Ja ik zou een nieuwe splitter en snoer krijgen. Kwam er gisteren een nieuw modem binnen.quote:
Ga je trouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar het gemeentehuis
Alles goed daar?quote:
Handleiding van de nieuwe modem:quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zou een nieuwe splitter en snoer krijgen. Kwam er gisteren een nieuw modem binnen.
Later op de dag alsnog de splitter en het snoer
Tizzurdan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Kan beter maar komt wel weer goed !
Hoe is het met jou ?
Fresku was in het begin ook wel lachen jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rico en sticks heb ik ook samen gezien ja. Jaaaaren geleden. Voorprogramma was Fresku die net opkwam.
O lekker dan, hier zaten wel kabels bij maar de aansluiten van de kabel op het modum is volgens mij niet erg stevig, de tijd zal het lerenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Handleiding van de nieuwe modem:
"Verwijder alle kabels van de oude modem en gebruik de nieuwe."
Ehhh...ik zie alleen maar een antennekabel bij de nieuwe?
O dat is niet fijn om te horen, kan niet meer doen dan je een dikkequote:Op donderdag 13 februari 2025 10:44 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Kan beter maar komt wel weer goed !
Hoe is het met jou ?
Nee was het maar zo'n feestquote:
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor?
Koud trouwens Jezus
Ook dat kan leuk zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest
Ben hier voor een info gesprek over mijn nieuwe uitkering
Hij was erg zenuwachtig. Een van zijn eerste live optredens denk ik. Maar hij was wel goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fresku was in het begin ook wel lachen jaAlleen heb ik zelf weinig met eindhoven (ajacied
)
Oh daar komen de eerste stappen voor haar bezoek aan NLquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.
En waarvoor ga jij?Nieuwe uitkering dus.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh daar komen de eerste stappen voor haar bezoek aan NL
Het is wel een echte tochquote:
We hebben de meeste papieren nu wel in orde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Van Indoland naar NL is inderdaad wel een klein dingetje
Whehe jazeker!quote:
Grote blijquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben de meeste papieren nu wel in orde.
Hiermee kan ze een visum aanvragen, en dan kunnen we een ticket boeken!
Whehehe serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga ook maar eens op zoek naar een Indonesische
Nou, als je daar ben, dan zal je zien dat echt iedereen en zijn moeder op mobiel zit. Alles gaat via een app daar, wat dat aan gaat zijn ze daar een stuk verder dan hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe serieus?Tof!
Ja dit voelt wel echt veel beter aan.
Ze zijn daar veel meer familie-gericht, en het vervloekte mobieltje heeft de maatschappij daar nog lang niet zo erg verpest als elders.
Ow toch wel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, als je daar ben, dan zal je zien dat echt iedereen en zijn moeder op mobiel zit. Alles gaat via een app daar, wat dat aan gaat zijn ze daar een stuk verder dan hier.
Maar daar zijn inderdaad de familiewaarden een heel stuk hoger dan hier. Het leven is sowieso een stuk relaxted daar
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
En latinas gaven me teveel gezeik en gedoe![]()
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarvoor?
Koud trouwens Jezus
O dat is minder.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest
Ben hier voor een info gesprek over mijn nieuwe uitkering
Wanneer komt ze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Om m'n meissie uit te nodigen moest mijn handtekening eerst gelegaliseerd worden.
En waarvoor ga jij?Nieuwe uitkering dus.
Weten we nog niet precies, we gaan vooralsnog uit van dat het in April gaat gebeuren. Ligt er aan wanneer het voordelig kan. Een week of 2 geleden heb ik een retourticket voor iets boven de 600 euro gevonden, maar we willen de papierwerk eerst rond krijgen voor we daadwerkelijk wat gaan kopen.quote:
Ia het niet makkelijker voor jou om daar heen te gaan of moet je dan net zoveel werk verzetten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Weten we nog niet precies, we gaan vooralsnog uit van dat het in April gaat gebeuren. Ligt er aan wanneer het voordelig kan. Een week of 2 geleden heb ik een retourticket voor iets boven de 600 euro gevonden, maar we willen de papierwerk eerst rond krijgen voor we daadwerkelijk wat gaan kopen.
Qua papierwerk is het simpeler, maar vanwege Mini-ToT moet ik dat in de zomervakantie doen, al dan niet met hem samen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ia het niet makkelijker voor jou om daar heen te gaan of moet je dan net zoveel werk verzetten?
Ik heb gisteravond een halve pozza opgevroten voor het slapen gaan, geen enkel probleem!quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Grotetijd het volgende:
Beroerd geslapen. Yuck.
Ik moet écht stoppen met eten vlak voor ik ga slapen
Wat een beslissingen moeten er genomen worden, het hele leven achter laten en opnieuw beginnen. Wat vor baan heeft ze daar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua papierwerk is het simpeler, maar vanwege Mini-ToT moet ik dat in de zomervakantie doen, al dan niet met hem samen.
Dat kan 5x zo duur worden als dit. En ze zal sowieso ook hier naar toe moeten komen om te kijken of Nederland haar wel bevalt.
Dat soort dingen zijn matigquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een halve pozza opgevroten voor het slapen gaan, geen enkel probleem!
Paar dagen geleden wat pittige zoutjes gegeten voor het slapen, en dat gaf me een heel nare zure oprisping toen ik in slaap viel!
quote:
Kan toch niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |