In de buurt van Amsterdam kan ik je los Angus in Landsmeer aanbevelen. Heerlijk eten daarquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Tussendoor hopelijk wel ook nog ergens te eten met die vriend. Goed veel ook
quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.
Thanks! Denk zelf dat t ergens een fastfood restaurant zal worden. Beetje afhankelijk vd tijd. Maar die vriend moet eerst nog werken in Nijmegen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam kan ik je los Angus in Landsmeer aanbevelen. Heerlijk eten daar
Je weet niet wat je mist hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks! Denk zelf dat t ergens een fastfood restaurant zal worden. Beetje afhankelijk vd tijd. Maar die vriend moet eerst nog werken in Nijmegen.
Nice! Ik ben zelf vorig jaar Mei naar Sticks geweest in Doornroosje Nijmegen. Was ook goed. En vroeger keer naar opgezwolle in Doornroosje, maar dat was 20 jaar terug denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Sticks
Nu 4 of 5 keer gezien. Echt een rasartiest
Rico en sticks heb ik ook samen gezien ja. Jaaaaren geleden. Voorprogramma was Fresku die net opkwam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice! Ik ben zelf vorig jaar Mei naar Sticks geweest in Doornroosje Nijmegen. Was ook goed. En vroeger keer naar opgezwolle in Doornroosje, maar dat was 20 jaar terug denk ik
Straks ff luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Van sticks niet?
Bekijk deze YouTube-video
Dit is wel een bekende
Dit lijkt mij lekkerder dan fastfoodquote:
quote:
Da's inderdaad allemaal niet niks, nee!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.
aah beterquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Alles werkt weer normaal!
Behalve FOK!, want dat is nog steeds traag!
Grote blijquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Hier ook, mijn problemen die een week aanduurde kwam door een kapot modem en had niets met de tv te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, mijn problemen die een week aanduurde kwam door een kapot modem en had niets met de tv te maken
Gisteren een nieuwe modem gekregen en het werkt weer
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef ToT het volgende:
Modemgenot!
Ja. Duurt een tijdje voor een quote verschijntquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een opluchting
Ben ik net geweest!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar het gemeentehuis
Ja ik zou een nieuwe splitter en snoer krijgen. Kwam er gisteren een nieuw modem binnen.quote:
Ga je trouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou op naar het gemeentehuis
Alles goed daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |