Truth!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tong minder op FOK!?
Wat je ook van 'm vind, hij brengt wel leven in de brouwerij
O ja natuurlijk, dat krijg je dan ook nog. Wel een gedoetje allemaal zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is sowieso ook onmogelijk om haar gelijk permanent te laten komen; je moet eerst bewijs hebben dat je een echte relatie hebt met elkaar, en dan moet ze in eigen land examens doen enz.
Het is allemaal wel wat werk ja, maar het valt allemaal wel te doen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja natuurlijk, dat krijg je dan ook nog. Wel een gedoetje allemaal zeg.
*proest*quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aapje heeft een goede beurt nodig
quote:
Was eindelijk blij er vanaf te zijn, word ik vanochtend wakker met gesnotter.. Echtquote:
Hoop gescheld ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
Tong minder op FOK!?
Wat je ook van 'm vind, hij brengt wel leven in de brouwerij
Hey Vostokquote:
Ik zou wel een hoop foto's maken samen, kan goed van pas komen bij zo'n aanvraag in de toekomst. Ook alle tickets van dingen waar je samen heen gaat bewaren etcquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is allemaal wel wat werk ja, maar het valt allemaal wel te doen!
Ja, niet leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was eindelijk blij er vanaf te zijn, word ik vanochtend wakker met gesnotter.. Echt
Hey Dotquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vostok![]()
Ja die maakt heel wat mensen ziekjes
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.quote:
Suck the fuck upquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als daar snot uitkomt zou ik toch maar even de huisarts raadplegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |