Mijt.quote:
Wat ga je moduleren en demoduleren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima!
Ik zit op de nieuwe modem te wachten!
Ehhhh de oude kapotte modem wordt weggetyft en de nieuwe gaat er voor zorgen dat ik weer normaal kan internetten zonder dat het ten koste van mijn mobiele data gaat!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ga je moduleren en demoduleren?
Hou m droog dit keer hequote:Op donderdag 13 februari 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima!
Ik zit op de nieuwe modem te wachten!
Extra snel bolken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh de oude kapotte modem wordt weggetyft en de nieuwe gaat er voor zorgen dat ik weer normaal kan internetten zonder dat het ten koste van mijn mobiele data gaat!
Mogguhhquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenbolk
Druk dagje voor de boeg
Hyde!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenbolk
Druk dagje voor de boeg
Das mijn tekst!quote:
quote:
quote:
quote:
Eerst even thuiswerken, dan naar een klant toe einde van de ochtend in Utrecht. Daar inhoudelijk overleg over een opdracht en daarna de hele jaarplanning doornemen van alle opdrachten die wij voor ze moeten uitvoeren. Dan even valentijnsdag cadeautje kopen voor mijn vrouw en dochter, waarna ik een vriend ophaal van station en we naar optreden Sticks in Amsterdam gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |