkje komen nemen. Maar dan heb jij ook een beeld van haar leven daar kunnen maken.
Nou hopelijk is alles snel rond en kan ze gauw komen.
Als ze eenmaal hier woont, kan ze zo op soortgelijke voet verder als haar diploma's opnieuw geëvalueerd zijn.![]()
![]()
.
JajaDon't follow me. I am lost too
.
Dat zou voor haar wel heel fijn zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze werkt op de marketingafdeling van een groot internationaal bedrijf.
Als ze eenmaal hier woont, kan ze zo op soortgelijke voet verder als haar diploma's opnieuw geëvalueerd zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
![]()
quote:Ja ja jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben de meeste papieren nu wel in orde.
Hiermee kan ze een visum aanvragen, en dan kunnen we een ticket boeken!en dan direct mee naar de meet
:')![]()
Jawelquote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Nee was prima. Ontzettend aardige mensen en een goede uitleg over mijn rechten en plichten. Ik snap nu allesquote::')![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja ja jaen dan direct mee naar de meet
Als ze er dan nog is he!
![]()
![]()
![]()
.
Dat is dan wel weer fijn. Hopelijk is nu alles goed geregeld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee was prima. Ontzettend aardige mensen en een goede uitleg over mijn rechten en plichten. Ik snap nu allesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe lang is de planning dat ze blijft?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst alleen een maand vanwege haar vakantiedagen, daarna kijken we verder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang is de planning dat ze blijft?![]()
![]()
.
Ja het moet haar ook bevallen natuurlijk, zou dom zijn om gelijk te blijven. Kijken en dan nadenken thuis over wil ik dit is het dit mij wel waard.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst alleen een maand vanwege haar vakantiedagen, daarna kijken we verder.
Zo jammer dat de afstand zo ver is, je leert elkaar toch pas echt kennen als je elkaar vaak ziet en mee maaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Ja het is sowieso ook onmogelijk om haar gelijk permanent te laten komen; je moet eerst bewijs hebben dat je een echte relatie hebt met elkaar, en dan moet ze in eigen land examens doen enz.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het moet haar ook bevallen natuurlijk, zou dom zijn om gelijk te blijven. Kijken en dan nadenken thuis over wil ik dit is het dit mij wel waard.
Zo jammer dat de afstand zo ver is, je leert elkaar toch pas echt kennen als je elkaar vaak ziet en mee maakt![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
.
![]()
.
![]()
.
Shake it offffffDon't follow me. I am lost too
.
Rebel rebelquote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Geen idee eigenlijk..Don't follow me. I am lost too
.
Tong weer op vakantie?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Niet dat ik weet, maar hij is volgens mij sowieso een stuk minder actief vanwege zijn gezondheid en een verminderde interesse in FOK! vanwege een hoop gedoe.quote:![]()
Hoop gedoe idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar hij is volgens mij sowieso een stuk minder actief vanwege zijn gezondheid en een verminderde interesse in FOK! vanwege een hoop gedoe.Don't follow me. I am lost too
.
Dat is al heel wat dot dankjewelquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn om te horen, kan niet meer doen dan je een dikkegeven en hopen dat het snel weer de goede kant op gaat.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Tong minder op FOK!?
Wat je ook van 'm vind, hij brengt wel leven in de brouwerijWell, life can be a riot
Truth!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tong minder op FOK!?
Wat je ook van 'm vind, hij brengt wel leven in de brouwerij![]()
![]()
O ja natuurlijk, dat krijg je dan ook nog. Wel een gedoetje allemaal zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is sowieso ook onmogelijk om haar gelijk permanent te laten komen; je moet eerst bewijs hebben dat je een echte relatie hebt met elkaar, en dan moet ze in eigen land examens doen enz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is allemaal wel wat werk ja, maar het valt allemaal wel te doen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja natuurlijk, dat krijg je dan ook nog. Wel een gedoetje allemaal zeg.![]()
![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
*proest*quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aapje heeft een goede beurt nodig
Well, life can be a riot
quote:
Was eindelijk blij er vanaf te zijn, word ik vanochtend wakker met gesnotter.. Echtquote:
Well, life can be a riot
Hoop gescheld ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tong minder op FOK!?
Wat je ook van 'm vind, hij brengt wel leven in de brouwerijDon't follow me. I am lost too
.
Hey Vostokquote:![]()
Ja die maakt heel wat mensen ziekjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou wel een hoop foto's maken samen, kan goed van pas komen bij zo'n aanvraag in de toekomst. Ook alle tickets van dingen waar je samen heen gaat bewaren etcquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal wel wat werk ja, maar het valt allemaal wel te doen!![]()
Ja, niet leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was eindelijk blij er vanaf te zijn, word ik vanochtend wakker met gesnotter.. EchtHey Dotquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vostok![]()
Ja die maakt heel wat mensen ziekjes![]()
![]()
Kutgriep!Don't follow me. I am lost too
.
Het is koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cold as ice..Don't follow me. I am lost too
.
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.quote:I'm surrounded by morons!
Suck the fuck upquote:
Maar eens een hoop gescheld ook. Hij gaat nog al graag tegen dingen in. En vind 'm vaak ook rete irritant als ik 'm ergens zie en het zijn weer van die halfbakken achterlijke one-liners. Maar als hij een serieuze post maakt is 't best een slimme vent en word dat ook wel gewaardeerd volgens mij.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.
Well, life can be a riot
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.
.
Oh die foto's zijn sowieso verplicht!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou wel een hoop foto's maken samen, kan goed van pas komen bij zo'n aanvraag in de toekomst. Ook alle tickets van dingen waar je samen heen gaat bewaren etc![]()
![]()
Niks mis mee idd. Ik snap hem vaak welquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Suck the fuck up
Maar eens een hoop gescheld ook. Hij gaat nog al graag tegen dingen in. En vind 'm vaak ook rete irritant als ik 'm ergens zie en het zijn weer van die halfbakken achterlijke one-liners. Maar als hij een serieuze post maakt is 't best een slimme vent en word dat ook wel gewaardeerd volgens mij.
.
Tijd voor lunch
.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind je wel dapper ToT na je eerdere ervaringen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dank u.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Jawel maar weer ergens ver weg uit het buitenland enzo. Hoop echt dat dit een goede match voor je is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua liefde?
Deze dame is echt volkomen anders!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I know.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel maar weer ergens ver weg uit het buitenland enzo. Hoop echt dat dit een goede match voor je is.Maar we hebben alles enorm goed doorgenomen met elkaar, wat onze dromen, wensen en verwachtingen zijn en alles.
Dit voelt echt goed!![]()
![]()
Is je gegundquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.Maar we hebben alles enorm goed doorgenomen met elkaar, wat onze dromen, wensen en verwachtingen zijn en alles.
Dit voelt echt goed!
Well, life can be a riot
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.Jakkie
Goed om te horen, wat fijn ToTquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.Maar we hebben alles enorm goed doorgenomen met elkaar, wat onze dromen, wensen en verwachtingen zijn en alles.
'Keihard knallen'quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ze ook kinderen of een kinderwens?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit voelt echt goed!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wowquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: