Oh die foto's zijn sowieso verplicht!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou wel een hoop foto's maken samen, kan goed van pas komen bij zo'n aanvraag in de toekomst. Ook alle tickets van dingen waar je samen heen gaat bewaren etc
Niks mis mee idd. Ik snap hem vaak welquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Suck the fuck up
Maar eens een hoop gescheld ook. Hij gaat nog al graag tegen dingen in. En vind 'm vaak ook rete irritant als ik 'm ergens zie en het zijn weer van die halfbakken achterlijke one-liners. Maar als hij een serieuze post maakt is 't best een slimme vent en word dat ook wel gewaardeerd volgens mij.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind je wel dapper ToT na je eerdere ervaringen.
Dank u.quote:
Jawel maar weer ergens ver weg uit het buitenland enzo. Hoop echt dat dit een goede match voor je is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua liefde?
Deze dame is echt volkomen anders!
I know.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel maar weer ergens ver weg uit het buitenland enzo. Hoop echt dat dit een goede match voor je is.
Is je gegundquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.Maar we hebben alles enorm goed doorgenomen met elkaar, wat onze dromen, wensen en verwachtingen zijn en alles.
Dit voelt echt goed!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.
Goed om te horen, wat fijn ToTquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.Maar we hebben alles enorm goed doorgenomen met elkaar, wat onze dromen, wensen en verwachtingen zijn en alles.
Dit voelt echt goed!
'Keihard knallen'quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit voelt echt goed!
Heeft ze ook kinderen of een kinderwens?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit voelt echt goed!
Wowquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit voelt echt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |